*Plussataan yhdessä ennen syksyä <3*

Onnea Ninnan! Tän ketjun eka plussa! Tästä se lähtee toivottavasti meillä muillakin! Me ollaan isännän kanssa jo aloiteltu tallettelu, ihan varmuuden vuoksi, vaikkei vielä pitäisi olla ihan otolliset ajat, mutta kun en oikein tiedä näistä mun kierroista.. Mulla on aina ollut säännöllinen kierto, siis nuorena ennen pillereitä ja vähän aikaa esikoisen imetyksen ja uuden pillerirupeaman välissä, mutta nyt on vähäsen ruvennut kierrot venymään.. :headwall: Parempi siis pelata "varman päälle". Vaikka eihän tämä touhu koskaan varmaa ole.. Jos ei tästäkään kierrosta tärppää (yk 3), niin sitten taidan hommata niitä ovistikkuja.
 
Ninnan paljon onnea! Ihanaa, että saatiin ketjuun plussa. Ja kiva saada myös uusia mukaan, tervetuloa! :wave:

Ja sitten (vaihteeksi) omaa napaa. Mä tulen kohta hulluksi tän kierron kanssa! :kieh:
Tänään aamulla ja päivällä bongasin sellaista limaa (yökötys ja sori), jonka voisin kuvitella olevan nimenomaan ovislimaa! Siis paljon paksumpaa ja venyvämpää kuin se kiertopäivän 12 tienoilla bongattu (jonka oletin olleen ovis). Mutta nyt on meneillään jo noin kiertopäivä 26 tai 27! :confused:

Voiko ovis olla näin älyttömän myöhään? Tästähän olisi silloin tulossa ihan julmetun pitkä kierto... Toisaalta mahaa on nipistellyt myös päivän ajan, joten mietin, että pohjustelisikohan täti nyt sitten juhannuskyläilyään. Onko kenelläkään muulla ollut kokemusta tuollaisesta limasta menkkaoireena. Sillä raskausoire se nyt tuskin ainakaan on. :(

Tosi "kiva" kun netin perusteella sekä oviksessa, pms:ssä että raskaudessa on kaikissa suunnilleen samat oireet, niin ota nyt sitten näistä selvää. Mutta eipä siis auta kuin jälleen jatkaa odottelemista ja katsella mitä tapahtuu. Mutta nyt kaikilta lisää plussia palstalle, eiks joo! :D
 
:wave: Niin, munkin puolesta tervetuloa uusille!

Tänään kp10 (vasta!) eikä kyllä mitään tuntemuksia mihinkään suuntaan vaikka kuinka yrittäisi kuulostella ja keksiä edes jotain :O Toimiikohan mun kroppa lainkaan. Nooh, viimeksi mulla oli kyllä ovis aina vasta joskus kp 17 tienoilla muistaakseni. Mutta luulisi, että olisi edes jotain mistä voisi edes hyvällä mielikuvituksella vääntää jotain, mutta ei niin ei.
 
Viimeksi muokattu:
täälläkään ei sitte ole bongattu tähän kiertoon ku iha haaleita ovis viivoja mut sit jäi muutama päivä tikuttamatta ku oli työkiireitä. R-testiin ei ainakaa plussaa ole näkyny kun tuossa huvikseni testasin illalla.
 
Ninnan Jätti-iso onnittelu halaus!!!!!! :hug: :heart:

Miinä :hug: Tsemppiä tärppiin!!! d:heart:b

).( Eipä kuulu mitään ihmeitä! Nyt on vissii kp32 vaiko lie 33...ja ehkä dpo10? Kai! :D Tiiä enää itekkää! Noh, kumminkis, päivitän varmaan tänään iltapäivänpuolella jotenki ajantasalle tuon listan! Nyt nukkumaan!
Ja uusille tervetuloa, jos teitä oli! :wave: =)
 
Heips kaikille!
Ja ekaks tietysti isot onnittelut Ninnan :hug: Tullaan muut täältä ryminällä perästä:wave:
Täällä kp 22/33-46. Ovista olen tikutellu ja viimesenä kolmena päivänä olen vielä halunnut varmistella clearbluen digillä tulosta. Mutta ei! Tuntemuksia kyllä on, ja viime kiertoon vertaillen Ison Oon pitäs ajottua niiden perusteella tälle tai huomiselle. Eilen oli rinnat tosi arat, ja jonkin verran taas ällötystä. Oon myös tota nipukkaa sillon tällön tutkiskellut ja tänä aamuna tuntu et olis ollu ihan kiinni ja jo kovana...eli sen mukaan ovis ois jo menny. Sekavaa!
Täytyy nyt vaan jaksaa ootella ja tikutella vielä tämä viikko. Ens kierrosta jätän kyllä tikut ostamatta, ja jään siitä hommasta lomille;) Stressiä sekin tuo kyllä ainakin mulle. Toki helpottaa ajoitusta huomattavasti, varsinkin kun tuon esikoisen jälkeen ei makuukammari-elämä ole enää yhtä aktiivista kuin ennen:ashamed:
Mutta juhannus edessä, ja eiköstä sillon ole ennen vanhaankin paljon lapsia saatu alulle:)
Plussia siis kaikille!
 
Onnea hurjan paljon Ninnan!!! Tarrasukkia sinne pienelle!
Sullahan tärppäsi nopeasti! :)

Tervetuloa taas uusille plussaamaan tulleille! :)

ON: mulla olisi nyt kp27 ja ehkä dpo8. Nyt odotan niitä menkkoja, niin saisin varmistuksen tuohon ovis ajankohtaan... Valkovuotoa on ollut nyt kokoajan oviksesta lähtien... Vaikka muissa kierroissa ei dpo1-6 ole tullut oikeastaan mitään. Ajattelin testata varmaan juhannuksena, dpo 11. Toi voi olla kyllä liian aikasta, jos mun ovis oli tosiaan niin myöhään(kp19), mitä olen laskenut. Täytyy pohtia :)
 
ONNEA Ninnan:hug::flower:

Täälhän on paljon juhannus testailioita ;) Ite viel mietin asiaa.. sillon ois vasta kp 26 (jos torstaina testaisin) ja 9-11päivää oletetusta oviksesta. Jotenkin kyl tekis mieli testata, sit vois hyvillä mielellä naukkailla viiniä kun nega siel kuitenkin näkyy.
 
Onnea plussasta :flower:

Täällä olis pari päivää oviksen jälkeen mennyt, ei mitään kauheita "oireita", ristiselkä kipuilee hiukan..

Luin noista lämmöistä, että oviksen aikaan voi tulla normilämpöön notkahdus ja sit muutama päivä oviksen jälkeen taas nousee ja huippu olis joskus 2-3 päivää oviksen jälkeen.. Ja jollain ollut raskautumiskierrossa kiinnittymisen aikaan (5-7pvä oviksesta) taas lämmön notkahdus ja sit taas noussut... Miten teillä jotka mittailette niin nuo lämmöt käyttäytyy? Minä olen vähän mittailut, mutta en ole kauheasti vielä kärryillä näistä omista kun vasta pari kiertoa tarkkaillut.. Viime kirrossa oviksen jälkeen oli 36.7-37.1, menkkojen alkamispävänä tipahti suoraan 36.0, sit seuraava viikko n. 36.5 ja nyt ovista edeltävänä päivänä ja ovispäivänä 36.1, nyt sitten eilen illalla oli jo 36.6 ja tänään aamulämpö 36.4, että ei isoa nousua vielä mutta selkeästi oviksen aikaan oli notkahdus ja menkkojen aikaan tipahti roimasti..
 
Meikäläinen lopetti tänään tupakoinnin miehen kanssa =), viikon leimaan peräpäähän niksalaastarin ja sit saa luvan pärjätä ilman... lisäksi ostin omega-3,D-jaB-vitamiineja sekä jättihelokkikapseleita =)... MÄÄÄÄÄÄ HALUAN VAUVAN!!! kp 16/24-28 menossa ja ei ole pätkääkään sellanen olo et oisin raskaana...unohtu listalta se greippimehu :D
Niin ja unohtu plussaonnittelut!!!!! JEEEEE:heart:.
Ja kaikille jännääjille plussaonnea +++++!!!!
 
Viimeksi muokattu:
Heippa!

Onnea Ninnanille!!!

Mä ajattelin myös juhannuksena testailla, mikäli nyt ei ennen sitä ala ilmaantua mitään.. Tänään pitäisi menkkojen alkaa, jos olis 26-kierto, ovis olis siis ehkä kp13, eli siitä olis tänään se 14 päivää. Oon aatellut, että ovis olis aina ton 14 päivää ennen menkkojen alkua, mutta vaihteleeko se? Mites teillä?
 
Miinä
Onnea paljon Ninnan!!:flower: :)

Kiitos Ansku ja Sipsunen <3 :) jussina lakanat saa kyytiä ja sitten koittaa malttaa odottaa testin tekemistä.. taidan men labraan sit taas.. vaikka sekään ihan varma ole,.. Pojasta tehtiin eka nega tulos ja viikkoa myöhemmin plussa ja olin jo aikas pitkällä ja kaikenlisäksi söin pillereitä.
Edelliset menkat oli kyl ko niagaranputous olis ollut jalkavälis... hyvät naurut saatiin yhten aamun isännä kans ko nousin aamulla ylös sängystä. Vaikka noloahan se oli :ashamed: Noloudesta huippu oli uimarannalla.. voi venäjä ko teki mieli kaivaa kuoppa itelleen.. hame päällä kaikenlisäksi. Siit sit vaan viltti jalkaväliin ja mennä raahustaa autolle miljoonaa. :D

Onnea paljon Ninnan!!:flower: :)
 
Onnea rutkasti Ninnan :flower:

huoh.. menkkoja ootellessa.. olo ei oo kyl yhtään semmonen mut äsken tein digitestin ja nega se oli :( tällä hetkellä olo on kyl itelläki aika nega mut eiköhän tästä taas pääse etteenpäin..
Toivotaan muille parempaa onnea! :)
 
LepikonHeta
Onnea plussanneille :flower:

Täällä menossa kp6/36(32) ja pitäisi kohta varmaan aloitella oviksen tikuttamista. Greippimehun otin käyttöön, katsotaan olisiko siitä apua oviksen havaitsemisessa =)
 
Heippa! Olin vähän aikaa siinä aiemmassa ketjussa mukana kunnes tuli parisuhdekriisi, joka on nyt onneksi taakse jäänyttä ja suhteessa menee nyt paremmin kuin koskaan. :) Sen kunniaksi päätettiin taas aloittaa kuumeilu uudelleen. :))

Mitäs tuohon yrityskertaan nyt laittaisi, olkoon vaikka yk1. Tällä hetkellä menossa on kp 3/28. Kierto on yleensä tuon 28 mutta edellinen kierto oli poikkeus, vaan 22 päivää. :O Mulla ei ole koskaan ennen menkat alkanu näin paljon etuajassa.. Oisko jollakin tietoa mistä vois johtua?
Ovis oli tuntemuksien mukaan 10.6.

Ikää minulla on 21 vuotta ja toinen lapsi toiveissa. :)
 
Nyt teki kierto kepposen ja mulle voi päivittää kp 1 ja yk2! Yleensä kierto ollut 28 päivää, nyt 23! Kierukka poistettiin 4.5 ja silloinkin tuli 23 pvän kierto...Hmmm onkohan se mun uusi kiertonumero?? Meneeköhän kierto noilla lukemilla vähän liian lyhyeksi raskautumista ajatellen? Ovista en ole tikuttanut, enkä ole ajatellut tikuttaakaan, ainakaan toistaseksi! No ei muuta kuin reippain mielin uuteen kiertoon =)
 
Kiitos teille kaikille ihanaisille!!! Loretta,neitipippuri,Ansku,Mamman muru,Olivia,kyynelten hymy,josefia,hapisikatakamura,miinä,tiny,Lepikonheta,vattunen :heart: :heart: toivottavasti nyt muistin kaikki.. :heart:

Juu tämähän oli itellekki vähän yllätys.. tai ei niin vähääkään! :D Minun ovisbongaillut menivät ihan metsään. Ilmeisesti ovis olikin sitten ollut paljon odotettua aikaisemmin.
Ja yritin muka noita lämpöjäkin mittailla mutta ei ne minulla olleet koko kierron aikana koholla?? Normi lämpö on 36,4 ja koko kierron ajan ollut mulla 35!! ???

Minäkö olin eka? VAU! :) kerrankin jossakin asiassa :D

Teitä muita odottelen kovasti perässäni. Tuota Anskun tilannetta jännään kovasti kun meillä oli samat kiertopäivät :)

Kovasti toivon plussia teille kaikille pian! olisi niin mukava kirjoitella tuolla odotuspuolellakin :)

Tsemppiä hakasikatakamura.. vai miten se nyt oli.. on niin pirun vaikee nikki kirjoittaa näin blondille :) tumppaamiseen :) niin se oli itelläkin tehtävä. :eek:

Niin ja tosiaan toi la menee helmikuun loppuun. Eka neuvola on 22.7.
Oireena on ainoastaan ARMOTON palelu!!! Olen ihan umpijäässä!! ja koko ajan.

Kiitos teille vielä ihanat!!

Ninnan
 
Ninnan oikein paljon onnea!!:heart:

Kiitos ihanaiset tsemppiseurasta! Mä taidan poistua nyt listoilta, kun en ehdi täällä käymään. Lähdetään huomenna reissuun ja reissun jälkeen menee asunnon vaihtoon kaikki aika. Jatketaan kyllä toisen lapsen yrittämistä, mut tänne harvemmin ehdin. Ehkä syksyllä ehdin käydä lukemassa teidän kuulumisia, toivottavasti.=) Eli Ansku83 kun päivittelet, niin voit poistaa mun tiedot.

Plussatuulia ja tsemppiä kaikille! ++++++

Sinin
 
Täällähän on nyt oikein vilkasta, kivaa!
hapisikatakamura tsempit lopettamiseen! Itselläni on myös melkoinen vitamiiniarsenaali kaapissa... :p Katsellaan sitten, onko niistä apua, tuskin ainakaan haittaakaan!
Mamman muru millä kp:llä sinulla on myöhäisimmillään ollut ovis? Lähinnä tuon oman sekavan kiertotilanteen takia tiedustelen.
Ninnan ihan selkeät viivat on kyllä kuvassa! :)
Sinin tsemppiä asunnon vaihtoon ja hyvää lomaa! :wave:

Joo, nyt alkaa meillä juhannustestailijoilla olla jännät paikat! Itse aion testata huomenna aamulla. On ollut aikamoiset mahakivut eilen ja maanantaina, mutta tätiä ei ole vielä näkynyt. Eilen myös asentoa vaihtaessa vihloi kummasti mahaa milloin mihinkin reunaan, mutta jos se ovis tosiaan osui noin myöhäiselle, niin ehkä olivat niitä kipuja? :confused: Tänään ei ole toistaiseksi ollut myöskään tuota kummallista limaa.

Kiertoa on kulunut nyt tasan 28 päivää (pillereiden jälkeisen tyhjennysvuodon alkamisesta). Rintojen arkuutta, tms. ei ole, mutta eipä sitä ole ollut huomattavasti menkkojen aikaan yleensäkään, ainakaan silloin pillereitä syödessä. Mitään välivuotoa ei ole ollut koko kierron aikana. Siitä alkuperäisestä epäillystä oviksesta olisi huomenna sitten 17 päivää, eli luulisi testissä jo jotain näkyvän, jos se oikeasti oli ovis ja tärppi käynyt... : /
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä