Pömppömahaiset plussaajat!!

Maanantai 28.4.

Marli...........................2.pas...................................kp/-/ktt13
Dreamer-88................ovis + pupuilu.....................kp27/-/ktt6
Krisseli79...................2.ivf..................................kp21/-/ktt5
Kurreliini....................pas (vko18).........................kp12/-/siirto
Soleil76.....................1. inssi (touko).....................kp35/30-35/ktt
Minea81.....................Pupuilua..............................kp29/-/ktt
mmm.........................hysteroskopia......................kp18/27-31/ktt
Hobelix......................hystero+laparoskopia.........kp16/30-32/ktt
Taivaansilpoja...........icsi (syys)............................kp8/-/ktt
Neilikka78..................inssi/ivf...............................kp7/27/ ktt
Sahranami......1.ivf (pitkä kaava), esikierto........kp5/26-28/ktt
Kamilla.......................Pupuilua.............................kp3/29-31/ktt
Vappuviuhka..............1.inssi.................................kp/-/30.4
Auringokukka.............pas.....................................kp/-/ktt
Stella75.....................pupuilua.............................kp/-/ktt
Ulpu78.......................pupuilua.............................kp/-/ktt
Simmu.......................2. inssi.................................kp/-/ktt
Haave........................pupuilua..............................kp/-/ktt
Milja71.......................icsi.......................................kp /-/ktt
Kinky cat....................ivf........................................kp/-/ktt
Nippe81.....................inssi....................................kp/-/k tt

Testailijat
Marli - Ti 29.4
Dreamer-88 - Ke 7.5
Krisseli79 - Ke 7.5

Plussanneet :heart: :flower: :heart:
Miruliini :D + Papu & Nuppu (ultra 5.5)
EllaElias :D (ultra 8.5)
PeePee77 :D + Hippunen (ultra 17.5)
 
:flower: Ootte te kaikki niin ihania. :heart: :heart:

Oltiin sitten Budapestissä ultrassa ja kuinka ollakkaan ne ei löytaneet mitään myoomaa kohdusta. Lääkäri oli vain kystista ja endosta munasarjoissa enemmän huolissaan ja sanos etta tehdään lapa samaan syssyyn. Nyt sitten odotellaan että parin viikon päästä alkaisi vierailupaivät ja sitten heti perään mennään nukutuspöydälle ja hoidetaan kohtu ja munasarjat samaan hintaan.
 
No huhhuh, Hobelix! Kylläpä olet aikamoiseen pyöritykseen ja sekasortoon joutunut. Olo on varmaan kuin pallolla flipperissä, ainakin näin ulkopuolisen silmin voisi kuvitella. :hug: Onneksi saat nyt sitten kaikki paikat tarkastettua ja kunnostettua kerralla, vaikka rankkaahan tämä tällainen on. Saippualliseen sairaalaan olet menossa, eikö niin? Tsemppiä kovasti odotteluun!!!

Kurre, miten pärjäilet Zumien kanssa? Huomenna ultraan, eikö vaan? Toivotaan loistavia uutisia! :heart:

Kaikille muillekin terveiset unihiekkaiselta Sahranamilta! Taas yksi päivä ohitse ja me kaikki lähempänä sitä ihanaa tavoitetta...
 
Huomanta kaikille. Olen ollut vähän muissa maisemissa, kun on ollut ihanan vapauttavaa ajatella adoptiota. Viime yönä sitten raahauduin pissalle ja tajusin, että on kai se testikin tehtävä. Ei siis mitään oireita, ruutu valkoinen.... seuraavassa hetkessä siinä olikin kaksi viivaa.
Toinen kuitenkin hailukampi. Ajattelin että näin vain näkyjä.
No KAKSI VIIVAA siinä nyt oli kuitenkin. :D
 
Marlille suuret onnittelut plussasta! :flower:

Ja PeePeelle jaksamista! Toivottavasti huomennakin kaikki hyvin!

Itse kävin eilen hcg-kontrollissa ja arvo oli noussut hoitajan mielestä ihan hyvin, nyt se oli 5520. Olin menossa ultraan yksityiselle eilen, mutta peruin sen viime tingassa, kun ajattelin vielä sinnitellä hieman aikaa. Perjantaina menen kyllä. Odota niin kovasti, että näkisin ultrassa pienen "valkoisen jyvän" eli siis sikiön, mitä kahdessa kokemassani tuulimunassa ei sitten koskaan näkynyt. Se jotenkin helpottaisi oloani ihan vietävästi. Mutta perjantaina sitten!
 
Tiistai 29.4.

Dreamer-88................ovis + pupuilu.....................kp28/-/ktt7
Krisseli79...................2.ivf..................................kp22/-/ktt6
Vappuviuhka..............1.inssi.................................kp/-/ktt-1
Kurreliini....................pas (vko18)........................kp13/-/siirto 6.4
Soleil76.....................1. inssi (touko).....................kp36/30-35/ktt
Minea81.....................Pupuilua..............................kp30/-/ktt
mmm.........................hysteroskopia......................kp19/27-31/ktt
Hobelix......................hystero+laparoskopia.........kp17/30-32/ktt
Taivaansilpoja...........icsi (syys)............................kp9/-/ktt
Neilikka78..................inssi/ivf...............................kp8/27/ktt
Sahranami......1.ivf (pitkä kaava), esikierto........kp6/26-28/ktt
Kamilla.......................Pupuilua.............................kp4/29-31/ktt
Auringokukka.............pas.....................................kp/-/ktt
Stella75.....................pupuilua.............................kp/-/ktt
Ulpu78.......................pupuilua.............................kp/-/ktt
Simmu.......................2. inssi.................................kp/-/ktt
Haave........................pupuilua..............................kp/-/ktt
Milja71.......................icsi.......................................kp/-/ktt
Kinky cat....................ivf........................................kp/-/ktt
Nippe81.....................inssi....................................kp/-/ktt

Testailijat
Dreamer-88 - Ke 7.5
Krisseli79 - Ke 7.5

Plussanneet :heart: :flower: :heart:
Miruliini :D + Papu & Nuppu (ultra 5.5)
EllaElias :D (ultra 8.5)
PeePee77 :D + Hippunen (ultra 17.5)
Marli :D + Maukat
 
Mitenkäs Kurren ultrassa kävi? Kuulumisia odotellaan.. :wave:

Hobelixille nyt toivon enemmän kuin mitään, että diagnoosi pysyy seuraavat 2 viikkoa suurin piirtein samana ja lapassa lopulta saadaan oikeat asiat kuntoon. On tässä sen verran outoja juttuja nyt sattunut matkan varrella.

Nami, oletko itse kuullut mitään hukassa olevista papereistasi?
 
Eilen illalla pohdin, etta piti mun teille jotain vielä kertoa...tuli sitten mieleen 12 tuntia myöhemmin :kieh: :kieh: :kieh: Miten mahtaa käydä kun raskauden aikana sanotaan olevan dementiaa, kun on jo paha ennen sitä. Mahtaa tulla todellisia vaikeuksia muistin kanssa tulevaisuudessa.
Täälläkin on tunikasiskoja - eilen klinikalla oli oikein hyvä otos eri kokoisista ja kuosisista tunikoista. Pitäisi varmaan perustaa tunikasisko klubille haaraosasto. :D
 
Marli, mahtavaa ja hienoa työtä maukat!!! :heart: :D :heart: Onnea hurrrrjasti! :flower:

PeePee, hengähdäthän hetkeksi ystävä siellä, kun hcg ja ultra osoitti asioiden olevan kunnossa? :hug: Ja käytät saikut nyt tosiaan lepoon ja koitat saada oman mielen rauhoittumaan. Olet yhä siis kovasti raskaana ja sillä suunnitelmalla mennään! :heart:

Hobsku, ei sitten käy tylsäksi eikä yksitoikkoiseksi sunkaan elämä, ohoh sentään. No, suunta on kovasti eteenpäin ja ilmeisesti hoitopaikkakin on lähellä viittä tähteä, paperit ja kaikki. ;) Ja siis tehokkaasti nyt eteenpäin, eli kaikki rempat kuntoon kertalaakista, jotta pääsette sitten kunnolla kylvötöihin! B)

Ella, hienot lukemat. =) Täällä kaikki sormet ja varpaat pystyssä perjantaille! :wave:

Miru, syöminen kannattaa aina. ;) Ja jos sillä saat olon pysymään elinvoimaisena, niin etköhän anna mennä kahden edestä. Vararikon uhallakin.

Omaa napaa (joka pullottaa pahasti turvonneena)... :LOL: Kiitos kysymästä Nami, zumien kaa ei oikeen tulla juttuun, mutta kaksi kertaa päivässä aina nappulat ääntä kohti niin eiköhän ne levyt ole kohta syöty... :p Paitsi että niinhän mä siis luulin. Tänään oli ultra, jossa kaikki ihan ok ja limis reilut 7 mm. Siirto ens tiistaina sitten. Oisin melkeistä tahtonut sen siirron jo nyt perjantaille, mutta lääkärin kanssa todettiin, että annetaan vielä limiksen kasvaa pikkasen lisää. Ja siis zumit jatkuu vielä pitkään... No, kuka leikkiin lähtee se sen kestäköön. B) Kerroin kyllä pahoinvoinnista ja muusta, muttei sille voi tehdä mitään. Ai niin, ja mun piti mennä juoksemaan Helsinki City Run ens viikon lauantaina, mutta jostain syystä lääkäri oli sitä mieltä, ettei se kuulu "normaalielämään" eikä suositellut sitä siirron kanssa samalla viikolla... :LOL: =)
 
mmm
Marlille kasa päin onnea :heart: :heart: On ne niin ihania uutisia, ihan tippa linssissä .... :)

PeePee no kylläpäs säikäytit, huh huh. Hyvä kun vuoto on loppunut, mutta :hug: silti sulle. Kyllä se on järkyttävää se vuoto ja kun itse ei voi mitään asialle. Tulee niin pieni ja voimaton olo. Mutta onni onnettomuudessa, eiks niin? Arvot hyvät, joten yritä olla murehtimatta, jookos.

Hyvä Kurre :)

Hobsku homma etenee ja suunnitelmat muuttuu ja vauhtia piisaa. Pääasia, että syy löytyy ja se hoidetaan. Eli odotellaan nyt yksissä tuumin sitä "vierailua", että päästään leikkuupöydälle ja saadaan röörit kuntoon :D

mmm
 
Kurre Oih, ihailen sua suureen juoksukilpailuun edes suunnitellusta osallistumisesta. Kiitos kaikista kirjoituksistasi. Olen oikeasti saanut niistä paljon voimaa ja lohtua. Ihailen sinua myös siksi, että osaat kirjoittaa asioista niin kauniisti. Niitä on ihana lukea, eikä ole tälläistä töksöä.

).( Mulla on melkein koko tältä vuodelta lenkit ollut minimissä ja pari viimeisintä kuukautta en ole edes käynyt kunnon kävelylenkeillä. Nyt olen juossut n.4km lenkkiä kolmena päivänä. Ihmeellistä kyllä kroppa ei ole reagoinut mitenkään. mulla on vaan sellainen olo, että haluan hikoilla kaiken ahdistuksen ulos. Ens viikosta käyn taas 2krt ratsastamassa ja kerran tanssimassa ja muuten lenkit. En vaan tiä mitkä vaatteet tän ainoan mukaan tarranneen pömpön kans nyt menee. Tunikanko kans ehkä? :kieh:

Mä oon tänään koko päivän ollut tosihyvän ystäväni ja hänen n.2kk pojan kanssa. Olen puhunut paljon meidän lapsettomuudeesta ja keskenmenoista. Samalla olen tajunnut, että jos vertaan itseäni moneen hyvään tuttuun tai ystävään, niin tiedän, että useampi ei välttämättä pystyisi käsittelemään asioita samalla tavoin. Tunnen itseni jotenkin vahvemmaksi. Loppujen lopuksi voin jo todeta päässeeni yli pahimmasta. Surua käsitellään, mutta sen kanssa voi elää jo normaalia elämää. Mulle laitettiin tänään uudet hiustenpidennykset ja parit vappuraidat, joten valmiina huomenna lähteen baanalle. =)

Olen pahoillani, kun multa on nyt jäänyt tosi monet jutut väliin, mutta eiköhän tästä taas tsempata.

Ella ja PeePee nyt toivotaan kaikki hyvät voimat teidän tueksenne.
PeePee, mä tiän mitä helvettiä on tanssia sen pelon ja onnenhetkien keskellä. Toivottavasti voit olla luottavainen ja uskoa hyvään. Tähän mennessä kaikki todistettu on teidän puolesta.

Hobelix ihan älyttömästi kiitoksia kaikesta. Olin tosi liikuttunut ja kiitollinen kun olit heti laittanut mut uudelleen listaan, eikä mihinkään tippuneisiin. Eihän tämä tähän jäänytkään. Nyt pientä lepoa ja katse tulevaisuuteen.
Ihailen sinuakin suunnattomasti, 'viiden tähden' sairaalasta huolimatta olisin varmasti kauhusta kankeana siellä. Sinä sentään pystyt heittään huumoria ja ainakin vaikutat suht rauhalliselta. :heart:

Nami Nimen muutosko tarvittiin, kun sit kaikki lähtikin yhtäkkiä käyntiin. Nopeammin kun huomaatkaan alkaa pistokset ja hommat etenee ratkaisevasti. Onnen täyteisiä tuulia teille. :heart:
 
Huomenta kanssatyttelit B)
Aamu alkoi testillä...no tietenkin :D
Nyt oli ihan samanväriset Tää on vain todella outoa kun ei ole mitään oireita. :(
Soitin eilen klinikalle ja sieltä kysyttiin, että onko mulla lääkkeitä tarpeeksi.
Sanoin nolosti, että resepti on heitetty menee ja lääkkeet on laskettu riittävän vielä tälle päivälle. Hoitaja kysyi apteekkia, mihin resepti soitetaan. No sanoin, että Turun yliopistolliseen. Juteltiin vielä hetki ja sitten tajusin, enhän mä Turussa asu :eek:
No jos sais kuitenkin tänne Salon yliopistolliseen. Hoitaja nauroi ja sanoi siihen, että, selvä raskausoire.
No niin, kohta lähden polkemaan töihin ja huomenna saa taas vaan olla.

Terkkuloi Marli & Maukat :wave: :wave:
 
Onnea Marli sinne TurunSalonYliopistolliselle päin! Selkeä raskausoire tosiaan! :hug: Ihana uutinen!

Terkkuloita ja lämpimiä halauksia kaikille teille muillekin! Ulpu hienoa että jaksat vähitellen nousta, Namille pikku nimenvaihdoksesta ja tositoimiin pääsemisestä, Kurrelle kiitos kauniista ajatuksistasi ja tsempistä, Hobelle onnea toimiin siellä tähtihotellissa, PeePee koittaa nyt ottaa vaan rauhallisesti pömpön kanssa ja nautit siitä, Miru kans alkaa vähitellen nauttimaan sun kutosista! Ja ihan teille kaikille muillekin iloisia ajatuksia ja vappumieltä!

Tää nainen on työpaineiden alla ihan kokonaan. Reissussa on oltu jälleen, ihan vaan 12-13 tuntisia päiviä, et onneksi tulee pieni vappupäivä breikki. Pari viikkoa vielä ja sit hellittää tältä keväältä. Sori, lueskelen kyllä aina jossain välissä teidän kuulumiset, mutta oma osallistuminen on heikompaa hetken aikaa :/

Vappupillit esiin ja keväästä nauttimaan joka iikka! :wave:
 
Viettäkäähän ihanan kuplivaa, rentouttavaa, aurinkoista vappua!! Kuka milläkin tavalla, mutta toivottavasti kaikki saaden nauttia kevään juhlasta sopivalla pilkeellä ja huolettomuudella.

Auris, kiva kuulla sinusta! Halit ja jaksamista työtaakan alla! Huomenna sitten lomaa.

Ulpu, hyvä, että olet päässyt lenkkeilyn ja kuntoilun makuun. Nyt on aika pitää itsestäsi huolta ja mikä sen sopivampaa kuin rakkaiden harrastusten parissa. Voimia kovasti vielä menetyksestä toipumiseen. ISO :hug:

PeePee, onneksi hcg on ollut nousujohteinen. Toivotaan, että vuoto ja kivut pysyvät nyt kurissa ja pääset sinäkin nauttimaan kevätauringosta. :heart:

Kurre, ihanaa. Siirto häämöttää jo lähellä. Pikku huurujuureksille lähettelen täältä jo sellaisen ennakkotiedon, että kohta pääsee huomattavasti lokoisimpiin oltaviin :wave:

Kaikille muillekin: olette mahtavia, muistakaa se =)
 
Ihanaa taas on plussaa tullut täällä:flower: :flower: :flower: :D
Paljon paljon onnea vielä kerran ! :)

Meillä jatketaan mittauksilla ja katsotaan nyt meneekö huomiselle..tai lauantaille..vai päästäänkö ihan inssiin.
Olen niin väsynyt tähän.. :headwall:
Vähän on kuitenkin nämä onnistumiset täällä saanut positiivisemmaksi :)

Milja kirjoittikin noista urologi-jutuista,sitä jäin täälläkin miettiin ,et pitäisköhän meidänkin varata aika vielä erikseen urologille..jos vaikka löytyisi syy ja sitten apua.

Mutta nyt iloista vapaata kaikille :flower: :hug:
Nauttikaahan tästä parhaanne mukaan :D Sääkin hemmottelee meitä :flower:
 
Ihan ekana [/b]Marlille iso onnittelu :hug:. Mitäs me niitä oireita niin antaumuksellisesti kytätään, kun oireettomanakin voi plussa pompsahtaa. Ihanaa! :flower:

PeePee ja Ella, täällä siskot hengessä mukana. Levollista mieltä, nauttikaa auringosta. Miru, bon appetit! Muista käydä tänään kaupassa täydentämässä varastot, sillä huomenna ovat sulki... ;)

Hobelix, kuulostaa luksukselta. Onko oikein hajusaippuaa?

Kurre, olen lääkärisi kanssa samaa mieltä. Helsinki City Run EI ole normaalia elämää! ;) Nyt sohvalle pötkölleen, simaa ja tippaleipiä käden ulottuville ja voimia keräämään. Tämä oli määräys!

Urhea Ulpu, hienoa kuulla, että olosi on jo hiukan helpompi. Uudella tukalla ja vauhtiraidolla vapun viettoon, mars mars!

Ja samalla muillekin siskoille :heart: ihanaa, aurinkoista B) vappua. :flower:

).( Listamerkintäni kaipaavat hiukan päivitystä. Inssiä ei tehty vielä tänään. Kävin uudessa ultrassa ja "pomo" oli kasvanut 19 milliseksi. Limis 12 mm, joten ainekset vappupalloon ovat ihan hyvässä mallissa. Actionia tapahtuu seuraavasti:
Jos ovistesti huomenaamulla näyttää plussaa, tökkäsen pregnylin heti aamulla ja inssi tehdään perjantaina 2.5. Jos taas ovis ei vielä aamulla ole hollilla, pregnyl heitetään kehiin illalla kympiltä, ja inssi lauantaina 3.5.

Siis.
Vappis................1.inssi.......................kp12/28/2.tai 3.5.

Pikkuisen jo jännittävällä, mutta hyvällä fiiliksellä

vappis :wave:
 

Yhteistyössä