Byhyy, kirjoitin hurjan pitkän viestin ja se hävisi jonnekin. Tylsyyden tylsyys.
Tervetuloa uusille!
Ja joukkoon mahtuu aina, oli yritys pitkä tai lyhyt. Itsellänikin tuon ekan sivun yk4 on "hitusen" optimistinen, oikeasti on yv1 tai 1,5, mutta välissä tosissaan muutaman kk tauko lääkityksestä johtuen ja varsinkin alku tooooodella hakuammuntaa kiertojen yms kanssa. Ja pitkälti myös tjottailua, nyt sitten ehkä puolen vuoden verran karkeaa laskemista ja pari kiertoa tikutteluakin uteliaisuudesta. Aika selkeät ovisoireet on kyllä muutenkin. Mutta tosissaan, odottelu on käynyt kyllä tutuksi täälläkin.
ON: Ääh, miten ihminen tässä vaiheessa keksii kaikki oireet! Viime kierrossa täti olisi kurvannut eilen paikalle. Okei, olikin karset tätijomotukset ja oikein polttelut illalla. Sitten ne hävisivät. Illalla suihkussa olin katsovinani, että verisuonet oli erityisen räikeän siniset, jopa turkoosit. Ja tuli vähän verta nenästä. Ja vessaan olen herännyt muutamana päivänä 2 x yössä. Hmm. Kaikille löytyy kyllä luonnollinen selitys. Mulla alkaa aina kusiralli ennen tädin saapumista, liekö aineenvaihdusta nopentuu tai jännitys laukaisee sen jotenkin. Samoin verisuoniin olen kiinnittänyt huomion aiemminkin, mutta nyt ne olivat muka räikeämmät kuin koskaan. Kello oli yli 24...taisin nähdä näkyjä!
Ja pikku verisyys nenätuotoksissa johtuu varmaan menneestä flunssasta. Mutta silti, näitä on ja ihana ja kamala seurata. Ja minähän seuraan! :stick:
Tajusin muuten laskeneeni vähän metsään nuo omat kp:t, tänään siis 27/27-29. Pari viime kiertoa ollut tuo lyhempi, sitä ennen melkeinpä aina tuo 29. Huomenna tai yh voisi testailla. Iiks. Oon vaan niiiiiiin tympääntynyt negoihin, että yritän säästää itseäni siltä pettymykseltä.
-OLIVIA-, tikutitko oviksen, vai menittekö tuntemusten perusteella?
Pänä, oletteko jo hoidoissa? Meillä on lähete sinne vetämässä, eiköhän sitten kesän tuntumalla kanssa päästä. Sitten viimeistään +++!
Hehe, mekin muuten haaveillaan kolmesta lapsesta, nyt vaan mietityttää, että yritys ois varmaan pitänyt aloittaa jo parikymppisenä, jos jokainen antaa odotuttaa yhtä kauan. Nooh, ehkä tmä on vaan tätä harjoituksen puutetta ja seuraavat tulevat sutjakkaasti.