*Plussataan yhdessä ennen kesää<3*

AnPellina TERVETULOA!!!! :wave: Jos ovulaatio on siulla tän viikon lopussa niin mahdollinen kiinnittyminen tapahtuu siitä n. 7 päivän päästä! Eli se siun testi tulee silloin olemaan jokatapauksessa nega vielä silloin! Ja tietääkseni sillä juomisella ei tuossa vaiheessa suurempaa haittavaikutusta ole, mut voihan sitä ottaa vaan muutaman! Tai jos tuntuu siltä ettet missään nimessä uskalla ni sitte alkoholiton linja! =) Ihan teet niinkuin itsestäsi parhaalta tuntuu, mutta haittaa ei pitäisi alkoholista vielä tuossa vaiheessa olla. Ja jos punaviinistä tykkää, niin se on vaan hyvä kohdun verenkierrolle! Kiihdyttää verenkiertoa ja näin ollen antaa paremmat mahdollisuudet kiinnittymiselle! :) Mikä ei sitten suinkaan tarkoita sitä et vetää pullon päivässä, vaan ihan lasillinen - pari! Tais tuolla joku kertoa et se olis lasillinen päivässä, eli sen 12-24 cl! Saikohan tuosta mitään tolkkua?! :D

MarsuJaSiskit TERVETULOA!!!! :wave: Nyt tulee kysymystulva: Eli yk:t? Tällähetkellä oleva kiertopäivä? Ikä, jos haluat laittaa? :D

LiLy pidetään peukkuja et se olis nyt sit sitä itseään!!! :hug: :heart:

OLIVIA tätipahoittelut! :hug: Mut ei muuta ku leuka ylhäällä uuteen kiertoon ja estät sen tädin tunkeutumisen teille tän kierron päätteeksi! :heart: +++++PUHURIT!!!!!!!! :whistle:

ON: Ei mitään mainittavaa! Ovista odotellessa, ehkä! Ellei se sitte ollu perjantaina, mitä kyllä hiukka epäilen! Tänään tai huomenna pitäis olla! Ja Paula Koivuniemen kappale Aikaan sinikellojen, onnistuin pienessä päässäni ihan arvaamatta vääntämään siihen uudet sanat: Aikaan ovulaation, saanko sen vaiko en? Ja arvatkaa soiko se nyt päässä kokoajan!? :LOL:
 
*Plussataan yhdessä ennen kesää<3*


MAANANTAI 4.4.2011

KUUMEILIJAT

nimim........YK/YV..............KP..............ikä..........toive


Nasu81.................yk 8….........................kp 35/26…....................29…....................... 1.
satuh83….............yk 4….........................kp 34/32-34..................27.......................... 1.
Pänä.....................yk 20..........................kp 32/26-34.................28…........................ 1.
-Karpalo-..............yk 5/tjot.....................kp 30/28-31.................28........................... 1.



Katie85.................tjot.............................kp 29/??......................25............................ 1.
Manda86..............yk 4….........................kp 29/27-28.................24…......................... 1.
Tirtsa....................yk 7............................kp 28/32-34.................26............................ 2.
Sinin.....................yk 1............................kp 28/34......................28……....................... 2.
Matte07.................................................kp 28/47....................................................... 2.
Moonbride..........yv 2........................... kp 28/?? .......................20….…...................... 1.
_TiNy_................yk 1............................ kp 27/25-28.................24............................. 2.
inskun..................yk 2............................kp 24/28.......................21............................. 2.
tsintsin.................yk 3............................kp 24/??.......................19............................
LiLy_ ....................yk 2............................kp 23/??.......................19….......................... 1.



Vattunen..............yk 4............................kp 18/35-38…..............21............................ 2.
Ansku83..............yk 4.............................kp 16/32-37.................27............................ 1.
Sokruli..................yk 4............................kp 15/25-30.................23……….................... 1.
Sunflower11........yk 4............................kp 13/26-31.................................................. 3.
Lilli88....................yk 3............................kp 12/??.........................23............................ 1.
platina..................yk 2............................kp 12/??......................................................... 2.



AnPellina...............yk 1.............................kp 9/??.........................25............................ 1.
Carda...................yk 3.............................kp 7/28-30....................27........................... 3.
Nippe78...............yk 3.............................kp 7/24.........................32............................ 2.
-OLIVIA-................yk 3............................kp 1/28-30.................26........................... 1.
LuvLucy................tjot..............................kp ?/??.........................23........................... 1.
Mlii.......................yk0(pillerit jätetty pois 20.2.11)......................27............................ 1.
Ninnan....................yritys alkaa myöhemmin keväällä.................30........................... 5.
Loretta..................yk1.............................kp ?/??...........................??............................ ?.





PIINAILIJAT


Pänä.........................Dpo18
-Karpalo-...................Dpo13




TAUSTALLA

Lara--




HAAMUILIJAT - RKTT





PLUSSANNEET :heart:


MAALISKUU 2011:
Padmerine.........yk6kk.....kp40/33....................................27.3.
Katjuliini.............yk1.........kp 31/28..........28............ 2. ....28.3.

HUHTIKUU 2011:
MarsuJaSiskit....yk 9.......kp 33/28-31.......29........... 3.......4.4.










Lyhenteet:
* yk/yv = yrityskerta/-kierto/yritysvuosi
* kp = kiertopäivä
* dpo = päivät ovulaation jälkeen
* tjot = tulee jos on tullakseen
* RKTT = raskaana kunnes toisin
todistetaan





 
Viimeksi muokattu:
Heips =)
Täälä ois yks kuumeilija lisää, Mahtuukos vielä mukaan? =)
Oon 24v ja toinen lapsi ois toiveissa. Ehkäsy jätetty pois marraskuussa ja siitä asti on yritetty,sillon enemmänki tjot-meiningillä ja nyt sit viimisin kierto vähän enemmän panostaen. Kierto tällä hetkelä 27/25-28 että totuuden hetket on käsillä ;) la ja su oli vatta kipeä, mutta ei menkat kyllä ole alkanu et vaikuttas aika hyvältä!
Tarkotus oli tänään hakea testi mutta saattaa vielä jäädä huomiselle ku tuo 6v poika sai yöllä vattataudin ja on nyt sit sisäpäivä.. : / todennäkösesti testaus menee ke-aamuun jos sit ei täti tule kuokkailemaan..

Oireista sen verran että vatta on ollu menkka-kipeä lähes päivittäin oviksen jälkeen, aiemmin ei ole tämmöstä ollu. Tissit muistutti olemassa olostaan lauantaina, tällä hetkellä ei enää kipuile. Ja mielialan vaihtelut,väsymys ja nälkä löytyy mutta ne nyt voi johtua mistä vaan :D
Olikohan sitte vielä jotain tähellistä..? kysykää ihmeessä jos jäi jotaki kertomatta :D
 
MarsuJaSiskit Oijoi...siellähän ollaan jo kp:t ylitetty! :D Peukkuja sinne!! d=)b ...muoks. Vitsi ku en taas osaa...laitoin aluks vahingossa yk:t ylitetty kun toki piti olla tuo kp:t! :LOL: Ja oon vielä nii viksu et paljastan virheeni! :ashamed: :D

_TiNy_ TERVETULOA mukaan!! :wave: Peukut myös sinne! d=)b
 
Viimeksi muokattu:
AnPellina,MarsuJaSiskit ja _TiNy_ tervetuloa!!!! :)

Täällä on tänäänkin tullut vähän veristä tuhrua.........hmmm mitä lie on.. :confused:


Toivotaan carda että poppakonstit tekee tehtävänsä! :)

Ja paljon plussapuhureita sinne MarsuJaSiskit!! Joo testiä kehiin ja tuuhan sitten heti kertomaan miten kävi, eli plussasta eikä negasta eihän. :)
 
Peukkuja tosiaan tarvitaan, thänks =)
Alkanu täsä tänään tuntuun et kyllä se taitaa olla apteekkiin lähtö jo tänään, en saa mielenrauhaa ennen ko on testattu :D ja on jotenki nii varma olo että masussa jotain tapahtuu :heart:
 
Plääh, tais kääntyä kp 1. Tai pikkuista tuhruilua yritellyt tuossa viime tunnin aikana ja mikäli vanhat merkit pitää paikkaansa, niin hanojen pitäs just kohta aueta! :kieh: Seuraanpas tässä tilannetta, mutta huonolta näyttää. Infoilen sitten, kun virallisesti täti saapuilee, eikä vaan uhkaile tulostaan.

Mutta, se hyvä tässä on, että tuli hyvä lut.vaihe, 13-14 päivää, eli siinä mielessä kierto on kunnossa. Nyt sitten ens viikolla lääkärille tsekkailemaan verenkuvaa, että johtuiko parin viime kierron välivuotelut huonoista hormoniarvoista, vai oisko voinut olla jotain kiinittymisyritykseen tms. viittaavaa. Oireita kuitenkin oli jos jonkinmoisia. Niinkuin toki aina! :LOL:
 
MarsuJaSiskit hurjan paljon ONNEA!!!!!!!!!!!! :heart: Sie et kauaa sitte täällä viihtynytkään, hyvä niin! :D Ei sillä etteikö oltais huolittu! Ihanaaa!!! :hug: Laitan siut sitte suoraan plussanneisiin tällä päivämäärällä! =) Nyt TiNy vaan perässä! Ja tottakai myös me muut! =) :heart:
 
hieno juttu MarsuJaSiskit!! onnea paljon, yks plussaaja lisää, nyt vaan muut perässä :)
Ite ei oo tullut kauheesti kirjoteltua, taustalla kyllä, joka päivä lueskellu juttuja.. ollu vaan niin huono olo, töissä käynti vie voimat kun koko ajan sellanen pikkasen kuvottava olo. nyt tässä vaiheessa iltaa taas ihan ok kun päässy töistä kotiin ja syöny just masun täyteen :heart:
Illalla vatsa turpoo ihan älyttömästi ja on vähän kipee ja sen takia ei oo voinu mahalleen nukkua :( ja kun en oikein osaa muuten nukahtaa kun vatsalleen.. viimoset reilu 8vuotta nukahtanu aina mahalleen, ja ei kyllä kun esikoista ootin ni näin aikasin tarvinnu keksiä muita nukahtamisasentoja, kyllä sillon nukuin mahalleen viellä muutaman kuukauden, sillon ei muutenkaan maha ees näkyny kun vasta yli puolen vuoden jälkeen, ei tälleen turvonnut..
mutta, kyllä tän kaiken kestää kun on tätä niin kovin tahtonu :heart: ja ei mitkään näistä oireista ees oo pahoja, helpolla oon vielä päässy :D
 
MarsujaSiskit onnea onnea onnea!! :heart:

Ja kaikille uusille tervetuloa!

Täällä on monessa mielessä jännät paikat. Mennään huomenna katsomaan ihan uutta asuntoa ja tehdään siitä tarjous ja toivottavasti saataisiin se, olis ihan unelma ku nyt on 86 neliöö ja se olisi 144 neliöö :)

Niin ja uutena raskausoireena on aamulla raudan maku suussa, yök! :x

Plussatuulia kaikille!!! :wave:
 
Njooo.. Tapahtuhan siellä masussa jotaki, nimittäin se tuo täti ootteli nurkan takana ku pääsin apteekista kotia :(
Oikeestaan olo on silti hyvä, vaikkei nyt positiivisiä uutisia tullukkaan. Nyt ei vaan piä jäähä tuleen makamaan vaan kattella eteenpäin :)
Onhan täsä jotaki positiivistäki, nyt on raskaustesti kaapisa valmiina oottelemassa seuraavaa kertaa ja kun oikeestaan eka yk nii aina ei voi voittaa :) mulle voi siis laittaa kp 1 ja yk 2!

Semmonen juttu tuli tuosa sitte mieleen et oiskohan vaikuttanu se asiaan nyt ku oviksen aikaan tuo ukko oli kipeä (kuume ja flunssa) ? tietääkö joku miten se vaikuttaa nuihin "pikku-kavereihin" ? :D

Ja hirmusesti onnea plussasta MarsuJaSiskit :flower:
 
Heippa hei!
Ja hurjan paljon onnea plussanneille :heart: ja tietenkin tervetuloa uusille! Tätipahoitteluni sen kohdanneille, uutta yritystä vaan putkeen!

Minä kanssa en oo hirmusti kirjotellut, mutta lähes päivittäin ketjua katsellut. Mua häiritsee nyt kovasti se, että oletettu ovis oli tossa 23.-25.3. Greippimehun ansiosta limat oli melkoiset, mutta oon tähän päivään asti limaillut... yök! Pahoittelen suorasanaisuuteni. Olo on siis kovin kostea ollut siitä lähtien. Mistä himputista tämä sitten johtuu? Greippimehustako vain? Tänään nippaillut alavatsaa ja tuntemukset enteilee tätiä(kö?) Jos huomenna alkaa niin kierto jää hieman lyhyemmäksi, outoa, koska niin ei ole kyllä käynyt aikoihin :O Eikä noita limoja oo tollai tullu...Rintoja "särkenyt" sillai ovelasti rinnan sisältä, eivät kuitenkaan ole millään lailla herkät vaikka olen koittanut painella :LOL: No nähtäväksi jää! Jos tärppi on käynyt niin se sitten tapahtui lomalla, ehkä siellä sitten rentouduin enkä miettinyt koko ajan asiaa... Hitsi nyt alko hieman jännittää! Kuitenkaan en ihan uskalla vielä riemusta ratketa :LOL: vaikka kovin malttamaton asioissa olenkin.

Kauniita unia ja puhureita kaikille! Nyt ollaan saatu pienen ajan sisällä jo kolme plussaa, joten uskokaa tai älkää niin mulla on sellanen olo että plussa tulvia on tulossa =)
 
Huomenta kaikille!!!

Otatteko te miehenne mukaan ekaan ultraan? Kun täällä olisi sellainen tilanne, että poikaystäväni haluisi mukaan mut itse haluisin mennä yksin vain sen takia, että koko homma tehdään alakautta.. :LOL: Tiedän, että kuulostaa tyhmältä, mutta jotenkin on vain sellainen tunne, että jos siellä ei olekaan kaikki hyvin niin mieluiten otan uutisen vastaan yksin. Oonkohan mä vähän outo? :whistle:

Eilen tuli outo tunne illalla kun mahanippailut ja -säryt oli koko päivän poissa ni sitähän alkoi jo miettimään, että onkohan kaikki jees.. No aamulla heräsin ja nippailut ovat takaisin :D Ehkä mulla on stressiä hieman liikaa ku pitäis miettiä raskautta, uutta taloa ja häitä.. Ei oo helppoa :LOL:

Hauskaa päivää kaikille!
 
MarsuJasiskit PAAAAALLLJON onnea:heart: IHANAA!!

Mä oon ollu vähän pimennossa, kamalasti duunia. Kiitos teille, hankin niitä suosittelemianne ovistestejä netistä. Oli paljon halvempia kjun apteekin tavara ja nyt aletaan odotella :) Greippimehua on myös juotu hirveät määrät, voikohan sitä juoda liikaa:confused: Paljon olen hyviä neuvoja ja ideoita täältä saanut, kiitokset niistä. Mulla on ol,lut viimeaikona niin hirvee stressi et oon ajatellu sen vaikuttaneen siihen, ettei oo tärpännyt. Nyt olis niinku vähän rauhallisempaa. joten toiv.tärppää :)
 
Kiitos, ompas tervetullut olo :)

Erityiskiitos Ansku83, kun selvensit hiukan asiaa tällaiselle amatöörille! Tosiaan, koskaan aikaisemmin kun ei ole tarvinnut paljon tällaiselle korvaansa lotkauttaa, niin nyt tuntuu, että kaikki tieto pitää saada irti ja haluaa ottaa mahdollisimman varovaisesti jne.

Meillä ei kyllä ole ovistikut käytössä, mutta kai ne pitää jossain vaiheessa ottaa, jos on tarvis! Greippimehua täällä juon ja toivon, että se edesauttaisi asiaa:whistle: Mies ei tiedä siitä mitään, mutta eipä tuo ole kyllä ihmetellykkään!

Jos tai siis kun (positiivista ajattelua!!!) raskaudun, niin halua kyllä miehen tulevan mukaan joka paikkaan! Ja saattaisipa olla, että mies ei edes suostuisi jäämään pois mistään, onhan se hänenkin lapsensa yhtälailla ja rakkaalta kuulostaa, vaikkei mitään/ketään vielä tuolla massussa ole:heart:

Keväistä päivän jatkoa kaikille!
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa uusille ja onnea plussanneille!:)

Katie Mietinkin jo et miten siellä menee, kun aika samoilla päivillä mennään. Täälläkään ei vielä mitään.:|

Tuosta alkoholista sen verran, ettei se haittaa ihan alkuviikoilla. Tokihan sanotaan, et runsas alkoholin käyttö voi huonontaa raskaaksi tulon mahdollisuutta, mutta jos siis raskautuu ja vielä tietämättä raskaudesta nauttii alkoholia, ei siitä ole vielä haittaa sikiölle. Eikä raskaudesta voi tietää ennen kuin tätin pitäisi olla tuloillaan. Ja punaviini tosiaan vilkastuttaa verenkiertoa mikä voi olla ihan hyväksi vain.=) Tietenkään en suosittele kenellekään mitään räkäkännejä missään vaiheessa, jos lapsesta haaveilee, mutta nollatoleranssi ei ole siis välttämätön.

ON: Täällä ei tosiaan mitään tuntemuksia tätin tulosta eikä sitemmin raskaudestakaan. Sunnuntaihin mennessä viimeistään tätin pitäisi kait tulla, jos on tullakseen. Jospa se ei tuliskaan..;)

Padmerine Mun mies oli mukana jokaisessa ultrassa ja joka neuvolakäynnillä koko viime raskauden ja synnytyksessäkin oli koko ajan vierellä.:) Toki nämä asiat on yksilöllisiä, mut mun mies itse halusi osallistua aivan kaikkeen ja olihan se kivaa jakaa KAIKKI lapseen liittyvä oman rakkaan kanssa.:heart: Tosin ennen synnytystä sanoin, et hän EI saa mennä sinne jalkopäähän ihmettelemään mitä siellä näkyy, ku äitini varoitteli et synnytyksessä alapäästä tulee aika paljon muutakin kuin "pelkkä" vauva.:LOL: Jälkeenpäin mieheni totesi (ihan vähän aikaa sitten) että se istukka on kyllä aika ällöttävä tapaus.:LOL: Kätilö siis esitteli meille mun istukan oikein viimeisen päälle synnytyksen jälkeen.:) Itse tosin en ees muista kovin tarkkaan sitä kun keskityin vain siihen ihanaan ihmeeseen, joka makoili mun rintakehän päällä.:heart:

Lapsi heräs, täytyy mennä.
+++tuulia ja aurinkoa kaikille!
 
Tervetuloa uusille!
OLIVIA ja _TiNy_ tätipahoittelut.
Ansku83 : Hienot biisin sanat oot keksinyt :D
MarsuJaSiskit : ONNITTELUT!
-Karpalo- : Toivottavasti täti ymmärtää pysyä poissa!

Raskausuutisesta kerrottaisiin varmaan tilanteen mukaan. Eli ei salaamalla salailtaisi, mut ei heti kaikille kerrottaiskaan.
Ai niin juu, ja kun AnPellina kyseli juomisista, niin minä ainakin olen sitä mieltä, että eletään "normaalisti" kunnes testissä viivat näkyy. Siis en ala miettimään tekemisiäni vauvan kannalta, ennen kuin tiedän raskaana olevani. Joskus esikoista yrittäessä niin tein, ja kyllä jäin paitsi asioista kun vuosi meni yrittämiseen ja joka kuukausi olin 2 viikkoa varpaillani siittä että mitä voin tehdä.

On: Täällä eilen ja tänäät tullut vaaleanpunaista vuotoa, vaikkei ole vielä ollut edes ovista :O Voi kun saisi selvää näistä oman kropan tempuista, nyt ei taas yhtään tiedä et mitä tapahtuu. Odotanko vielä ovista? Onko menkat? vai johtuuko juuri oviksesta? Huoh! ei voi tietää...
 
Tätipahoitteluni kaikille ilkeän tädin kohdanneilla, pää pystyssä uuteen yritykseen! :hug:

Limainen verinen tuhru (ah miten ihania nää mun ilmaisut! :laugh) on loppunut. Toivotaan että meinasi ovista, nimittäin sitä on nyt sitten ainakin hyödynnetty urakalla. Mun piti koklata greippimehua tässä kierrossa mutta se jäi sitten kokeilematta.
Jalkoja on kyllä muutamaan otteeseen pidelty ylhäällä pupuilun jälkeen, kiva kun mieskin on innostunut vähän näistä "poppakonsteista"... :LOL:

Joku kyseli että ottaisitteko miehen mukaan ultriin, mä kyllä ottaisin ja mies varmasti änkeisin mukaan vasten tahtoanikin.. :D Mulle on tärkeetä että molemmat oltais ajan tasalla. Ehkä ensimmäiselle neuvola käynnille menisin yksin mutta ultraan kuitenkin raahaisin mukanani tekeleen toisenkin osapuolen. :)
Ja raskausuutisista en varmasti kertoisi heti plussan saatuani muille kun miehelleni tietenkin ensiksi. Hyvälle ystävälleni varmaan tulisi lipsautettua aika ajoissa, kun olen sille jo vähän vihjaillutkin että vauva voisi tulla jos on tullakseen. Kun hän itsekkin kamppailee vauvakuumeesta ja hänen avokkinsa on myös alkanut taipumaan siihen suuntaan että vauvaa voisi lähteäkkin kohtapuoliin yrittämään.
Vanhemmille kertoisin aika ajoissa, näyttää olevan täällä päin ainakin isälläni hieman pappakuumetta, ja äitikin yks kerta kaupasssa näpläs vauvan bodyja.. :)



Vattunen: tervetuloa kerhoon, mullakin tullut tuommoista vaaleanpunertavaa vuotoa eilen ja sitä edellisenä päivänä, tänään ei oo toistaiseksi tullut mitään. Tuli kyllä niin vähän että ei siinä mitään suojia tarvittu. Viime kierrossa oli sama keskellä kiertoa tuli päivän verran pientä vuodahtelua. En tiedä sitten mitä on, limaisuuden kannalta toivon että meinais ovistelua. :)
 

Yhteistyössä