Tottakai olen jo testannut, aikoja sitten. Alkuviikolla onkin pitänyt kiirettä lastentarvikeostoksilla - vaunujakin on nykyään niiiin monen värisiä. Arvatkaa vaan mitä kaikkee pitää kaksosille ostaa, siis vieläpä kaksin kappalein! No ei, oikeesti testivälineitä ostaessa meni tämä päivä, en edes teitä ehtinyt tänne tapaamaan. Piti hamstrata kaikki käsiin saatavat testit lähiapteekeista, viisi erilaista ja kaikkia kaksin kappalein (kaksostestaus nääs). Illalla on kiirusta pitänyt pissipurkin valinnassa. Päädyin sit useampaan: muoviseen (Tupperware), metalliseen (Ikea), posliiniseen (wanha Arabia) ja puiseen (mikä lie kiinalainen). Ja koska pariin näistä, ekaan ja vikaan, löytyy samaan settiin myös salaatinottimet, otin nekin esille. Ties vaikka tarvis, aamupisu voi olla kattokaas kovinkin sakeata. Ne on nyt ladattu kylppäriin (piti hakea puutarhapöytä aputasoksi, kun eivät nuo testivälineet kaikki lavuaarin viereen mahtuneet). Valmiina on myös pullo sampanjaa (naapureiden kanssa juhlintaa varten) ja pullo kossua (p-rsekännejä varten). Nyt sit vaan miehen kanssa juodaan reilusti ilta, jotta sitten on aamulla mitä pissiä. Voi olla, että laitetaan kello soimaan pariin kertaan yöllä, se Mirun malli tuntui olevan tehokas, niinkuin tulosten suhteen. Just tuli mieleen kello, sehän me vielä tarvitaan! Harmi, ettei meillä ole kaappikelloa, se olis niin juhlallinen tähän tarkoitukseen!
Totta puhuen, aikuisten oikeesti, olin tänään vaihteeksi jälleen pitkän päivän Helsingissä. Mun kannettavassa on edelleen kaikkia pikkuvikoja, mm. kännykkäyhteys ei pelaa, ääniä ei saa päälle, CD asema ei toimi jne. Kone ja känny oli melkein koko päivän atk-poitsuilla ja silla aikaa suhasin ympäri kaupunkia: siis ilman puhelinta! Arvatkaa oliko alaston ja suojaton olo... No, neljä kuudesta ongelmasta on nyt ratkaistu, mutta edelleen gprs yhteys ei toimi tän &#%"¤ koneen kanssa! En päässyt kotimatkallakaan nettiin sitten... Tulin kotiin vasta puol kasilta, söin, luin lehden ja katselin sivusilmällä Huvilan ja huussin. Ja SIT keskityin lukemaan teidän ihanaiset, kauniit, kannustavat, empaattiset ja vaikka mitä kirjoituksenne. Liikutuksen kyyneleet tulivat silmiin ja samaan aikaa hymy oli huulilla. Ja hei, muakin oli kaivattu! Niin minäkin teitä!
Taukoilijat: nauttikaa elämästä!
Mulla on edelleen vain se yksi testi kylppärin kaapissa, ilman ohjeita muuten
Vaan kaipa se toimii niinkuin ne nyt toimii, toinen pää kastellaan ja odotellaan merkkiääntä. Iltaan mennessä homma on selvillä. Meillä kuulkaa miestä jännittää ihan sikana, kärtti muuten, että josko jo vois kuitenkin illalla testata! Raukka tunnusti myös, ettei nukkumisesta taida mitään tulla... Voi höpöä!
Mulla on ihan hyvä fiilis, ihan sellainen mukava odotuksen kutkutus ilmassa. Tiedän, että vaikka huomenna tulisi nega, meillä on toivoa myöhemmin. Suunnitelma B odottaa pakkasessa ja senkin jälkeen hoidoilla meillä on mahdollisuuksia. Tämähän onnistui meillä erinomaisesti (loppu on "korkeemmaan käres" ). Ennemmin tai myöhemmin kyl onnistutaan. Meillä on vielä pari vuotta aikaa ennen kuin Kela katkaisee meiltä suorakorvaukset ja koska ainoa vaihtoehto meillä on yksityinen, saadaan hoitojakin ilman piiiitkiä odotteluja. Uskoa meillä kyllä riittää. Tosiaan ennemmin tai myöhemmin. Ei mitään tässä maailmassa heti saa, tai niin ainakin mun kohdalla on käynyt ennenkin, eli eipä olisi uutta. Kärsivällisyyttä vain.
Ajattelin nukkua huomen aamulla pitkään, mutta siten muistin, että soittoaika v-liittoon on klo 9. Joten ehkä pitäis olla hereillä ja mielellään testannutkin ennen sitä! Mutta mutta, aamusella sitten ollaan taasen tietoa viisaampia. Koittakaapas rakkaat pömppikset nukkua hyvin! Minä ainakin aion ja toivottavasti näen haskoja kuvia taasen... (jätetään valvomiset mun höpönassu miehelleni :heart: )