Tervetuloa
EllaElias! Ja kaikki muutkin uudet, joita en ole henkilökohtaisesti huomioinut. Kivaa, että joukkomme vahvistuu ja samalla näyttää olevan yhä useampi samoilla kylvöaikatauluilla liikenteessä.
Auringokukka, jos nyt alkaa sumut, mikä on punktion noin-aika?? Kyllä Kurre taisi olla oikeassa, että se on tämä lämmin talvi, joka saa ihmeitä aikaan noissa siemenissä... Kohta se AuringoNkukan taimi jo puskee sinnikkäästi kohti aurinkoa.
Kurre, onko ihan hirveä piinailu päällä? Kun et maininnut siitä sanaakaan, ajattelin, että varmaan tosiasiassa kohta halkeat jännityksestä... toivottavasti osuin väärään tällä kertaa
Mä en muuten saanut ihan nyt sun kopiota hoidoista, kun Femar jätettiin pois. Mulla kun ois ollut sitä jemmassa valmiiksi ja vähän niinkuin ohimennen yritin kysyä, että nytkö ei sitä oteta lainkaan...en kehdannut jäädä tivaamaan miksei, kun jo nyt näillä kysymyksilläni taisin ylittää meidän ajan aika roimasti ja parkkisakothan me tietysti saatiin siitä hyvästä myös. Niinkuin näitä menoja ei tässä jo olisi muutenkin!! Voidaan sitten kertoa lapselle joskus kun tulee puhetta siitä miksei äiti ja isä koskaan harrastanut mitään, tai matkustaneet, ja vaatteetkin näyttää kuvissa aina samoilta, että katsos pikkuinen kun olit jo silloin ennen syntymääsi aika perso rahalle!
Kurre, pakko vielä kysyä, kuinka te päädyitte kahden alkion siirtoon ja antoiko lääkäri aivan täysin teidän vastuulle tuon päätöksen tekemisen? Meille hän kuitenkin aika selkeästi suositteli yhden siirtoa tai ainakin enemmän oli sen kannalla, eli jotenkin kuitenkin yritti jo vaikuttaa meidän tulevaan päätökseen (mikäli mitään siirrettävää koskaan onkaan).
Sahrami eikun siis nami, me istuttiin siellä vastaanotolla yllättävän pas**n jäykkinä eikä suupielissä juuri hymy kareillut. Ei siis noi putkitermit niinkään olleert mielessä. Tosin lääkäri käytti alussa yhden kerran sanaa "koeputkihoito", jonka lausui kuitenkin niin, että alkuosa jäi kuulematta, eli "suosittelen nyt siirtymistä --putkihoitoon", missä mulla kävi mielessä, että mahtaakohan lääkärikin surffailla näillä sivuilla oppeja ottamassa. Tiedät sen itse siitä, jos lääkärisi perjantaina vahingossa livauttaa: No, mites se Moonika nyt olikaan käymässä..?
Nyt taitaa tämä täti pömppömahainen mennä nauttimaan saunan lämmöstä..
ps. Keksin jo meille seuraavankin pinon nimen, jos sinne vielä tarvetta on mennä. Auringokukan bussimatkan innoittamana mieleeni lävähti:
*Nerokkaat Niksi-Pirkot*