Pömppömahaiset plussaajat!!

voisi muuten tosiaan saada nuo torjunta-aineet edullisemmin kuin YA:sta. Eiköhän sillä DDT:llä hormonitoimintakin lamaudu aika hyvin... Onkohan Biolan vaihtokelpoinen Synarelan kanssa? Minulle tämä on tosiaan pohtimisen paikka, koska hikiaineiden suihkuttelua tiedossa... :eek: Miru, hysteria on tarttuvaa, mutta ylilyönnit tähän suuntaan ovat huomattavasti mukavampia kuin se iänikuinen vollottaminen. Olisko teillä työpaikkoja vapaana siellä sitruunatehtaalla - itselle tekisi tosi hyvää vaihtaa byromaisemaa (ihan oikeastikin kyllä ).

P2, ei kannata jossitella tuolla kahden alkion jutulla. Kun sitä ei koskaan saa tietää mitä voisi, olisi ehkä voinut, jne. Nyt teillä on sitten yksi enemmän pakkasessa eikö niin eli paljon paremmat mahdollisuudet heti ensi kerralla? :hug:

Putkista puheen ollen, hiihtoputki on täällä tullut jo kokeiltua. Ja kaikilla meillä on varmaan hukkaputkea ihan tarpeeksi takana ennen tähän pinoon liittymistä. Pitää vissiin lääkäriltä kysyä, onko niillä sellaisia N-putkia käytössä... :LOL:

Ihanaa tosiaan, että on tämä kasvihuoneilmiö, muuten näitä hoitoja joutuisi odottamaan ihan sietämättömän kauan...
 
Kiitos, että kelpaan mukaan. Tätä ketjua on kyllä pakko tulla tasaisin väliajoin kurkkimaan, onhan nytkin ihan parissa tunnissa tullut juttua ihan kiitettävästi.

Peepee: Tuo nimimerkki syntyi muistaakseni yli 6v., kun alkoi vauvakuume olemaan niin kova ja tuli tuolla vauvakuume puolella kuumeiltua, joskin näitä lapsettomuuspuolenkin keskusteluja tuli luettua ja jo valmistauduttuakin tänne puolelle astumaan, kunnes tapahtui "ihme". Kohta 5v. poika ei kuitenkaan saanut nimekseen Elias, joten kuulostaa hyvältä tuo, mitä otit esille eli nimet siis kaksosille. Mitenköhän ne klinkalla suhtautuisivat, kun alkaisin ehdotella, että kaksi alkiota jos siirrettäisiin kerralla, kiitos!
Juu ja tosiaan tänne vaan kaikki mahdolliset kuumat aallot, jos sillä tulosta saataisiin aikaiseksi. Olen kyllä todella viluinen normaalisti, joten voipi olla, että mahdollinen lisälämpö tekisi musta vaan sellaisen ns. normaalin ihmisen lämpöisen. :LOL:

Mulla on toisaalta ihan positiivinen olo täällä tuota kaikkea tulevaa odotellessa, mutta toisaalta taas tuntuu, että kun matkan varrella on vielä niin monta kohtaa, joissa voi jotain mennä pieleen, niin ei oikein uskalla liian pitkälle miettiä. Kaipa sitten vähän valkenee, kun pistelemään päästään, vaikka sittenhän vasta kaikki jännitys oikeasti alkaakin, kääk! :/
 
Voihan Niksipirkot teidän kanssanne! :LOL:

Miru, mitämitä, miten sulle ei määrätty Femaria olleskaan? Käsittämätöntä ja lääkärimme logiikan vastaista. ;) Mä itse asiassa itse mainitsin sen Femarin ja että mulla on sitä kotona, ja siihen todettiin, että hyvä, sitten otetaan sitä aluksi. Ja mulle se sopi, koska pelkäsin hieman sitä hyperiä. Ja kyllä vain, myös mulle sanottiin heti suoraan, että "siirretään sitten yksi" ja kun mun naama venähti, niin lisättiin, että "no jutellaan siitä siis vielä.." :D Ja hyvin muistettiin kertoa kaksosraskauden riskit ja muut, eli selkeästi lääkärimme haluaisi siirtää vaan yhden. Asiasta ei sitten varsinaisesti keskusteltu enää ennen kuin menin siirtoon ja siellä olikin jo biologi tehnyt hommansa ja oltiin alottamassa yhden siirtoa, mutta siinä vaiheessa mun oli pakko sanoa, että haluan kaksi, oli ne sitten minkätasoisia alkioita tahansa. Eikä sitten nikoteltu, vaikkakin "kaksosia ollaankin sitten hakemassa" sanottiin pilke silmäkulmassa. Joten se ratkesi oikeesti aika helposti, ja mä olen ollut niin tyytyväinen, että pysyin kannassani. Koska mulla oli jo silloin tunne, että jos tulee nega ja vaan yksi siirretty, niin mä tuun miettimään sitä ihan liikaa, että mitä jos ja jos. Ihan kuten PeePeekin totesi, niin jossittelulle kun tuppaa aina jäämään liikaa tilaa. :kieh:

Ja kyllä Miru saatte tosiaan kertoa tarinaa lapsille näistä ajoista, parkkisakoista alkaen. :LOL: Toi ei voi muuta kuin tuoda hyvää onnea! =)

Ja kiitoksia kaikille hurjasti piinailutuesta. :hug: Ukkovalta, mun on nyt pakko tunnustaa, että mä olen lipsunut meidän testifestareista.... ja PeePee, olen kuin olenkin mennyt tekemään sen, mitä kukaan järkevä lapsettomuushoidoissa oleva nainen ei koskaan tee - eli siis testannut ennen virallista päivää... :headwall: Ja koska se eilinen ei ollut plussa, niin ajatukset on hiukka harallaan.. Kun järjenjuoksuni (päätä huimaava onkin juu) sanoi, että vahva ja kunnon plussa näkyy pp12 kyllä jo, ja kun nyt olen noita oireita kuitenkin kehitellyt itselleni, niin ajattelin, että eipä se tilannetta muuta, vaikka pikkasen varastais. Nyt tietty toivon sydämestäni, että muuttais, mutta realiteetit on kuitenkin hyväksyttävä. Mutta siis oli pakko varoittaa teitäkin nyt etukäteen, kun saattaa olla nyt haasteita sen plussan tuomiseksi mun osalta. Mutta siis testaan huomenna ja sitten katsotaan. Lämmöt on kyllä yli 37, vatsaa ja selkää nippailee, nivusiin pistää, kuvottaa, päätä särkee, kohdunnipukka on kova... mutta kuten kaikki tietää, niin ei noi mua raskaaksi tee, vaan täytyis olla sitä hormonia matkassa kanssa.

Mites Ukkovalta, oletko pysynyt tiukkana ja malttanut olla testitikkuihin kajoamatta? =)

Mites Hobelix ja mmm, oiskos oireiluja siellä suunnalla? Entäs pasiin menijät, miten teidän aikataulut?
 
Pysy tiukkana vaan Ukkovalta! =) Ei varastamisia, ei sitten missään nimessä (hehhee), mutta testaa nyt kuitenkin ihmeessä huomenna, sillä kyllä toi nyt lupaavalta kuulostaa. Mulla on ollut tota samaa, et parina aamuna kahvi on tökkinyt. Ja lämmöt tänäänkin aamulla 37,2. Ja niin, mulla katsos oli testejä kaapissa, niin kynnys on aika helppo tuohon lipsahtamiseen. Viisas nainen ei pidä käsivarastoa moisista vaarallisiksi luokiteltavista aineista! ;)
 
Kurrreee! Voi sinua.. Mehän olemme sopineet, ettei tällaiset fiksut lapsettomuushoidoissa olevat naiset testaa ennen aikojaan. Mikä ihmeen vahtisysteemi me oikein kehitellään, ettemme A) ostaisi niitä testejä kaappeihin niinkuin mummot maailmalopun pelossa hernekeittoa ja B) saisi niitä sieltä kaapista ulos ennen virallista päivää???
Nyt vaan pää kylmänä ja usko lujana huomiseen. Oireet kuulostaa hyviltä ja se viivakin sinne tikkuun on täysin mahdollista saada. Siitä me lähdetään eikö niin!

Ukkovalta, hyvä asenne! Pää kylmänä sullakin ja varma plussa aamulla
+++++++++++++++++ :whistle:

Oma napa on kyllä outo. Kun normaalisti ovistesti näyttää plussaa kp13-15, niin eikö se tänään kp9 jo sitä ollut. Ajatelkaa,kuinka mun kroppa yrittää tätä raskautta saada aikaiseksi. Mies kun lähtee viikoksi matkoille huomisaamuna,eli normioviksena ei kotona ois ees ollut.. ja nyt näin?? Eli, saanhan minä sen piinailun tähänkin kiertoon,tosin nyt en ota lugeja sentään käyttöön, eli aika nopeasti peli selviää. Mutta lyhyt kierto kuulostaa tiestysti hyvältä myös ivf:n aloittamisen kannalta, tahtoo jo päästä pistämään!

Mukavaa päivää rähmäisestä ilmasta huolimatta! :wave:
 
Ukkovalta, nyt et anna mun sähläilyjen yhtään vaikuttaa omaan olotilaasi, äläkä suotta pelkää huomista. :hug: Mä oon nyt järkeillyt (valtaisaa tajunnanvirtaa) tätä niin, että oli se tulos kumpi tahansa, niin en mä siihen voi vaikuttaa enkä mä voi mitään muuta tehdä, kuin hyväksyä sen tilanteen. Ja omalla kohdalla totean asian miljoona kertaa mieluummin testillä kuin niin, että vuoto alkais yllättäen. Tosin näillä keltarauhaskapseleilla se ei kait ihna helposti edes ala.

Älä suotta ole negatiivinen vielä mistään syystä hyvä nainen, sillä ei se etukäteen "masentuminenkaan" mitään hyödytä. Pitäis vaan jaksaa odottaa ja sitten kun tilanne on selvillä, niin toimia sen ja omien tuntemusten mukaan.

Muita "oireita" ehkä kuvotus, päänsärky, pistävä tunne nivusissa ja välillä häpyluun päällä, selkää jomottaa aika ajoin ja kohdunnipukka kova. Mutta siis mun oma lemppari eli tissien turvotus loistaa poissaolollaan, ja se mua onkin huolettanut koko ajan.

Aamulla oli kyllä niin liikuttavaa, kun mies sanoi töihin lähtiessään rakastavansa mua ja noita kahta pientä tuolla masussa, ja antoi pusut meille kaikille. Ja siis olin eilen illalla kuitenkin kertonut testisirkuksestani ja negasta, ja silti ihana mies jaksoi olla noin positiivinen. =)
 
Loistavaa Miru! Juuri noin se homma pitääkin hoitaa, eli ovikselle varaslähtö ja piinailut kehiin tällekin kierrolle. :p Hienoa! Ja tosiaan, ivf:n lähenee ja aikaistuu samalla. Mutta kun nyt luontoäiti on näinkin suopea, niin näinköhän putkihommia ees tarvitaan. :p
 
Voimia sisko-hyvä! :hug: Nyt pidät pään rauhallisena ja maltat mielesi. Seurailet, että tuleeko tosiaan kaksi pientä tippaa vaan, josta ei ole mitään huolta. Vasta kunnon niagaroista saat luvan huolestua ja hermostua.
 
Tervetuloa uudet ja voimia vanhoille ja testaajille!

=) ja muutekin hyvää päivää kaikille.

Meille tulee luomu PAS huhtikuussa, jos löydän oviksen. Kiertoni on kyllä säännöllinen. jos ei nyt pahasti sotkeutunut tuosta IVF/ICSI hoidoista.

Huhtikuun kp10 menen johtofolli-ultraan ja jos löytyy alan tikuttaamaan ovista.

Päätin, että tästä raskaudutaan jos alkio-Kitvettäjä selviää pakkasesta. Kun selviää.

Täällä on taas toiveet katossa väestöliiton ammattitatioisen lääkärin ja hoitajan ansiosta. Eikä teidänkään tsemit ole tätä vähentäneet!

Tyttäret, tässä maailmassa on niin vähän aika ajoin hyvää, että pidetään me yllä sitä kaikkea tarpeellista, jota ihminen tarvitsee. Sydämellisyyttä!!
:heart:

:wave: ihan kaikille!
 
Tää kuulostaa hyvältä pinolta jos saan rantautua tänne? Mä otin aivan uuden suunnan ja päätin että nyt loppu vollotus ja negatiivisuus. Nyt ajattelen pelkästään positiivisesti enkä mieti jo etukäteen ettei tää kuitenkaan onnistu!
Eihän mikään vauveli halua edes kasvamaan tälläisen mörrimöykyn masuun! :/

Mä olen kirjoitellut tietojani milloin mihinkin pinoon mut siis meille tehty 3 ivf hoitoa joista ei tärppäystä tapahtunut. Nyt maaliskuussa tarkoitus tehdä inssi luovutetuilla omaan kiertoon ja hankkia se toivottu pömppämaha!! Ja perskule senhän minä hommaan, niinkuin kaikki muutkin täällä olevat ;)

ukkovalta :hug: mä toivon silti parasta!
 
Ukkovalta, voi sinua pieni! :hug: Mikäli se yhtään lohduttaa, niin mulla oli toi fiilis eilen, kun törttöilin testin kanssa. Se on vaan aivan uskomaton puristava ja kuristava tunne, kun antaa sille pettymykselle luvan tulla. Se syö sisältä niiiiiiin paljon, ja tuntuu kuin murenisi. Hajoaisi kuin lasi. Ja kaikkia palasia ei saada enää kasaan, eli jokainen pettymys kadottaa osan itsestä. :'( Osaisinpa auttaa jotenkin muutoin, kuin vaan toteamalla, että mikäli nyt ei oikeasti onnistanut, niin mahdollisuuksia on vielä, ja uskothan sisko että se uusi voima vielä löytyy ja taistelu jatkuu!! Mutta nyt annat itsesi surra ja päästät ulos sen kaiken kivun. Älä missään nimessä peitä taikka patoa sitä sisääsi. :hug:

Taivaansilpoja
, kyllä se ovis löytyy. =) Ja mä seurasin sua ja Kitvettäjää jo tuolla toisessa pinossa, ja jotenkin olis vaan niin mahtavaa, kun nyt pakkas-Kitvettäjä tarrais kiinni valtaisalla voimalla ja jäisi masu-asukiksi pitkäksi aikaa. :p Sydämellisyyttä tosiaan myös sulle ja muista olla ihanan positiivisella tuulella, sillä siitä tulee vaan lisää voimaa. =)

minea, tervetuloa ja ihanaa kun tuot positiivista energiaa meille kaikille tuleville pömpöille! :D
 
Ukkovallalle iiiiisot jaksamishalit :hug: Kurren sanoihin yhtyen, älä anna pahan olon nyt ottaa valtaa. Kyllä sinä ihan varmasti vielä onnistut. Tämähän oli eka clomikierros ja mahdollisuudet on vielä edessä päin.

Minealle tervetuloa myös täältä :flower:

Mitä kuuluu inssipiinailijoillemme mmm ja Hobelix??? Kovasti teille toivon myötätuulia ja änniä!! mmmn onkin jo aika mielenkiintoinen lausuttava :LOL: a

Olen illan nettipimennossa ja palaan aamulla kuulemaan Kurreliinin uutisia...Lähetän kyllä kaikki onnenkeijut nyt sinne teille !! Onneksi sinulla se tärkein siellä jo onkin eli ihana ja ymmärtäväinen mies. Halihalihalihali :hug:

huhuu Sahrami :attn: Työnhakureissulleko lähdit saman tien? Sua ei ole näkynyt täällä meidän toimistossa ainakaan tietääkseni (olen kyllä kohotellut kulmia sahramimaisille naisille, joita täällä on vieraillut, mutten ole saanut vastaukseksi kuin kummastuneita katseita).. :D
 
Nami, missä olet? :p Jos et Mirun töihin sattunut sitten tänään, mutta löysit jotain haasteita muualta, niin kerrohan ihmeessä - täällä nimittäin myös eilen käytiin pomon kanssa keskustelua, että oisko mun hyvä hakea muita töitä, kun toi taloudellinen tilanne firmassa on mikä on..... :x
 
Voi ei Kurre! Isku vasten kasvoja vai tiedossa oleva tilanne? Millä mielellä olet?? Kyllä tämä prosessi laittaa sen verran koko arvomaailmaa uusiksi, että uudet työt ja jotenkin sen oman elämän tuulettaminen on väistämättä mielessä.. Eiköhän naiset perusteta oma firma?? Meillähän ois aineksia vaikka mihin =)
 
Miru, tää on niin pieni firma (minä ja pomo katsos vaan), että kyllä ton tietää tai siis ei ole isku vasten kasvoja ollenkaan. Ja oman mielenrauhan vuoksi myös haluisin jonnekin "normityöhön" :LOL: . Kun nyt oon näin pienessä firmassa ja teen töitä kotoa, eli sosiaalinen työympäristö ihan mä ite eikä se aina ihan joka päivä ole parasta laatua... ;) Ja tässä on tavallaan myös liikaa aikaa miettiä tätä lapsettomuuskuviota, toki tietty pääsee ilman ongelmia hoitoihin ja nyt punktion aikanakin pomo oli sopivasti matkoilla, niin ei se ees tiennyt mun olleen millään sairaslomalla. :p Ois ehkä vaan kiva päivisin olla työkavereiden seurassa ja keskittyä ihan muihin juttuihin. Mutta mistäs sitä taas nyt sitten sellasen kivan työn taikoo.... :/

Joo, meistä ois kyllä aineksia vaikka mihin, mutta tää mun nykyinen työ alkoi just noin, että pistettiin firma pystyyn ja katotaan mitä siitä tulee. Eikä nyt oikeen tule, niin taitaa mun yrittäjyysinto olla käytetty. Sori vaan. ;)
 
Ei Roomaakaan päivässä rakennettu. Kuulkaa jos lasten saanti olis lastenleikkiä - maapallo olis aikoja sitten täytetty. Halit UKKOVALLALLE :hug:

Kaamee kiire töissä koko päivän, ei ole ehtinyt edes tärkeitä hommia tekemään =luuhaamaan täällä) . Vielä pitää jaksaa vähän aikaa... Mä olisin kyllä valmis Oy Niksi-Pirkko Ab:hen. Kurreliini vois tulla sit vaan työntekijäksi.

(.) testitulokset oli kaikki jees, tai siis osa negaa, edes miehen kromosomeista ei löytynyt mitään outoa (joka siis musta kaikkein oudointa... ;) ) Tänään jo ekat sumut tröötätty nenuun. Sen jälkeen onkin ollut itsellä ihan outo olo, vaikken edes viitsinyt lukea, mitä kaikkea se voi aiheuttaa :whistle:

auris (tuleva Nauris)
 
Ukkovalta Älä ihmeessä luovuta ennen kun olet testannut. Mulla kävi niin, että 5 päivää ennen testiä alkoi verensekainen vuoto. Ihan ensin just rusehtavaa limaa ja sit ihan punaistakin. Testasin kuitenkin pp13 hailun plussan ja eilen tein vielä testin (pp16) niin kaksi viivaa näkyi.
Kurre En usko että mulla olis pp12 näkynyt viä mitään merkkiä tikussa. Eilinenkin oli vielä selkeästi haaleampi kun toinen viiva. Täällä ollaan hengessä mukana. Tiedän, että tulevana yönä ei uni oikein tule. Toivon sulle rauhallista mieltä ja uskon sun plussaan vahvasti. :heart:
Miru Ihana kun teillä homma etenee. Samoilla mömmöillä ootte sit liikkeellä kun mitä mullakin oli. Ja tää Lugesirkushan jatkuu ja jatkuu ja jatkuu...
 
Torstai 6.3.

Kurreliini.....................1.ivf....................................... ..kp19/-/pp13
Ukkovalta...................clomit.......................................kp 34/28- 32
Hobelix ....................6.inssi.....................................kp21/30-35/ pp8
mmm.........................3.inssi/clomit/puregon............kp17/28-29/pp 7
Soleil76.............1. inssi edessäpäin/ Arimidex.......... kp17/30-35
Nippe81.......................inssi......................................kp12/-/
PeePee77..............pas tulossa.................................kp7/29-31
Miruliini...................1. ivf tulossa.............................
Sahrami73..................1. ivf tulossa.........................
Taivaansilpoja.............pas tulossa...........................
Auringokukka..........odottelee viljelyhommia...............
Simmu.......................2. inssi......................................
Iines75.....................3.ivf.......................................
Inkaliini.....................2.ivf......................................
EllaElias.....................1.ivf.....................................
Minea81.....................inssi..................................

Plussanneet :heart:
Ulpu78


Ukkovalta :hug: :hug:
EllaElias ja Minea tervetuloa!
Mulla ei ole oikein mitään oireita vaikka uiskentelenkin hirmuisessa lugemeressä. Hassua ettei ole tullut mitään sivuoireita. Mun pitässi valmistaa 14 puhetta ja mä en osaa sitten millään aloittaa. Luovuus kävellyt ulos ovesta. Kotona kun tekee töitä on niin paljon muutakin mitä vois tehdä. Menee yö töiksi.
 
Moikkeliskoikkelis! Puuh, mikä päivä takana...

:hug: Jaksamista Kurrelle ja Ukkovallalle!!! Toivotaan nyt vielä parasta kummankin kohdalla, vielä voi tulla yllättäviäkin käänteitä, vaikka tiedän kyllä miten vaikeaa niihin on välillä uskoa. Ihan pahaa tekee lukea teidän negatesteistä ja vuodon poikasista, kun tietää niin tarkalleen sen hirveän tuskallisen tunteen. Voi toivotaan niin kovasti, että parempaa on tulossa - vaikka jo heti huomenna.

Uusille tervetuloa myös minun puolestani! Rohkeasti vain lusikkaa mukaan soppaan. :wave:

Kurre, toivottavasti duuniasiat selviää parhain päin. Itselläni on oikeasti ollut ajatuksena etsiä joku tarkoitushakuisempi työpaikka jo piiiitkään, mutta tekemättömäksi on jäänyt. Tiedätte varmaan hyvin nämä kootut selitykset: 1) olisi tosi noloa, jos menisi uuteen työhön ja jäisi heti saman tien äitiyslomalle, 2) tämä työpaikka on niin kivan joustava, että olen tässä nyt tän pienen aikaa, kun käydään vielä tää yksi hoito, 3) jne. Luulen, että juuri nyt olisi erityisen tärkeää saada työn kautta mielenkiintoisia asioita ja sisältöä elämään, mutta juuri nyt on tarmo ja itseluottamus aika lailla pohjalukemissa, joten saapa nähdä. Niin että olisin Miru tullut teidän sitruunatehtaalle työnhakuun, mutta älysin etten tiedä missä olet (siis muuta kuin täällä )! Katsoin karttahausta paikkakuntia kaikilla koodisanoilla (2+, Pömppölä, Putkinotko), mutta ei onnistunut. Asutko ehkä siellä Hobelixin naapurissa - Eniro ei taida osata ulkomaata?

Auriksella hyviä uutisia. Hienoa! Otapa kaikki irti mömmöjen nuuskuttelusta.

Hobelix, 14 puhetta?!! Kääks! Heitäs tänne yksi aihe, eiköhän meiltä yksi puhe synny ihan käden käänteessä... Olisiko viestintä sopiva toimiala Niksi-Pirkot Oy:lle? :LOL:

No niin, jatkan täällä insomniayön riittejäni, näitä on tällä viikolla tullut harjoiteltua...
Muistakaa tytöt, että olette kaikki terästä!
:attn: *Pömppikset on terästä, muut tulee perästä!* :attn:
 

Yhteistyössä