Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
joo siis mä olen kanssa eroamassa joka kuukausi....kauheeta.Alkuperäinen kirjoittaja 07.06.2006 klo 17:40 kanssasisar kirjoitti:en oikein voi ymmärtää, miten lääketieteekllä on vähän annattevaa tässä asiassa. uskokaa sisko hyvät, että meitä on paljon!!!! itsekin muutun suorastaan agressiiviseksi pms-oireiden ansiosta, heittelen esineitä, rikon astioita ja avioliiton lopettaisin siihen paikkaan (muuten olen superrauhallinen tyyppi).
miehet eivät voi millään tajuta mistä on kyse vaikka selittäisit. sinusta tulee hullu ja sillä selvä. tästä asiasta pitäisi puhua jossain paljon enemmän. tulee ainakin hyvä olo kun näkee että on muita. mutta kuka selittäisi aviomiehille, työnantajalle jne..?
ihan kun omaa tekstiä....Alkuperäinen kirjoittaja 12.06.2006 klo 22:02 Iltatähti kirjoitti:Onpa "kiva" kuulla että on muitakin jotka ottavat avioeron kerran kuussa. Olen luullut olevani ainutlaatuinen, olen tehnyt sitä jo vuosia. Muita oireita on myös, alavireisyyttä, masennusta, kiukkuisuutta, väsymystä, pinna palaa helposti ja kaikki suututtaa. Sekä mennyt että nykyinen elämä tuntuu aivan karmealta... Mulla taas aina helpottaa lähes heti kun kuukautiset alkaa, tuntuu kuin joku kiristävä vanne katkeaisi ja alkaa rauhallinen aika, olo vaan paranee kuukautisten kestäessä ja kun ne loppuvat kaikki on taas OK. Että näin meillä.