*Plussataan yhdessä ennen syksyä <3*

Kyyneltenhymy, pahoittelut tädistä. :hug:

Aamulla tein testin, ja taas sieltä nega pärähti... :mad: Nyt on siis kp 37 ja dpo 10 (kai?). On tää kyllä yks never ending kierto! :kieh:

Miehellä on huomenna synttärit, ja olis ollut kiva yllättää plussalla, mut ei niin ei... Jos sen tädin pitäisi saapua aina n. 14 päivää oviksesta, niin se olis nyt tiistain tienoilla sitten. Ja jos ei näy, niin keskiviikkona taas seuraava testi kehiin. Kuinkahan monta niitäkin ehtii tehdä, ennen kuin tärppää??

Ootko Mandeliini tehnyt testiä nyt?

Aurinkoista viikonloppua kaikille! :cool:
 
Kiitos kaikille onnittelijoille!

Luulen, että käyn täällä vielä vilkuilemassa mitä kaikille kuuluu, mutta täytyy myös etsiä joku toinenkin pino tuolta odottavien puolelta. Toivon kaikille onnea vauvanteko puuhissa ja pitäkää kiinni positiivisesta asenteesta!

Kiitos Ansku83 kun pidit pinoa yllä ja toivottvasti sinua onnistaisi nopeasti!

Onnittelut Lily_ kihlautumisesta ja kiitos kun alunperin perustit sen ihanan positiivisen pinon!

Tsemppiä kaikille!

Nyt kun miettii jälkikäteen, niin mun oireina ennen plussaa oli ovulaatiosta jatkunut valkovuoto ja ne menkka jomotukset dpo 12 eteenpäin... Mitään muuta ei mielestäni ollut! Testipäivänä alkoi sitten vasta kunnon oireet. Nyt on tissit turvonneet ja kipeet, pissahätä Kokoajan ja välillä kovat menkkakrampit. Toivon vaan, että tämä raskaus jatkuisi hyvin loppuun asti! Vielä on aika varovainen olo!

Kiitos vertaistuesta! :):heart:
 
onnittelut plussanneille!!

kp 16/28 menossa täällä,saa nähdä minkälainen kierto on tulossa kun on vasta eka kierto kierukan poiston jälkeen..peittoja on kyllä heilutettu ahkerasti..

aurinkoista päivänjatkoa kaikille!
 
Anteeksi, mutta pakko purkaa tänne nyt kiukutusta...

Siis voi... :kieh: Laitoin eilen illalla Canesten 500mg puikon ja aamulla kun heräsin, niin kutina ja polttelu oli jotain aivan kamalaa. Eilen siis soitin ja pyysin labralähetettä hiiva tms. oireiden takia, kun mulla ollut ennenkin sekä hiiva että bakteeritulehdus, että saisin sopivan lääkityksen joka sopii myös mahdollisen raskauden aikana, mutta käskivät ostaa Canestenia ja palata asiaan jos ei auta.

Tänään sitten kävin lääkärissä terveysasemalla ja siellä se lääkäri vaan pyöritteli päätään. Konsultoi gyneä joka suositteli Zidoval-kuuria mahdolliseen bakteeritulehdukseen. No tämä TA:n lääkäri ei ollut kuullutkaan koko lääkkeestä ja sitten kirjoitti parikin eri resepstiä (joista yksi on Flagyl ja sitä ei suositella käytettävän raskauden ekalla kolmanneksella) ja kysyi minkä niinstä haluan |O Käski sitten kysyä apteekista mikä sopisi parhaiten jos ja kun raskauden mahdollisuus kerta on olemassa.

No nyt seurailen vielä huomiseen, jotta pääseen varmuuteen onko kyseessä reaktio joka johtuu Canestenista vai mahdollisesti bakteeri infektio. Labrat ei tule nyt kysymykseen kun paikat on niin ärtyneet ettei sieltä luotettavaa vastausta enää saisi. Huomenna kait sitten haen sitä Zidovalia jos tämä tuska ja kutina jatkuu.

Jotenkin tuntuu, että tämän yk:n saldo on vaan hiiva :mad: No, ei vielä heitetä kirvestä kaivoon. Ensiviikon loppupuolella kait voisis jo vetää testiä kehiin ellei täti hyökkää ennen sitä.

Eilen jo kehittelin päässäni vaikka mitä raskausoireita, mutta tänään taas en usko raskauteen yhtään... Toisaalta, eipä vielä mitään oireita kuuluisi ollakaan kun vasta dpo5.
 
Vattunen, testaa nyt ihmeessä ja tule kertomaan kuinka kävi. Peukut pystyssä! :D

Ja Sipsunen, inhottava tuo hiiva. Välillä on minuakin kohdannut, onneksi lähinnä antibioottikuurien yhteydessä vain... :|

Juu, tuo usko raskauteen ja sen vaihtelu on kyllä jännä! Itsekin olin lähes varma silloin ke (runsasta valkovuotoa ja kipua kyljessä), että tärpännyt on. Tänään taas negatestin jälkeen toivo romahti, vaikka vielähän sitä periaatteessa pitäisi olla jäljellä. Itsekin mietin, että mitä oireita vaan kuvittelen, nyt on ollut olevinaan huono olo, kun pääsin vasta myöhemmin lounaalle, mutta tuskinpa sen tarvitsee olla merkki mistään.... :ashamed: Kai se sitten mahdollista on kuvitella vaikka mitä, kun toiveita on. Tai sitten kropassa vaan todellakin pillereiden jälkeen möyrii, myllertää ja tapahtuu, vaikka eivät mitenkään raskauteen liittyisikään nuo oireet. :confused: Mutta piinaavinta on kyllä tämä odotus ennen kuin voi olla varma - suuntaan tai toiseen.
 
Kiitos kaikille!! :heart:

Täällä viuhdotaan mennä kp43 (niin taisin laskea) ja dpo20....eli millon lie ovis ollut ja onko ollut ja en tiiä! Joku superkierto nyt vissii sit! Tosin tuossa duunissa taas tullu noita vuoroja et on yövuoroo ja päivävuoroo ja välivuoroo janiinedelleenvuoroo! Tiiä sit vaik ois viskannu sekasi kierrot siks! :D Eli toisin sanoen, ei tätiä ei plussaa! Eilen pregcheckillä testattu puhdas nega! :|


LiLy Onnea kihloista!!!!!!! :heart: :D
 
Kiitokset teille kaikille onnitteluista :heart:

Tänään pääsin vasta ekaa kertaa tikuttaa ovista, no joo nyt mennään kp18, mutta tuli tosi vahvat viivat. :) Ei kuitenkaan ihan yhtä vahva testi viiva kuin kontrolli... Oiskohan se just mennyt vai tuloillaan? jännää....
 
Iltaa! Täällä tosiaan kp 32/33-46 ja oli pakko töitten jälkeen pissata r-testiin ku monta päivää jo ollu rinnat tosi arat ja välillä on ollut myös hieman ällö olo. Lisäks alamaha tuntunut kummasti...Ihan vaan varmuudeksi, koska mikäli ovis oliskin ollu jo jotain kp 15 paikkeilla ni raskaus olis ollu mahdollinen. Mut negaa siis oletetusta näytti. Näin nyt aavistinki, mut kun kavereiden kanssa käytiin tergellä muutamalla ni oli pakko varmistella:cool:
Ovistesti näytti si plussaa kolme päivää peräkkäin, ja senkin vuoksi mietin jo et oisko se näyttänyt jo pullaa:p Jännäily nyt kuitenkin alkaa oikeestaan ekaa kertaa ihan kunnolla, koska ainakin jonkinmoisella todennäköisyydellä puuhailut osuivat oikeaan aikaan.
Muistan et esikoisen plussauskierrosta sain kunnon flussan noin 1-2 viikkoa hedelmöityksestä, ja sillon muistan lukeneeni et tämä voi johtua siitä että äidin vastustuskyky heikkenee ettei keho alkaisi hylkimään uutta tulokasta. Onkohan näin? Nyt tietysti odottelen kovalla innolla kunnon kesäflunssaa tulevaksi:D Mitäs muilla joilla on jo edellisiä raskauksia? Onko teillä ollut jotain tällästä hedelmöittymisen jälkeen?
No mut lenssua tai ei, ni raskaana ollaan kunnes toisin (se pahamaineinen ja tapainen) täti muuta uskottelee!
Mukavaa ja tietty plussarikasta viikonloppua kaikille tuleville (ja jo nykyisillekin) äiteille!
 
Helteistä huomenta!

Lily_: Mulla ei tullut ihan tasavahvat viivat Davidin ovistestiin, mutta aika tumma kuitenkin. Digi näytti samana päivänä plussaa. Sitä ennen tuli hailuja viivoja ja digin plussan jälkeen en enää liuskoja katsellut.

Mamman muru: Mulla on kohta 11kk täyttävä esikoinen. Mitään flunssan oireita ei ollut alkuraskaudessa tai ennen plussausta, ei paleluakaan. Tosin mä olen todella harvoin nuhassa tai muutenkaan kipeänä. Olen kyllä kuullut, että flunssan oireita voi esiintyä juurikin alentuneen vastustuskyvyn vuoksi. "Kesäflunssaa" sinulle toivoen :heart:

ON:
Eilen illalla alkoi aikamoinen alaselän jomotus joka säteili reisiin ja tuntui kiristävänä kipuna nivusissa. Meni sitten jonkun ajan kuluttua ohi ja alkoi taas ja meni taas ohi. Vatsa alkoi turvottaa ja turvottaa edelleen. Alaselkää juilii kokoajan, ihan kuin olisin sen venäyttänyt tai ollut pitkään huonossa asennossa. Tismalleen samaa kuin mitä alkoi n. viikko ennen kuin esikoisesta plussasin. Pää meinaa nousta jo pilviin... ja kohta en taas usko hetkeäkään raskautumiseen.

Nyt tosiaan jäitä hattuun :cool:, etten tipu liian kovaa ja liian korkealta. Tämähän voi ihan hyvin enteillä jotain megaluokan tätiäkin, jonka edessä puntit tutisee todenteolla!!!

Mulla kun siis ei ole tullut vielä yksiäkään luomumenkkoja pillerien jälkeen, vain se tyhjennys vuoto silloin ja siitä alkoi tämä kierto. Nyt siis kp22 ja dpo6. Eli paha sanoa millaiset menkkatuntemukset voisi olla tulossa tällä kertaa.

Ollaan lähdössä ensiviikon lopulla mökille ja jos ei täti ole hyökännyt, niin meinaan testailla siellä sitten. Voi kunpa ei tarttis mitään rättisulkeisia siellä mökillä harjoittaa. Meinaa käydä jännäksi, mutta kohta saa ajatukset oman navan tarkkailusta muualle kun lähdetään koko perheen voimin Korkeasaareen. Miehellä mainaan alkoi loma :heart:
 
Sipsunen: Joo aloin itekkin miettimään sitä että oisko se eilinen peräti voinut olla jo ovisplussa.. ;) mutta ainakin ovis on mitä todnäköisemmin mennyt jo, sillä äsken tein toisen liuskan, ja viiva oli jo todella haalea, ihan haamulainen. Mutta vaikea sanoo sillä en testannut sitä edellisenä päivänä.. Mutta oon kyllä fiiliksissä kun sain MELKEIN bongattua tikulla ekan oviksen... :LOL: jos noihin voi luottaa..

Tässä kuva siis eilisestä ovisliuskasta... Luonnossa näyttäis kyllä vielä hitusen tummemmalta... mitäs ootte mieltä ovisbongarit??? =)
 
Lily_ Vaikea sanoa varmasti, onko tuo plussa vai ei. Mulla oli aika samanlainen se kontrasti viivojen välillä kuin sulla tossa, ekä vähän enemmän saman vahvuiset olivat. Tosin mun tikussa se kontrolliviiva johon vertasin, ei ollut noin tumma. Jos sulla ton kuvan tikun jälkeisessä tikussa oli jo hailu viiva, niin voi olla että ovisplussa olisi ollut nähtävissä tuota (kuvaa) edellisenä päivänä. Ainakin CB lupaa testin näyttävän LH-huipun n. 24-36h ennen ovulaatiota, eli ovulaatio olisi saattanut ainakin teoriassa tapahtua silloin kp18?
 
Miinä
Kävin lueskelemassa tässä hätäseen ja onko jollain ollut vastaavia oireita:rinnat arat, pahoinvoi ntia lähinnä päivällä, huimausta... jessus ku on hirvee olo.. viikko oviksesta ja jännäillään miten viikon päästä käy, menkat vai nou :) ja jos, niin siltikin jännät pöksyis ku nyt on toiveet taivais <3
 
LepikonHeta
Harmaata, viileää sunnuntaita kaikille :wave: Täällä pyörähti kp 18 käyntiin ja dpo4 meneillään. Eilen alkanut alavatsan muljahtelu jatkui koko yön ja aamua. Ei kipeää, lähinnä suoliston liikkumistuntemuksia, ns.valepotkuja. Samoin lonkkaan sattuu ja välillä pieniä vihlaisuja. Ei mtn tuntemuksia muutoin (rinnat normaalit, ei phv). Viikon päästä tähän aikaan voi kyllä jo jännittää :) Näillä näkymin uskoisin pystyväni testailemaan 13.-15.7. aikoihin jos ei täti ole pärähtänyt kylään.

Mutta kyllä tuo vatsan muljahtelu vaan ihmetyttää :confused:

Eilen tulikin kippailtua vähän siideriä helteen kunniaksi, jos vaikka kohta ei pystykään =)

Miinä: Meillä on aika yhtenevä jännäilykausi meneillään d:Db paljon peukkuja.
 
LepikonHeta: Mullakin on noita vatsan muljahteluita (valepotkuja) ollut taas viime aikoina tosi paljon. Välillä vatsa hytkähtää oikein ja sanoin miehelle, että jos en tietäisi niin voisin luulla siellä olevan ja olleen jo pitkään vauvan. Noita oli paljon synnytyksen jälkeisinä kuukausina ja sitten katosivat. Nyt taas paljon. Hassua : /

Mulla myös ollut noita vihlaisuja satunnaisesti ja lonkka ollut kipeä. Se kyllä löystyi viime raskaudessa ja lonksuu muutenkin. Rinnat oli ovikseen jälkeen päivän pari vähän arat, mutta nyt ihan normaalit. Selän jomotus on nyt taas ollut poissa. Pystyyn noustessa välillä mustenee silmissä. Nyt siis dpo7, jännittää!

Muoks. Niin ja alavatsa turvottaa.

Kovasti plussapuhureita Miinä ja LepikonHeta ja tietty mulle itsellenikin +++++:whistle:

Huomenna koitan saada ajan Femedaan, kun vielä on sellaisia tuntemuksia että jotain tulehdusta saattaisi olla. En uskalla hakea sitä Zidovalia ja käyttää jos en edes ole varma onko bakteeri infektiosta kyse. Toisekseen se pitäisi laittaa asettimella ja Canestenkin piti laittaa ilman jos epäilee raskautta. Zidoval on vaan geelin muodossa, joten ilman asetinta vähän vaikeaa se laitto. Saanpahan mielenrauhan ainakin sitten. Voihan olla, että limakalvot vaan ovat ärtyneet kun ei ole mitään pahanhajuista vuota tai mitään.
 
Viimeksi muokattu:
Miinä
Kuin myös Sipsunen =)

Ekasta raskaudesta ei ollut minkäänlaisia oireita joten tää tuntuu vähän oudolt .. vaikka jokainen raskaus voi ol erilainen...todellakin toivon että oireet jatkuu ja plussaa parin viikon päästä ;)jos malttaa sinne asti oottaa testin tekoa..
Välillä o haamupotkuja ja sitä unohtuu ajatuksiinsa haaveileen ja muisteleen... ja jos en tosiaan paremmin tietäs niin sanoisin et möykky potkii :D Kyl se vaan niin samanlaiselt tuntuu...
 
mmmia, tervetuloa joukkoon! :wave:

Ja Mandeliini, voi kökkö, että saapui täti eikä plussa! :hug:

Täällä on nyt aika monella jännäily lähestymässä. ;) Paljon tsempityksiä!

Itsellä on siis jo kp 40. Ei ole oireita tädistä, ja haaveet plussastakin tuntuvat vain haalenevan... :'(

Huomenna olisi 14 päivää oviksesta sitten. Mutta jos ei tätiä eikä plussaa näy tämän viikon aikana, niin silloin en ilmeisesti edes ovuloinut tässä kierrossa? Eli kierto on vaan totaalisen sekaisin. Eikös ole niin, että täti tulee aina 14 päivää oviksen jälkeen, jos sellainen on tapahtunut? Ärsyttävää, jos se luulemani ei ollutkaan ovis - silloin mun bongailut meni kyllä ihan pieleen (en siis käyttänyt tikkuja). :kieh:

Voi apua, toivottavasti ei sitten tämä eka kierto venähdä ihan älyttömyyksiin ja kestä viikkokaupalla, jotta pääsisi seuraavaan kiertoon ovista bongaamaan, niin kuin Mandeliinikin totesi...

No, eipä auta kuin ottaa testiä kehiin taas keskiviikkona (dpo 15), jos täti ei ole siihen mennessä porhaltanut paikalle...
 
Mä voisin tähän pinoon tulla:D
Tosin "yritystä" ei ole,mutta ainahan sitä saa jännittää:)
Tilanne on se että nuorimmat(vajaa 1v,2v ja 4v)työllistävät niin että petitouhuille ei juurikaan aikaa jää,mutta eipä meillä mitään ehkäisyäkään ole,ei edes kumeja kaapissa:D
Jotenka mahdollista,vaikkakin hyvin pieni mahdollisuus...

Lily-rose---kp 10/28-30---tjot---35v
 
neitipippuri Dpo voi olla jotain väliltä 12-16 mikä on normaali, eli se ei aina ole just sen 14 päivää! Toisilla voi olla jopa alle 12 ja toisilla yli 16, mikä sitten taas omalta osaltaa vaikeuttaa raskautumista! Itellä kans menossa joku megakierto! Kp46 tällä hetkellä eikä plussaa eikä tätiä näköpiirissä! Luulen dpon olevan 23, mut tuskinpa on! Jos on koko ovista tapahtunu tässä kierrossa! Miul ei oo vissii ykskään kierto ollu tasan saman mittanen sitte pillereiden lopetuksen 6,5 vuotta sitte! Enkä oo löytäny myöskään yhtään sellasta lääkäriä ketä kiinnostais tutkia yhtään mitään mistä se johtuu! Ku lopetin pillerit, mensut rupes viskoo silleen et ens oli 5kk väliä, sit saatto kahet mensut tulla et oli n. 30 pv väli, sit oli taas pari kuukautta jne...! Nyt ne on pysyny viimesen ehkä 2 vuotta välillä 30-40 ja nyt taas...jotain ihan mystistä menossa! Tän kierron alussa käytin vehnänalkiota n. 4vko sekä greippimehua n. 2vko, et tiiä sitte jos ne jotenki sotki, tai lähinnä tuo greippi sotki tän kierron! Sitä ku oon lukenu monen kohalla et voi myöhäistää ovista, mut et estääks kokonaa sitä ni en tiiä! Miun tuurilla täs on käyny just niin!

Lily-Rose Tervetuloa! :wave: Lisäilen siut listoille tänään myöhemmin ja yritän päivittää tuon listan ajantasalle jopa jo nyt! :D
 

Yhteistyössä