**Plussataan yhdessä ennen joulua <3**

Ellamae
MÄ TUUN HULLUKSI!!!:headwall:
Nyt siis kp:t 36/34.
Niiiin epätodennäköistä, että ois tärpännyt mutta...
Mulla on taaksepäin kallistunut kohtu ja eilisiltana ihmettelin, kun kumartuessa alavatsalla tuntui tuttu "pullahdus" eteenpäin.
Tänä aamuna vessassa ihmettelin, kun rintamus tuntuu niin "täydeltä", ihan käteenkin!
Tunti sitten tein haamun...näytin töissä sitä sh:lle, joka myös kätilö ammatiltaan.
Kaikki oireilu lisääntynyt, oksettava olo enää puuttuu.
Täytyy jotenkin löytää huomenna työvuoron aikana väli verikokeessa käynnille.
Sh/kätilö meinas, että alkio vielä niin pieni, ettei kunnolla eritä hormoonia...tiedä häntä, outoa mulle joka tapuksessa, kun vertaa edellisiin raskauksiin:ashamed:
 
  • Tykkää
Reactions: Santtu81
Miinä
Hellouu :) Pika piipahdus,.. jälleen,. tuntuu etteu enää jaksa/ehdi koneelle juuri lainkaan,.. varsinkin parinä päivänä vallan nukkunut :eek: pikkasne ihmetellyt sitä.. ja viel kummallisempaa,.. valkovuotoo ollut 2 päivänä aikas reilusti. Koskaan aikasemmin ei ole ollut,.. mitä lie,.. tässä oikein ole kovin tsemppi olo ollut,.. elämä vie vähän muissa asioissa mutta peitto heiluu tasaseen tahtii ja toive kytee syvällä sisimmässä. Huomannut että alkanut sattumaan kun näkee vauvoja kaupassa yms,.. jotenkin katkera riipaisu ja pitää pää kääntää ja alkaa heti ajatteleen jotain muuta ettei tuntisi kipua :/ Mutta näillä edetään ja tosiaan masennusta jo senkin vuoksi että syntpäivä lähenee :'(
 
Mut vois kanssa muuten päivittää listaan..
Ikää 26, kp 42/32-37 ja yk hmm.. 6?

Onko kenelläkään muuten kokemuksia.. mulla ollut kohdussa solumuutoksia jotka seurannalla ihan menneet so far.. nyt ootan keskussairaalan aikaa (piti olla jo viime viikolla mut kun luulin että menkat lis..) joka on parin viikon päästä. Kolposkopiaan siis. :| Kenelläkään kokemusta kolposkopiasta tai raskautumisesta vaikka papassa jotain näkyisikin??

Sen verran että mulla ollu aina hormonaaliset vaihtelut ja vaikutteet tosi vahvoja... kuukautisten aikaan ollut selviä mielialajuttuja (äkäisyys) ja pillereiden lopetuksen jälkeen (maaliskuussa 2011) ihan ihme tivolia kaksi kuukautta..
 
Viimeksi muokattu:
voi voi..nyt alkaa tätäkin naista jännittämään jo vähäsen.. aamulla apteekin omaan tuli kanssa haamujen haamu, joka erottuu ilman että testiä alkaa availemaan.. ruskea tuhru jatkuu kyllä niukkana..johtuiskohan noista teroista??
 
marica30 Mä en hirveästi noista teroluteista tiedä mut oon saanu semmosen kuvan et saattaavat aiheuttaa tihkuvuotoa. Eikös niissä r-testeissä mainita siitä et hormonihoidot voivat aiheuttaa vääriä tuloksia? : / Mut toivottavasti sun kohdallas ois ihan oikeasta kyse ;) jatka testailua :popcorn:

Ellamae ootko tänään jo testannut? Tsemia! :)

Pipsapippuri Ei oo henk.koht. kokemusta mut mun läheiselle on tehty operaatioita kohtuun just solumuutosten takia. Poistivat jotain kasvaimen alkuja. (PAPA oli luokka 3, 50% mahdollisuus et paranee itsestään ja 50% mahd. et kehittyy syöväksi). Tää mun läheinen sairastaa lisäks jonkinsorttista pco:ta. Lapseton on ihan omasta tahdostaan mut sano vaan et luomu raskautuminen ois aika epätodennäköistä hänen kohdallaan.. Mut näin hänen kohdallaan, toisella voi olla toisin! :)
 
terolut ja clomifen: ainakin david testeissä lukee, että ne ei vaikuta tulokseen. Pregnyl sen sijaan sisältää istukkahormonia ja voi vaikuttaa.

marica30 Varovaiset onnittelut! Toivottavasti haamu vahvistuisi :)

Täällä edelleen pientä menkkamaista tunnetta, joka katoaa välillä. Saisi kyllä jo alkaa tai sitten saada kaksi viivaa testiin! Tänäänkin nega, huomenna yritän tsempata sen verran etten testaisi. Jos sitten lauantaina testailis taas, jollei se pahainen täti tule kylään.

Kp 34/29-34
 
jos vain vielä mukaan mahtuu yksi kuumeilija, niin täällä kirjottelee neljättä kuumeileva äiti.
Ikää 32, kp 23/31-36, yk5. Elikkäs tällä hetkellä piinavkot edessä. Eiliseen taisi oviskivut päättyä.
Onko muita vielä imettäviä plussaa yrittäviä? Meillä nuorin hiukan yli vuoden.

Tsemppiä kaikille plussautumiseen =)
 
ellamae sullahan on jännät paikat! meinaatkos tänään testailla?

neljäs? mulla on kokemusta imetyksen kans yrityksestä ja mä en ovuloinu ollenkaan koko imetysaikana et turhaan yriteltiin kunnes ostin ovistestejä mitkä näytti negaa niin kauan kunnes lopetin imetyksen kokonaan. Nyt on yritykset kunnolla vasta käynnissä kun tissibaari on kiinni ja normi hormooni toiminta alkanut:) tällänen kokemus siis mulla,

marica30 onnittelt haamu plussasta!! :)) haamu on niin lupaava juttu! :))

on: menkkoja oottelen kovasti, nyt kpt29/28 mut kun testasin pari päivää sit ne negat niin ei oo toieita muusta ku tädin kyläilystä. Hyvä niin sillä ens viikolla ois pikkujoulu risteily sovittuna enkä enää sitä halua missata, joten täti sais tulla nyt ja pian. Kyllä on kohtalo ilkeä jos ei täti tuliskaan sillä mä menentin uskoni jo aikaa sit tähän kiertoon ja kerkesin sit jo sopia ton bileristeilyn :/
 
Ellamae
Iltoja!
En minä enää viitti rahoja testeihin tuhlata.
Enon vaimo, joka on kätilö, ja se mun järjen ääni :LOL:, totesi, että nämä menkat alkaa sen vuoksi pitkästä aikaa näin kipeinä ja lähes raskausoireisina siksi, että kierto venyy.
No juu, jos ovis onkin ollut yllättäen vasta kp 24, niin silloinhan menkatkin alkaisi vasta huomenna.
Tänään tuli jo punertavaa limaa, joten enköhän pääse vko:nloppuna vuotamaan oikein urakalla:LOL:
 
Syystuulet saapuivat ja toivottavasti puhaltavat runsaasti plussia pinoomme <3



kuumeilijat

Perjantai 28.10.2011

nimimerkki -------- ikä -------- kp --------- yk ----- toiveissa

Piuke1 -------------- ?? ------- 58/26 --------- 3 -------- 1.
Lily_ ---------------- 19 ------- 57/?? --------- 5 ---------1.
Funny87 ------------ ?? -------- 52/35-48 ----- 2 ------- ?

Tyttö91 ------------- 20 -------- 48/37 -------- 2 -------1.
Sutulii -------------- 31 ---------- 40/28 -------- 1 ------ 4.

Nöhveli ------------- 26 ----------38/32-37 ----- 3 ------1.
Joelle--------------- 21 -----------35/29-34 ------ 1 ------ 2.
Uusivauva82 ------- 29 ---------- 32/31-33 ----- 2 ------ 2.
Mamman muru ------ 31 ---------32/30-48 ----- 7 ------- 2.
hipsu86 ------------ 25 ---------- 30/28- ------- 1 ------ 2.
Neitipippuri --------- 30 ---------- 30/31-46 ----- 4 ------ 1.

Kaisakaisanen------- 23 ----------29/29-31 ---- ? -------?
Misupai --------------30----------29/28 -------4 tai 5 --- 2.
Keskeneränen ------ 38 ----------29/22-24 ----- 4 ------ 3.
Lenkkari ------------ 27 --------- 28/28-36 ----- 3 -------1.
Puspus ------------- 28 --------- 25/28-33 --------- 5 -------1
Neljäs? -------------- 32 -------- 25/31-36 ----- 5 ------- 4.
Santtu81 ----------- 30 ----------24/?? ---------tjot-------4.
_tiny_ -------------- 24 --------- 21/25-28 ----- 12 ----- 2.

Kati82 -------------- 29 ----------18/28-37 ----- 7 ------ 3.
Whisky peat -------- 35 --------- 17/30-32 ----- 3 ------ 3.
Jackie_d ------------ 26-----------14/30 --------- 3 ------1.
Iippa88 ------------- 23 ---------- 14/28 -------- 4 ------ 1.
Ronja76-------------35-----------12/25-27 -------10------1.
Eris ----------------- 25 --------- 12/27-32 ------ 3 ----- 1.
Miinä --------------- 30 ---------- 11/25 --------- 8 ------ 2.
äiskä-73 ------------ 38 ----------11/27-33 ------8 ------ 4.
Sunflower11 ------- 23 -----------10/24-35 ----- 11 ----- 3.

Puskajussi --------- 39 -----------9/26-33 ----- 4 ------ 5.
HK3 ---------------- 27 -----------9/?? --------- 1 ----- 4.
inskun -------------- 21 -----------8/25-26----- 5 ------ 2.
Annubella ---------- 26 --------- 8/28-45------- 2 ------- 2.
Pipsapippuri -------- 26 --------- 2/32-42 ----- 6 -------- ?
Marica30 ------------ 30 --------- 1/24-33 -------- 5 ------- 4.
Ellamae ------------- 33 ----------1/34-38 -------- 2 ------6.






Kadonneet :(

Santsu_82 ---------- ?? --------- ??/?? --------- ? ------ 2.
kanttinen ------------ ?? -------- ??/?? -------- ? ---------4.
Mihu ---------------- ?? --------- ??/27 --------- ? -------- 2.







haamuilijat


:heart::heart::heart:



Tauolla

pikkuviikinki, ansku83

taustailijat
tirtsa, katie 85, moonbride, tsintsin, matte07, satuh83, nasu81


:heart::heart::heart:




ennen joulua plussanneet 2011:

Lokakuu: :heart:
Kyyneltenhymy yk5
charleene ......... yk2
Tirlittan87 ........ yk3
Barbamama35 . yk14
-Daniella ........... yk 5

Syyskuu: :heart:
Lepikonheta



ennen syksyä plussanneet 2011:

Elokuu:
Chamon
shootingstar*

heinäkuu:
Lilli88 5.7.
Vattunen 5.7.
Loretta 5.7.
Sipsunen 10.7.
Nippe78 15.7.
Maisa77 30.7.
Josefia 31.7.

Kesäkuu:
Ninnan
-olivia-


ennen kesää plussanneet:
Maaliskuu 2011: Katjuliini 28.3
huhtikuu 2011: Marsujasiskit 4.4., anpellina 19.4., sokruli 22.4.
Toukokuu2011: Platina 23.5.

:heart::heart::heart:

Listaa saa päivittää kuka vaan ehtii

linkit edellisiin pinoihin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen...nen-kesaa-3-a/
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen...-a/sivu27.html

:heart::heart::heart:

Lyhenteet:

*yk/yv=yrityskerta/-kierto/yritysvuosi
*kp=kiertopäivä
*dpo=päivät ovulaation jälkeen (piinapäivät)
*tjot=tulee jos on tullakseen
*rktt=raskaana kunnes toisin todistetaan

vauvaonnea kaikille!!!
 
Viimeksi muokattu:
Ellamae
MINULLE SAA PÄIVITTÄÄ KP 1/34-38 JA YK 2.:attn:
Kyllä se ovis vaan on tainnut aika tarkalleen olla silloin kp 24
Että kunhan täti peruuttaa täältä taas muille maille,en päästä isäntää päiväksikään käsistäni :kieh:( no töihin saatan antaa luvan:p )

Puolesta yöstä asti olen taistellut ihan järkyn hammaskivun kanssa!
Siis jotain aivan uskomatonta.
Luulin jo että taju lähtee...
Piti ottaa maksimiannos Burana 800 Mg:sta ja raakaan viinaan kastettu tuppo hampaan päälle.( oikea vanhan kansan lähihoitaja...)Puudutti sen verran, että sain tunnin nukuttua ja nyt odotan, että pääsee aikaa varaamaan.
Saas nähdä, pääseekö tänään töihin ollenkaan?
Isommat muksut palailee isältään tänään ja tiedossa on Halloween-pirskeet:heart:

Plussatuulia kaikille ja palailen viimeistään su:na taas asiaan:wave:
 
Pahoittelut Ellamaelle ja maricalle:hug:

Täällä ei vieläkään tapahdu mitään.. Vähän olis oireita, mut ne taitaa olla kuvitelmaa. Tänään en vielä ole testannut ja yritänkin olla testailematta. Huomenna sit jos ei tätiä kuulu. Välillä on sellainen olo, että menkat alkaa ihan just. Välillä taas ei tunnu yhtään menkkamaiselta. Tissit on vähän arat. En muista onko mulla ollu ennen menkkoja arat tissit, kaiken sitä unohtaakin. Jotenkin kun yritys on päällä ni tarkkailee omaa kehoaan enemmän kuin muuten.

Kp 35/29-34
 
Hipsu86 mä luulen kans, et mulla ei ole ollut ovulaatiota lainkaan. Viime kierrossa ekan kerran jotain tuntemuksia oli. Nyt kuitenkin tässä kierrossa oli niin selkeät oviskivut ainakin, jos aikaisempaan vertaan, et kovasti olis toiveissa, et nyt tärppäs. Ainakin on yritetty!! Mietein kyl nyt kans, et jos tää kierto edelleen negaa näyttää, niin sitten hankin noita ovistestejä ja testailen tapahtuuko mitään. Aikaisempien raskauksien kohdalla on ollut ainakin ihan sama imettääkö vai ei, mut ikä voi tehdä tehtävänsä..
Mut viime kiertoon verraten oviskivut loppui kuin seinään, nyt ei mitään isompia tuntemuksia alapäässä...viime kierrossa menkkamaisia kipuja about puolesta kierrosta vuotoon..

Ellamae ja marica tsemppiä!!
 

Yhteistyössä