Pömppömahaiset plussaajat!!

Keskiviikko 2.7 :wave:

Merikeiju....................2.ivf (lyhyt).......................kp21/29/ktt2
Vappuviuhka..............1.IVF................................kp16/28/ktt2
Auringokukka.............pupuilua...........................kp16/-/ktt
PeePee77..................pupuilua............................kp13/29-31/ktt
Hobelix......................1.ivf (lyhyt)........................kp10/30-32/elo
Stella08.....................pupuilua............................kp8/27/ktt
Kamilla.......................pupuilua............................kp3/29-31/ktt
Hanneli-78.................2.icsi (lyhyt).......................kp/-/vko32
Haave........................ivf......................................kp/-/vko33
Ulpu78.......................3.ivf...................................kp/- /tammi
mmm.........................1.ivf....................................kp/27-31/syys
Dreamer-88...............tauko................................kp/30/ktt
Neilikka78..................inssi...................................kp/-/kesä
Kinky cat....................icsi......................................kp/-/elo
Taivaansilpoja...........icsi......................................kp/-/syys
Ukkovalta...................Pupuilua.............................kp/33/ktt
Minea81.....................Pupuilua.............................kp/-/ktt
EllaElias......................Pupuilua............................kp/-/ktt
Adeliini........................pupuilua............................kp/ -/ktt
Simmu.......................2.inssi.................................kp/-/ktt
Milja71.......................icsi.......................................kp /-/ktt
Nippe81.....................inssi....................................kp/-/ktt

Testailijat
:p

Merikeiju 14.7
Vappuviuhka 14.7

Haamuillut
:attn:

Kurreliini - 26.6
Retuli82 - Pe 27.6

Plussanneet :heart: :flower:

Miruliini + Papu & Nuppu :D
Marli + Super-Maukka & Ihme-Maukka km rv 13 :'(
Krisseli79 :D
Sahranami + Aatu & Beetu :D
Meikku :D
Soraya :D
[/quote]

 
Kukkuu ihanaiset! B) Täällä on vietetty miehen kanssa 10v-vuosipäivää (jo toinen juhlapäivä putkeen menossa... ) joten en ole kauhiasti kirjoitellut. En siis ole mihinkään kadonnut Miru. ;) Omassa navassa ei mitään uutta, huomenna verikokeeseen ja sitten katotaan, että onko hcg:tä vielä veressä vaiko ei. Vaikea sanoa, joten en nyt suurempia odota, vaan mennään varovaisin mielin eteenpäin. Tuun kyllä raportoimaan, kun tulokset jossain vaiheessa tulevat. :p Kiitos Auris loitsusta! :D

Marlille vielä iso rutistus. :hug:

PeePee, jaksuja murunen. Todella rasittavia kaikki noi turhat vempuilut! :headwall:

Hanneli ja Auris sitten kruunaa loman komiasti punktiolla! Loistavaa naiset! :D Ihanaa, päästään taas piinailemaan teidän kanssanne. Niin, ja mites meidän tän hetken piinailijat, kuinkas on mennyt? :wave:
 
Auringoinen - Turkkuseen ollaan tulossa joskus heinäkuun lopussa - kahvitusseuraa vois löytyä...
(.) Mulla oli takana tosi karmea yö. Tässä pari päivää sitten maha kramppaili ja eilen koko päivän toinen munatehtaista kipuili. Yöllä kipu meni todella kovaksi, ei ole ikuna ollut vastaavaa, piti ottaa kunnon särkylääke, joita mä kierron puolivälissä yritän todella välttää. Siinä sitten ukon kainalossa kärvisteltiin parisen tuntia. Toivottavasti johtui vain lapasta, toista samanlaista yötä en halua kokea.
 
Tottahan toki lähden Hungaryn vahvistuksen kanssa kahville! Hobe pistelet yksäriä, niin sovitaan koodit! :D Aikamoisen karmeelta kuulosti nuo sun kivut... Josko jotain leikkausarpia siellä paukkui näin kierron keskivaiheilla. Mulla oli kyllä kanssa omituinen ovulaatiovaihe tässä kierrossa, monta päivää viilteli ja oli lopuksi ihan koko alavatsa arka. Ties millainen paukku tuolla tehtaissa tapahtuikaan... Jospa kyse onkin meillä keskikesän riehaannuttamista putkistoista? :LOL:
 
Voi Marli - nyt kyllä viestisi pysäytti :hug:
Voimia sinulle - olet tsemppaillut minuakin näiden vuotojeni kanssa. Sulla ne oli rajummat. Olet kyllä lujaa tekoa. Olen surullinen puolestanne.

Olen täällä hieman taustaillut - kolmatta viikkoa tuhruttelen ja huolikerroin on mennyt ylös ja alas. Eipä sitä osannut arvata että kauan odotetun plussan jälkeen voisi fiilikset mennä epätoivoon ja pelkoon ja hermoiluun... Päivä kerrallaan. Odotuspuolelle sentään uskalsin, vaikka sitäkin pidin ensin huonona enteenä, jos sinne liian aikaisin menee. Kaikkea sitä pienen ihmisen mieli keksii...

Onnea kaikille plussanneille
ja hermoja piinailijoille
ja kaikille pömppiksille lämmintä aurinkokesää!
 
Kurre Katsoppas Iltalehden nettisivuilta uutista Seurasaaren oravista ja siitä kuinka ne ovat kaikki kadonneet :LOL: Taidan tietää minne ;) No tietysti sinne sinun ihanaiseen masuun rakentavat pesää Tiku ja Taku :D - Oli pakko tulla kertomaan, ku luin lehteä. Iski niin silmään tuo uutinen.Siellä ne pikkuset turvassa on :hug:
 
Kurre, huh, onneksi et ollut kadonnut niinkuin Seurasaaren oravat. Vai oliko ne teidän juhlissa mukana :LOL: Toivon niin valtavan kovasti *kurtistaa naaman ryttyyn, silmät kiinni ja toivoo*, että tänään saat kaivatun tuloksen verikokeesta. Siinä olisi upea lahja teille yhteisen 10 vuotisen taipaleen päälle.. :heart:

Jos Hobe olet samoihin aikoihin Turussa, laitetaan isompikin miitinki pystyyn. Olen itse siellä 20.-23. päivä näillä näkymin.
 
Vuoden 2005 helmikuussa, ystävänpäivän tienoilla, kun minun ja mieheni yhteistä taivalta oli takana viisi vuotta, menimme naimisiin ja päätimme, että vauva saa tulla sitten kun on tullakseen. Tiesin reaaliteetit, että toisilla tärppää heti ja toisilla joskus myöhemmin. Mutta enpä olisi silloin uskonut, mitä meillä oikeasti on edessä!

Muutama kuukausi ennen häitä mies ehdotti, että jos jätettäisiin jo ehkäisy pois. Minä vastasin siihen, että ei missään nimessä, en halua pienintäkään riskiä, että masu pömpöttää häissä. Kyllä nyt jo jaksaa naurattaa, että olin niin naiivi. En enää muista, mitkä olivat fiilikset kuukausittain, kun kuukautiset alkoi. Itkupotkuraivareita en muista saaneeni. Mikä oli pettymykseni suuruus? Niin ne asiat unohtuu. Aloitin samaan aikaan työn ohessa tutkinnon suorittamisen. Luulen, että se on ollut yksi pelastukseni. Olen selvinnyt nämä vuodet järjissäni, kun on ollut muutakin ajateltavaa. Miehelle pelastus on ollut hänen harrastuksensa. Hän kokoaa vanhoja moottoripyöriä ja ajelee ympäri Suomea telttailemassa tallikaveriensa kanssa.

Missä vaiheessa sitten alkoi mietityttämään, että voisi lähteä tutkimuksiin. En muista. Miehen aloitteesta se tehtiin. Sen muistan, että miehen työterveyslääkäri oli ensimmäinen, jonka luona kävimme ja hän määräsi siemennestetestin. Minä kävin terveyskeskuksen omalla lääkärillä sen jälkeen. Hän teki perustutkimuksen ja määräsi lääkekuurin. Terolut? En enää muista, kuinka kauan jonotettiin Taysiin sen jälkeen, kun sinne saatiin lähete. Tuntuiko odotus pitkältä? Mutta kun kutsu klinikalle tuli, niin ainakin klinikan puolelta kaikki rullasi hienosti eteenpäin. Meille tehtiin kolme inseminaatiota, enkä enää muista niidenkään aikaisia fiiliksiä. Ollaan edetty kaikessa pikku hiljaa ja minä tarvitsin jopa harkitsemisaikaa, että lähdenkö koeputkihedelmöityksiin mukaan. Se oli miehelle rankkaa aikaa, sillä hän halusi ja minä en tiennyt haluanko. Vierastin kehon valjastamista hormonein väkisin, enhän ollut ikinä syönyt e-pillereitäkään sen vuoksi. Nyt ei voi muuta todeta kuin, että voi mieletön, jos en olisi lähtenyt tähän mukaan. Siihenkin kuuluu yksi jännä tarina ja luulen, että jokin kohtalo tai korkeampi voima sen päätti...

Kun inseminaatiot olivat ohi, olin hiljaa mielessäni päättänyt, että omalta kohdaltani hoidot oli tässä. Sitten työnantaja laittoi minut remonttihommiin yksityiselle lapsettomuusklinikalle! Mietin, että mikäs juttu tämä on... Siinä ovia maalaillessa katselin ohi kulkevia pariskuntia ja pohdiskelin, että he ovat samassa tilanteessa kuin me. Päässäni alkoi raksuttaa, että mahdanko katua joskus vanhempana, että en katsonut mahdollisuuksia loppuun asti. Ja päässäni pyöri väkisinkin myös ajatus, että voinko tehdä omalle miehelle niin julmasti, että sanon vain ei. Vaikutanhan päätökselläni myös häneen. Olin ajatusteni kanssa ihan sekaisin, kun kuitenkin jokin minusta haroi vastaan. Lähdin siitä sitten ruokatauolle kadun toisella puolella olevaan kahvilaan ja katua kävellessäni lähetin hiljaisen toiveen taivaanisälle, että voi kuinka tarvinkaan apua tässä päätöksenteossa. Kun astuin kahvilaan, ensimmäisenä silmiini osui Iltalehden otsikko, joka kertoi Jenni Aholan tulleen raskaaksi hedelmöityshoidoilla. Se oli minulle niin suuri merkki, että päätökseni oli yhtäkkiä siltä seisomalta tehty!

Ensimmäiset pistokset eivät sitten vaikuttaneet niinkuin piti ja kyllä olin pettynyt, kun ultrassa vain se yksi vaivainen munarakkula möllötti. Toisella kertaa olin aivan haltioissani kuudesta munasolusta, jotka saatiin punktoitua todella nätisti. Ja voi sitä pudotusta ja surua, joka seurasi puhelinsoitosta, että ei tarvitse tulla siirtoon, kun mitään siirrettävää ei ole. Siellä luurissa ei ollut edes mitään selityksiä, sitä jäi yksin tyhmänä istumaan ihan vain ymmälleen. Istuin ja itkin. Se oli vaikein hetkeni ja tämän palstan tuki auttoi silloin niin sanoinkuvaamattoman paljon, että sitä miettii, löytyykö edes tarpeeksi oikeita sanoja kiittää teitä.

Kolmas kerta sitten toden sanoi, eli kolmas piikitysrumba johti vihdoinkin siirtoonkin asti ja mikä itsenikin löi ihan ällikällä, niin ihka ensimmäinen siirretty alkio meni ja nappasi kiinni. Tässä sitä ollaan. Raskaana, mutta se ei ole silti ihan vielä mennyt tajuntaan. Niin kauan sitä on toivonut ja odottanut! Onko sitä niin turtunut lapsettomana olemisen todellisuuteen, ettei osaa vielä muuta olla? Täälläkin paljon puhutut hcg-arvot voisivat auttaa asiaa. Sain juuri viisi minuuttia sitten "kerjättyä" sen testin hoitajalta. Taysissa kun niitä ei tehdä automaattisesti, vain jos on jotain epäselvää. Kerran aikaisemmin jo kävinkin verikokeessa, mutta siinä ei mitään arvoja saanut. Siispä taas kerran kohti laboratoriota!



:heart: Soraya rv 5+1
 
Heipä hei!

Salaa tässä töiden lomassa lintsaan ja tulin kijoittamaan unesta jonka näin viime yönä... Unessa olin meidä mökillä ja minulla oli vähän väliä huono olo. Seuraavassa kohtauksessa tein raskaustestiä jossain pusikossa (mökillä kun on vain ulkohuussi...)ja siinä tikkuun pissiessäni se muuttui välittömästi positiiviseksi ja seuraavassa hetkessä se ikkunaruutu mihin ne viivat tulee niin räjähti! :eek: Olin ilmeisesti sen verran kovasti raskaana, että testikään ei kestänyt... :whistle: B) :LOL: Seuraava muistikuva on kun olin unessa rv 28 ja massu oli niin nätti että! :heart: Tämän täytyy olla enneuni! (hokee mantrana) Jos ei mulle niin jollekkulle teistä ihanat pömppikset! Kurreliini, katson sinuun päin... :p Testihän on varmasti plussaa, kun Haavis sen näki unessa!

Marli :hug: Ei sanat riitä pienellä pömppiksellä kertomaan kuinka pahalta tuntuu sun puolesta....

Soraya Onnea plussasta! mahtaa tuntua hyvältä pitkän odotuksen jälkeen (ja nythän se odotus vasta alkaa...) Tahtoo myös!

PeePee 77 Sinua nyt koetellaan... Vähän sama tilanne kuin minulla viimeisen vuoden ajan... Lähete IVF:ään on ollut jo pitkään olemassa (ja hoitoihinkin olisi päässy heti) mutta aina jotain tuli, ettei päässyt ennenkuin vasta nyt elokuussa.

Meillä mies on aivan täpinöissä tulevista häistä ja hoidoista! (Jos totta puhutaan niin olen minäkin, mutta minähän olenkin nainen ja pömppiskin vielä) On se niin hellyyttävää :heart: Oma mussukkani... Häät alkaa pikkuhiljaa muotoutua ja polttari suunnitelmat on kuulemma kovassa myötätuulessa... (Apua! :eek: ) Lauantaina täytyy lähteä tissiliivi ostoksille jotta hääpukua voidaan aloittaa ompelemaan...

Ei mutta nyt on pakko jatkaa töiden tekoa!
 
Sorayan tarinaa lukiessa tuli todella hyvä mieli.. Kiitos, että jaoit sen kanssamme. Itsekin nyt onnellisesti raskaana voin kyllä sanoa, että kaikki suru, odotus, pettymykset ja epävarmuus pyyhkiytyy pois sillä hetkellä, kun toivottu tulos saavutetaan. Vaikka siitä alkaakin uusi pelon ja huolen ajanjakso, eikä asiat aina pääty onnellisesti, tieto raskaaksi tulemisen mahdollisuudestakin on palkitseva. Onnellista odotusta sinullekin :heart:

Haave, tuossahan on selvä tuotekehityksen paikka. Kun niitä epämääräisen värisiä ja vahvuisia viivoja arvuutellessa on eräänkin kerran pömppisparat joutuneet päätään raapimaan, olisi räjähtävä raskaustesti huippu! Pissaa tikkuun, juokse äkkiä vessasta pois ja laita ovi perässäsi kiinni. JOS 2 minuutin kuluttua räjähtää, olet raskaana :LOL:

Tää lähtis nyt hierojalle möyhennettäväksi :wave:
 
Miru - olen juuri silloin kotoses Turus... siis voitas tavata isommallakin porukalla... JIPPIIIIIIIII!!!! Musta olis TOSI kivaa. Miltä kuullostaa Kukkasemme (jotka muuten kukkii täällä pelloittain).
Soraya - ihana tarina sulla, täynnä elämää, sitä oikeaa ei satujen =) . Kerro terveisiä sille pikkuselle ja sano että se on tärkeä, hyvin tärkeä.
Haave - Nautiskele kaikesta nyt. Polttarit on aina kivat, varsinkin jälkikäteen saa nauraa kovasti. Otat vain rohkeasti pömppisvoimalla härkää sarvista ja meet täysilla mukaan. Sitten hääpäivänä saa nautti huomiosta ja musta oli aivan ihanaa jutella kaikkien ihmisten kanssa (kaikki kivasti saman katon alla) ja nauraa ja illalla käpertyä kullan kainaloon hääkakun lopun kanssa (nam). Pistäkää kaikki vastuu hääpäivän juoksevista asioista ja juhlasta toisten vastuulle niin saatte vaan nauttia, sillä sinä ja kultasi olette KUNNIA vieraita.
 
Torstai 3.7 :wave:

Merikeiju....................2.ivf (lyhyt).......................kp21/29/ktt3
Vappuviuhka..............1.IVF................................kp16/28/ktt3
Auringokukka.............pupuilua...........................kp17/-/ktt
Hobelix......................1.ivf (lyhyt)........................kp11/30-32/elo
Stella08.....................pupuilua............................kp9/27/ktt
PeePee77..................pupuilua............................kp5/29-31/kt t
Kamilla.......................pupuilua............................kp4/29-31 /ktt
mmm.........................1.ivf....................................kp4/27-31/syys
Hanneli-78.................2.icsi (lyhyt).......................kp/-/vko32
Haave........................ivf......................................kp/-/ vko33
Ulpu78.......................3.ivf...................................kp/- /tammi
Dreamer-88...............tauko................................kp/30/ktt
Neilikka78..................inssi...................................kp/-/ke sä
Kinky cat....................icsi......................................kp/-/elo
Taivaansilpoja...........icsi......................................kp/-/syy s
Ukkovalta...................Pupuilua.............................kp/33/ktt
Minea81.....................Pupuilua.............................kp/-/ktt
EllaElias......................Pupuilua............................kp/-/ktt
Adeliini........................pupuilua............................kp/ -/ktt
Simmu.......................2.inssi.................................kp/-/kt t
Milja71.......................icsi.......................................kp /-/ktt
Nippe81.....................inssi....................................kp/-/k tt

Testailijat :p

Merikeiju 14.7
Vappuviuhka 14.7

Haamuillut :attn:

Kurreliini - 26.6
Retuli82 - Pe 27.6

Plussanneet :heart: :flower:

Miruliini + Papu & Nuppu :D
Marli + Super-Maukka & Ihme-Maukka km rv 13 :'(
Krisseli79 :D
Sahranami + Aatu & Beetu :D
Meikku :D
Soraya :D
 
Jee, Hobe! Nyt on tuplahyvä syy venyttää Turussa oloa, sanoi mies mitä tahansa. Mä voin jättää vaikka sen muumimaan väliin, on siellä tullut ihan tarpeeksi monena vuotena rampattua. Tunikasiskot vaan jokilaivalle B)

Surullinen kyselit masullaan olosta hierojalla. Ei ihme kyllä ota vielä lainkaan vastaan. Alaselkää toki ei olla hierottu pariin kuukauteen, eli lähinnä hartiat ja niska on operoinnin kohteena. Tekee kyllä älyttömän hyvää. =)
 
Miru - sunnuntaina voin olla hieman väsy mutta muina paivinä yesssss. Mä ajattelin viedä mun pikku siskonpoikani (2,5v) muumimaailmaan, olen lupaillut siitä saakka kun oli vauva - syynä tietysti että mä haluan mennä sinne ja kovasti.
 
Meikku ota rauhallisesti... Toivon kovasti, että sun tuhruttelu loppuu.

Kauniisti kirjoitit Soraya tarinanne. Mulle tuli niin hyvä mieli. Ajatella, että olit vähällä jättää koko hoidot väliin... Hymyssä suin luin sun kertomuksestasi, kuinka et enää muista tuntemuksia (siis pettymyksiä ) :) Niin kuuluukin olla! Nyt rakas ystäväiseni nautit raskaana olosta!

Kurre...? Täällä odotetaan.... ! :attn:

Jee, Pömppistapaaminen Turkkusessa! MAHTAVAA! Mä tulen entisestä kotikaupungistani varmaan vasta sunnuntaina takaisinpäin, joten ma-ke 21.-23. olen varmasti paikkakunnalla. Jokilaivat/Vaakahuone odottavat meitä =)

Haave toivottelen sinulle ihania häävalmisteluhetkiä! Häistä ei tule stressiä, kun valmistelee asiat hyvin etukäteen ja malttaa jättää kaikki "piperrykset" pois - tai ainakin muille. Tehtäviä kannattaa jakaa mahdollisimman paljon muille, niin pääsee itse vähemmällä ja voi täysillä nauttia päivästä. Ja toivon, että sulle pidetään oikein muistorikkaat ja mukavat polttarit ;)
 
Heipparallaa muruset! =)

Kiitoksia kaikille hurjasti tsempeistänne ja peukuista ja Haaveelle myös enneunesta. =) Ne ei nyt vaan valitettavasti auttaneet, vaan hcg tänään siis 61. :ashamed: Viitearvo ois pitänyt olla 1000 tai enemmän. Nyt siis jätän lääkkeet pois ja toivon, että vuoto alkaa ja toi hcg nollautuu, sillä on kummallista, että se on kuitenkin ollut nousussa viime viikosta, vaikkei mitään raskautta kuitenkaan ole. Ehkä jotain sotkua ja ylimääräistä koukeroa tiedossa täälläkin.... :headwall:

Ihan kummallista, sillä ei tunnu oikeen miltään. Olo on aika tyhjä. Mä olin tähän varautunutkin ja siis ei tää oikeastaan tunnu miltään. Yksi epäonnistunut siirto jälleen vaan. Mies otti tän taas huomattavasti raskaammin, ja se tuntuu niin pahalta. :'( En pystynyt tarjoamaan 10v-lahjaa tälläkään kertaa. No, eteenpäin mennään ja sillä siisti. Usko hoitoihin nyt vaan ei ole kovin kova, mutta kaipa niitä on pakko jatkaa. Ei tästä muutenkaan mitään tule.

Nyt ihanat pömpöt nautitaan kesästä, kuka häistä, kuka raskaudesta, kuka lomasta ja kuka mistäkin - pääasia että rentoudutaan ja ladataan akkuja syksyä varten. :flower: Olette ihania!
 
Kurre-rakas. :hug: Tiedän, että mun pitäisi tsempata sua, mutta nyt alkoi vaan itkettää.. Tää tuntuu niin väärältä - teidän aika on jo onnistua :'( Vaikka luotankin siihen onnistumiseenne vielä, on nämä vastoinkäymiset kohtuuttomia. Mikäköhän sen hcg:n sitten on nostanut, ei kuitenkaan kemialliseltakaan kuulosta? Toivottavasti ei mistään kohdun ulkopuolisesta kuitenkaan ole kyse. Ihan oikein totesit, että ilo ja nautinto pitää ottaa irti siitä hetkestä ja nyt se on käsillä oleva kesä, aika rakkaasi kanssa. Paras lahja miehellesi olet kuitenki sinä hänen rinnallaan upea nainen. :heart:
 
Syvimmät pahoitteluni Marli sinulle ja miehellesi. Kuinka voidaan kaksi ihanaa pientä ihmisen tainta ottaa pois. Todella paha mieli on ollut teidän puolestanne. :'( :hug:

Pömppisfrendi Kurrelle myös isot halit täältä. :hug: Sinuakin koetellaan taas oikein olan takaa.

Ei tässä voi muuta kuin ihmetellä meidän naisten sitkeetä luonteenlaatua. Kuinka ihmeessä pää kestää nää potkut hoidosta hoitoon. :headwall: Miehillänne on kyllä ollut onnea, kun on saanut tollaset superladyt rinnalleen. Toivottavasti he sen ymmärtävät. Kiitos myös siitä, että olette olemassa, ei tätä muuten jaksaisi :heart:

Joo täällä tosiaan kesäloma saa kliimaksinsa viikolla 32 tai viimestään viikolla 33. Tänään tuli Taysissa käytyä ja sain reseptit kouraan. Magneettikuvauksissa oli kuulemma normaalilöydös eli ilmeisesti aivot löytyvät, vaikka näitten mömmöjen pumppaamisen keskellä se on vahvasti epäilyttänytkin. Meillä saatetaan kokeilla tällä kertaa alkioiden pitkääviljelyä, jos hyviä alkioita saadaan ainakin viis kappaletta. Siitä pystyy sitten näkemään kuinka monta hyytyy jo alkumetreillä. Onneks lääkäri oli rohkaseva ja sano, ettei raskautumiselle ole mitään ylivoimaista estettä. Kun vaan aina itse jaksais uskoo tähän...

Oikein ihania häitä Haaveelle! Nauttikaa miehesi kanssa täysin siemauksin suuresta päivästänne! Onnittelut jo etukäteen ruovasäätyyn siirtymisestä. :flower:

Meikäläisellä ois viä ens viikko töitä ja pääsen viikoks etelänlämpöön pömppismahaa ruskettaan. Sen jälkeenkin masu saa taas oikein isän kädestä, kun pistelyt alkaa.
 
Miruseni, kiitos kaunis sanoistasi, ethän suotta ystäväni enää itke siellä. :hug: :heart: Tämmöstä tämä vaan on, ja joskus se onni katsos osuu oravillekin. ;) Ei vaan tällä kertaa eikä ehkä ens kerrallakaan. Ei sitä voi tietää. Jotenkin nyt vaan tuntuu hyvältä se, että mun olo on tyhjä ja sellanen jotenkin aika välinpitämätön. En jaksa enää rikkoa itseäni ihan täysin näiden epäonnistumisten kanssa. Koitan ottaa nämä henkisesti "kevyemmin" niin kauan kuin se onnistuu. Ja katsotaan mitä tän nykyisen tilanteen virallinen tuomio on, ja pitääkö tota hcg:tä nyt kuinka paljon seurailla. Kaipa tää vois kohdunulkoistakin olla. Odottelen hoitajan kommentteja klinikalta.

Hanneli
, vai että oikeen aivot löytyivät... :LOL: :LOL: Olet sinäkin pömppö kaikkea saanut tässä käydä läpi, mutta pian se pistely ja todellinen hormonilataus alkaa. :p Lepuutahan masua siis oikeen kunnolla reissuauringossa, jotta se on valmis piikkeihin ja tuleviin operaatioihin - niin ja siis uuteen asukkiin sitten siellä kohdussa. :flower:

PeePee, toivotaan nyt että sulla hcg ois tosiaan kokonaan laskenut ja voisit siirtyä ajatuksissa ja fyysisessä olotilassa tulevaan. :flower: Ja kiitos lohdutuksesta, mustakin oli tosi tosi hyvä, että kohdussa jotain tapahtui ja oravanpoikaset teki kepposiaan. Ei vaan tainnut mami muistaa tankata riittävästi pähkinää tällä erää. ;) Eikös vaan rakas pömppö, että tän vuoden puolella me vielä molemmat ollaan raskaina, kunnolla ja ihan loppuun saakka! :D Haleja myös sinne! :hug: :flower:
 
En taidakaan olla vielä sitä maininnut, että olin aivan liikuttunut ja iloinen teidän onnitteluistanne ihanat pömppissiskot! :heart:

Kurreliinille haleja. Ja paljon!

Haave! Sinulla on ihanat ajat menossa! Se kutkuttava odotus. Häät ja hoidot. Säpinää, säpinää. Onnea ja tsemppiä toivotan ihan hirmuisesti molempiin koitoksiin!!!

Miruliini ja Surullinen. Minäkin kävin eilen niska- ja hartiahieronnassa, jossa hierotaan koko selkä. Mua teki niin kipeätä tisseihin, siinä niiden päällä makoillessa, että en uskaltanut varata seuraavaa aikaa vielä. Kerran kuussa olen yrittänyt normaalisti käydä. Tosin hieroja sanoi, että voidaan hieroa istuallaankin, jos ei voi maata.

PeePee, toivotaan, että hcg laskee ja kaikki menee hyvin. :hug:

Hanneli. Minä plussasin pitkän viljelyn tuloksena! Pitkää viljelyä ei oltu meille sen kummemmin suunniteltu, mutta yllätyksellinen 32 punktoitua munasolua sai lääkärin tekemään sellaisen päätöksen. Meillä oli viiden päivän jälkeen 5 alkiota elossa (16 oli hedelmöittynyt). Kopioin tähän erään klinikan tiedoista: "Alkioiden pitkä viljely on hyvä vaihtoehto silloin, jos aikaisemmissa hoidoissa alkiot eivät ole kiinnittyneet. Pidemmän viljelyn haittapuolena on se, että blastokystaksi kehittyy vain noin 40-60% alkioista ja on mahdollista, että kaikki alkiot lopettavat kehityksen, jolloin alkionsiirtoon ei päästä." Kun lääkäri oli tehnyt meille siirron, hän väläytti, että olisi 70% mahdollisuus raskautumiseen... Ja niinhän siinä kävi. Usko vain Hanneli, kyllä ne onnistumisprosentit varmasti teilläkin on kovat, jos pääsette pitkään viljelyyn ja siirtoon!

Merikeijulle ja Vappuviuhkalle vielä minunkin puolestani onnea onnistuneista siirroista! Hirmuisesti tsemppiä piinailuun!!!

Stella ei taida olla enää linjoilla... Ihanaa lomaa sinulle sinne, missä oletkin! Kyselit, että mahdoinko huomata mitään erikoista näinä viikkoina. Jotain hyvin pieniä juttuja oli. Ihan vain välähdyksen omaisia. Yksi vilunväristys, yöllinen suonenveto, muutama pätkittäin nukuttu yö, liitettynä niihin vessassa ramppaus. Nämä kaikki olivat hyvin pientä, mutta vähän niinkuin uusia juttuja itselleni. Olisiko ollut pientä väsymystä, kiukkuisuutta ainakin. Muutama nippaisu masussa. Kaksi kummallista asiaa huomasin maku- ja hajuaistin tiimoilta. Avasin laivamatkalle bussilla körötellessä eväspussin, jossa oli ruisleipää ja se ruisleivän haju jotenki yökötti. Elokuvissa join keltaista limukkaa ja se maistui ihan saippuavedelle... Täysin selkeinä havaittavissa olevina oireina pidin vain tissien kipuilua, joka on jatkunut näihin päiviin asti. Mutta eikös sitä sanota, että se saattaa johtua ihan lugeista? Joudunkin muuten käyttämään niitä ultraan asti, jolloin saan lääkäriltä sitten uudet ohjeet.
 
mmm
Kesäterveisiä täältä helteisestä pohjolasta!

Marli :hug: :hug: Sanattomaksi vetää... :'(

Kurre sinne myös lohtu :hug: :hug: Mä niin uskoin ja toivoin :heart:

Suunnattomasti onnea ja peukut pystyssä niille onnellisille piinailijoille, joilla on pikkuiset kyydissä. Kyllähän alkaa plussat paukkua näillä helteillä :)

).( kp 4 Ei luomuihmettä ei ei :( Ei muuta ku pää pystyyn ja kohti uutta kiertoa! Ovulaatio-testejä en oo muuten ostanu, mutta täytyyhän sitä varmistella suunnilleen niihin aikoihin :D
Syksyä odotellessa....

Terkkuja kaikille ihanille pömppiksille ja lämpöisiä kesäpäiviä

toivottelee mmm

Ai niin Miru ihanaa 16. viikko alkoi jo :heart: :heart: Pidä hyvää huolta pikkuisista.

Missäs Nami ?
 

Yhteistyössä