*Plussataan yhdessä ennen kesää<3*

Heippa hei!

Ihania uutisia lomalta palattuani! Onnea kovasti siis plussanneille :heart:
Ja tätipahoittelut kohdanneille :( plaah

ON: Oletettu ovis bongattu viime viikolla. Greippimehua juotu ja limat oli kyllä jos minkälaiset. Ei siis jäänyt epäselväksi etteikö olisi ollut ovis :LOL: Nyt vaan taas ootellaan... eilen oli illalla huono olo ja alamahaa nippaillut eilen ja tänään. Tänään aamulla huippas, mutta meni nopeasti ohi. Tämä voi kyllä ihan johtua aikaerostakin, kelloja käännettäessä meillä tuli useampi tunti aikaeroa kun reissusta lauantai-sunnuntai välisenä yönä palattiin.

Jes jes, ihanaa että saatiin vihdoin ketjun ekat plussat!!! Nyt vaan meille muillekin plussatuulia vai sanotaanko plussatulvia :)

Sweet Dreams!
 
Voisin liittyä mukaan?

Olen 19-vuotias kuumeilija, nyt yk3 ja kp18? en ole yhtäään varma kiertopäivästä mutta ei se vaarallista ole ;)

Pillerit ja muut ehkäisyt lopetettu alkuvuodesta, viikonloppuna oli laskujeni mukaan ovulaatio ja nyt toivotaan parasta =)

Eilen iski kauhea flunssa ja vatsaan nippailee jatkuvasti..
 
Huomenta!! :)

Täällä on yö hikoiltu ja paleltu ja toosi väsy fiilis. Lämmöt on korkealla mut hikeä pukkaa ihan hirveästi. Eilen piti töissäkin istua vähän aikaa ku hikoilutti niin paljon... Siinä pomo katteli mua ja ihmetteli et mikä mua vaivaa mut ei sanonut mitään :LOL:

Nyt töihin! Hauskaa päivää kaikille! :)
 
Viimeksi muokattu:
Sunflower11
Platina: Mun mielestä sen greippimehun piti ainakin vahvistaa limakalvoja.

Tervetuloa tsintsin!

Tänne ei mitään sen kummosempaa.. yllättävää :D Odotellaan et tää tylsä alkukierto menis ohi :D
 
Hei vaan tsintsin ja teretulemast :wave: =)

Juu täällä sama..Todellakin tylsiä päiviä nämä ensimmäiset..Onneksi aurinko taas paistaa ja kevät tulee kovaa vauhtia. Piristää mieltä :heart: Aurinkoista päivää kaikille! :)
 
tsintsin TERVETULOA!!!! :wave: Onkos esikoinen haaveissa teillä? =)

Ai vitsi mie oon vieläki ihan täpinöissäni Katjuliinin ja Padmerinen plussista! Hassua ku ihan ventovieraiden takia osaa olla näin onnellinen! :D
Kyl tää oviksen oottelu on tylsää!
 
Harmi että se täti on taas löytänyt joidenkin luokse...

Mulla on nyt dpo 13 ja vatsassa on ollut välillä pientä pistelyä, mutta en vielä pidä niitä minään oireina. Tänään mulla on turvonnut rinnat vähän, mitä ei tapahtunut viime kierrossa. Mun tekisi mieli testata, niin ei tarvitsisi enää arvuutella. Viime raskaudessa plussa tuli dpo 14 ja oli ihan vahva viiva... Täytyy yrittää ehkä keretä apteekkiin tänään tai huomenna, jos menkat ei ala.

Plussatuulia kaikille! :)
 
Hittolainen, heräsin viime yönä 3jälkeen kun koski niin kovin vatsaan ja oksetti, siitä sit aamu yheksään asti oon oksentanu tasasin väliajoin ja meni myös vatsalöysälle niin että toisestaki päästä tuli samaan aikaan tavaraa... Näin ihan kummallisia sellasia sekunnin kestäviä unia/kuvia.. tosi sekava olo..
Kävin äsken lääkärissä ja kuulemma suolistotulehdus elikkäs vatsatauti. nyt vaan lepoa ja pitää yrittää joitan saaha pysymään sisällä ettei pääse ihan kuivumaan.
Yöllä kun heräsin ni ensin ajattelin että no kai tää on näitä alkuraskauden oireita, mut meni sit niin pahaks ja kun rupesin myö ripuloimaan ni ajattelin käydä lääkärissä.
Itteään vaan jännittää että kun just tärkeet viikot kun pikkunen rupee masussa kehittymään ni jos tää kestää monta päivääki ni eihän se saa mitään ravintoa.. oon aina vähän tällänen huolehtija :|
 
*Plussataan yhdessä ennen kesää<3*


TORSTAI 31.3.2011

KUUMEILIJAT

nimim........YK/YV..............KP..............ikä..........toive


Nasu81...............yk 8...........................kp 31/26.......................29.......................... 1.
satuh83................yk 4........................kp 30/32-34.................27......................... 1.


Pänä.....................yk 20.......................kp 28/26-34..................28........................ 1.
-OLIVIA-..............yk 3........................kp 28/28-30.................26........................ 1.
-Karpalo-...........yk 5/tjot..................kp 26/28-31..............28............................ 1.
Katie85................tjot..........................kp 25/??...................25............................. 1.
Manda86............yk 4.........................kp 25/27-28...................24.......................... 1.
Tirtsa.................yk 7...........................kp 24/32-34..............26................................ 2.
Sinin....................yk 1...........................kp 24/34.............................28........................ 2.
Matte07................................................kp 24/47...................................................... 2.
Moonbride..........yv2........................... kp 24/?? .............................20..................... 1.
inskun..................yk 2............................kp 20/28........................21............................ 2.
tsintsin..................yk 3............................kp 20/??........................19............................


LiLy_ ..................yk 2............................kp 19/??......................19........................... 1.
Vattunen............yk 4...........................kp 14/35-38..............21.......................... 2.
Ansku83...........yk 4..........................kp 12/32-37...............27........................ 1.
Sokruli................yk4..........................kp 11/25-30.................23...................... 1.



Sunflower11........yk4..........................kp 9/26-31........................................... 3.
Lilli88.................yk 3...........................kp 8/??........................23........................ 1.
platina................yk 2...........................kp 8/??........................................................ 2.
Carda.................yk 3............................kp 3/28-30.................27........................... 3.
Nippe78.............yk3............................kp 3/24.......................32...........................2.
LuvLucy..............tjot..............................kp ?/??.........................23........................... 1.
Mlii......................yk0(pillerit jätetty pois 20.2.11).......................27.................. 1.
Ninnan....................yritys alkaa myöhemmin keväällä................30............... 5.



PIINAILIJAT


Pänä.........................Dpo14
-OLIVIA-...................Dpo14
-Karpalo-...................Dpo9




TAUSTALLA

Lara--




HAAMUILIJAT - RKTT





PLUSSANNEET :heart:

Padmerine.........yk6kk.....kp40/33....................................27.3.
Katjuliini.............yk1.........kp 31/28..........28............ 2. ....28.3.










Lyhenteet:
* yk/yv = yrityskerta/-kierto/yritysvuosi
* kp = kiertopäivä
* dpo = päivät ovulaation jälkeen
* tjot = tulee jos on tullakseen
* RKTT = raskaana kunnes toisin
todistetaan





 
Viimeksi muokattu:
Huomenta!
ON: Mä testasin eilen kun ajattelin, että voisi lopettaa arvuuttelun ja vähän rentoutua... No negahan sieltä sitten tuli :( tuli niin tyhmä olo, kun annoin taas itselleni ja innostukselleni periksi... No nyt siis dpo14 ja menkat eivät ole vielä alkaneet. Kaipa sillä tädillä kuitenkin on oikea osoite, niin että löytää taas perille...

Olen ihan ihmeissäni, kun kierrosta toiseen kuukautisia edeltävät oireet muuttuvat. Viime kierrossa ennen kuukautisia tuli paljon valkovuotoa ja tissit eivät turvonneet oikeastaan ollenkaan ja tässä kierrossa täänäänkin vielä tissit on turvonneet ja nännitkin on jopa arat, mutta valkovuotoa ei ole yhtään. Miten tässä muka voi, sitten kun raskutuu, sanoa mitkä oireet ovat oikeita oireita kun kaikenlaisia oireita liittyy jo normaali kiertoonkin. Pakko oli vähän purkaa ajatuksia...

Mitenkäs muut? Onko piinailijoilla uusia oireita ja onko ovulaation bongailijoilla ollut onnea?
Ja olisiko raskautuneilla listaa oireista? :)
 
Mulla tänään 4+6 päivä ja tähän mennessä oireina ollut:

- palelu iltaisin, mutta lämmöt ei korkealla
- vatsanippailut, ei samanlaista särkyä ku menkat alkamassa
- vatsa ihan sekaisin, välillä kovana välillä löysänä
- hirveä päänsärky
- ekana oireena tietenkin menkkojen poisjääminen
- hirveä hikoilu keskellä päivää
- nyt eilen tuli uutena nännien kipeentyminen, ei siis kuulunut ihan alkuoireisiin, mut rinnat ei yhtään kipeät

Tossa mun oireet tähän mennessä. Vielä ei pahoinvointia ole ollut, vain vatsa sekaisin. Eilen varasin ensimmäisen neuvola-ajan ultraan ja se on 27.4 :heart:

Ovulaatio- ja plussatuulia kaikille!! =)


Niin ja unohdin väsymyksen! Normaalisti valvon 23.00 ja nyt oon jo valmis menee nukkumaan 20.00.. |O
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta!
Miulla on siis menossa 4+5 (mennään padmerine tosi samoilla päivillä) :)
-pahimmat oireet tosiaan tuo väsymys, ei jaksa valvoa
-jalat/pohkeet puutuu kummallisesti, normaalisti käyn juoksemassa, kävelen 6km työmatkan ees taas vaikka töissäkin melkein 8h kävelen, ja nyt en oo jaksanu kävellä.
-ja sit miullakin nuo vatsanippailut

ite en ajatellu varata ekaa neuvolaa ennen kun oon käyny yksityisellä varhaisultrassa, kerran se ed. päätty tuulimunaks ni inhotti soittaa neuvolaan ja perua se aika, nyt en hätäile. Käyn vk 7tai 8 siel varhaisultrassa ja sit jos kaikki ok ni varaan neuvolan.

Miultakin kaikille plussatuulia :heart: se on kyllä jännä et vaikka ei ihmisiä tunne niin miten kovin jännittää niitten puolesta että jokos nyt onnistuisi :)
 
Onnea plussanneille!!:)
Ja tervetuloa uusille!=)

-OLIVIA- Noista oireista sen verran, et mun raskauden alku oli täysin oireeton. Ainoastaan se, et täti jätti tulematta kerto että oon raskaana ja testi näytti plussaa siis vasta n.viikko siitä, kun tätin olisi pitänyt tulla. Raskausoireet tuli testin tekemisestä ehkä parin viikon jälkeen/sisällä, en muista ihan tarkalleen. Neuvolassa mulle sanottiin, että kun rinnat ovat kipeät, tietää et on edelleen raskaana. Mut rinnat ei mulla tullu heti kipeeks vaan tosiaan viikon pari sen jälkeen, kun tätin ois pitäny tulla. Mut oireethan on yksilöllisiä ja voivat olla joka raskaudessa erilaisia ja alkaa eri aikaan.:) Uutta testiä vaan kehiin, jos tätiä ei ole näköpiirissä!:)

katjuliini Voi noi vatsataudit on ihan hirveitä!! Olisin varmasti myös huolissaan pienestä ihmisen alusta, mutta tiedän monia jotka on sairastanu vatsataudin raskaana ollessaan ja hyvin ovat pienet pysyneet mukana. Joten toivotaan parasta!:)

ON: Elämä alkaa pikku hiljaa voittamaan kaamean flunssan jälkeen.:snotty: Ilmeisesti sain sitten vuoden flunssaoireet kerralla, kun en ole vuoteen sairastellut. Ei kiva!:| Ihana mieheni on onneks taas toiminut pelastavana enkelinä ja olen saanut kahtena aamuna nukkua vähän pidempään ja eilisillan sain levätä. Eilispäivä oli tosi rankka, kun olin ihan poikki ja tyttö vaati huomiota oikein urakalla testaamalla keuhkojaan kokeillen kuinka paljon pienestä tytöstä lähtee ääntä jos kiljuu ja karjuu vuoron perään.:O Jos ovis ei ollu viime viikon lopussa, niin se meni kyl sitten ohi tässä sairastaessa. Sen näkee sitten ens viikolla kyräileekö täti ikkunan takana.

Ansku83 Voisit laittaa mulle yk1, nyt kun ihan tosissaan on päästy yrittään tätä toista.=)
 

Yhteistyössä