**Plussataan yhdessä ennen joulua <3**

Sunflower11
Ellamealle varovaiset onnittelut :)

Tirlittan, ei se luovuttaminen mielessä ole käynyt :) Kyllä kai tätä kestää, välillä vaan on hyyyvin vaikeaa..

Mulla ainakin noissa liuskatesteissä melkein kaikissa on noin et se koko tikku on "punainen" ku se väriaine imeytyy.
 
Eipä mun haamunen vahvistunut. Kopsahdin korkeelta ja kovaa! Aamulla alkoi vuoto :( Pari päivää aikasessa on täti, mutta ehkä tää sitten saattoi olla sellanen kemiallinen? Tai sitte ovis vaan oli aikasemmin. Outoa, mutta ei voi tietää...mieli on nyt maassa. Ehkä tästä taas noustaan kohti seuraavaa kiertoa. Tietysti mieleen hiipi ajatus myös "valemenkoista", mutta se on nyt turhaa toivon lietsomista. Joten saapi päivittää:
kp 1 ---> yk 4

Toivon kuitenkin teille muille "haamujengiläisille" viivojen vahvistumista ja kaikille jännäilijöille plussaonnea!! :)
 
ovistesteistä mulla myös liuskoissa aina väri muuttuu punaseks ja sit vast ilmestyy viiva/t.

tädin yllättäneille:hug:

ja haamulaisille plussa tuulia!! :))

On: ä olen siis satavarma et oon raskaana, tätä on aika vaikee selittää ja kp.tkin vasta 18/28 mutta viikko sit bongasin sen oviksen ja tasan kerran se hyödynnettiin (ainut kerta koko kierrossa :LOL:) ei olla kauheen innokkaita oltu kipeenä..
ut siis nyt on oireina valkkari joka lorahtelee ihan samalla lailla ku esikoisestakin ja nyt pitäs olla kuivakausi normisti ja sit on pahoinvointia , älytöntä väsymystä ja jotenkin vaan sellanen olo et nyt on napannu. vähänkö mä tipun kovaa ja korkeelta jos en ookkaan raskaana :) viikon päästä vois jo testailla, mut siihen on niin pitkä aika..
 
Eli mä en varmaan oo koskaan kiinnittänyt huomiota siihen testien väriefektiin :) Kiitos vastauksista, enpähän sitä asiaa enempiä ihmettele.

iippa88 :hug: Onnea uuteen kiertoon! :)

Ellamae Toivotaan parasta d :) b

Hipsu86 Toivotaan et ois tärpännyt!

Ja tottakai toivottelen onnea ja plussapuhureita teille kaikille tasapuolisesti! d =) b

ON: Tämän aamun viiva selkeämpi kuin perjantainen, eli kai se pitäs vaan uskoo et nyt on massussa kaveri kasvamassa! Kyllä kuitenkin arvelin sen diginkin tehdä ensviikolla, jos en muuten niin ihan vaan plussaamisen riemusta! Oon kyl ihan riemuissani, samalla kauhuissani ja samalla en meinaa uskoo edes todeks.. Toivottavasti pysyy kaveri matkassa ja asiat sujuu hyvin :)
Oireita ei nyt hyvin kummemmin ole ollut (tytön kohdallakin oireet alkoi "vasta" rv 7-8 tienoilla) Nyt siis menossa laskennallisesti rv4+2. Palelua on ollut mut oon pistänyt kylmän kämpän piikkiin. Vatsaa hieman nippailee mut ei sekään kummempaa. Rinnat on hitusen turvoksissa mut ei huomattavasti, nännit hieman tuntoherkemmät. Oksentanut oon viime viikolla kertaalleen mut senkin laitoin liman piikkiin. Eli täytyy se sanoa et on ne "raskausoireet" paljon voimakkaampia kuin oikeat raskausoireet :D Mut joo
Santtu81 Mut saa lisätä plussanneisiin!
 
Miinä
Huomenta päivää :) mitäs tein aamuun? täällä jännitystä ilmassa,.. kp 25 ja ei oireita menkoista,... jaaaaa on taas tämä akka niin toivoa täynnä vaikka sitä kovinkoittanut välttää :) Tosin en usko että on tärpännyt,.. vaika tuossa aikaisemmin luin että jollakin ollut oireita ilmavaivoja nuhaa... täällä sama juttu.. tosin aikas rankkana. :( että jonkun hemmetin taurin vaan saanut mitä on liikkeellä. Ilmavaivoja on kyl ollut tässä useampana päivänä.. viime viikolla oikein itkun saakka sattui,.. noooh,.. toptoptoppuutella itteesä.
Tuntuu tosin että aika matelee kun tässä nyt päivät käsillä... voisin lyyä jonkun kanssa vettoo että tänään alkaa tputtelu ;) :D hmm,.. josko sitä ukon kanssa,. miks? en tie.. hupia ja urheilua? :D
Paljon onnea plussanneille <3 Kyyneltenhymy on ollut mielessä tässä arkea pyöritellessä :) Mahtavaa.. varmaan siks kun kerran jännäiltiin kk sitten samoilla päivillä? Kö? :) Ehkäpä tässä perässä tullaan,.. häät on meinaan päätetty pittää vasta kun on pikkunen maailmassa... että saas nähä kuinka pitkälle menee :)
 
Syystuulet saapuivat ja toivottavasti puhaltavat runsaasti plussia pinoomme <3



kuumeilijat

Maanantai 17.10.2011

nimimerkki -------- ikä -------- kp --------- yk ----- toiveissa

kanttinen ------------ ?? ------- 85/?? -------- ? ---------4.
Mihu ---------------- ?? ------- 56/27 --------- 3 -------- 2.
Piuke1 -------------- ?? ------- 47/26 --------- 3 -------- 1.
Lily_ ---------------- 19 ------- 46/?? --------- 5 ---------1.

Annubella ----------- 26 ------- 42/28 --------- 1 -------- 2.
Funny87 ------------ ?? -------- 41/35-48 ----- 2 -------- ?
Tyttö91 ------------- 20 -------- 37/37 --------- 2 -------1.

Sutulii -------------- 31 ---------- 29/28 -------- 1 ------ 4.
äiskä-73 ------------ 38 ---------- 27/29-33 -----7 ------ 4.
Nöhveli ------------- 26 ---------- 27/32-37 ----- 3 ------1.
Ellamae ------------- 33 -----------27/34 -------- 1 ------6.
Miinä --------------- 30 ---------- 26/25-29 ----- 7 ------ 2.
Puskajussi --------- 39 -----------26/26-33 ----- 3 ------ 5.
Sunflower11 ------- 23 ----------- 23/26-35 ---- 10 ----- 3.
Uusivauva82 ------- 29 ---------- 22/31-33 ----- 2 ------ 2.
Inskun -------------- 21 ---------- 21/26 ---------- 4 ------ 2.
Mamman muru ------ 31 ---------21/30-48 ----- 7 -------- 2.

hipsu86 ------------ 25 ---------- 19/28- -------- 1 ------ 2.
-daniella ------------ 25 ---------- 19/27-30 ----- 5 -------- 3.
Neitipippuri --------- 30 ---------- 19/31-46 ------ 4 ------ 1.
Kaisakaisanen------- 23 -----------18/29-31 ---- ? -------?
Misupai --------------30----------18/28 ----------4 tai 5 --- 2.
Keskeneränen ------ 38 ----------18/22-24 ------- 4 ------ 3.
Puspus ------------- 28 --------- 17/28 ---------- 5 -------1.
Lenkkari ------------ 27 --------- 17/28-36 ------- 3 ------1.
Marica30 ------------ 30 --------- 14/33 --------- 4 ------- 4.

_tiny_ -------------- 24 --------- 10/25-28 ----- 12 ------ 2.
Kati82 -------------- 29 ----------7/28-37 ------ 7 ------ 3.
Whisky peat -------- 35 --------- 6/30-50 ------ 3 ------ 3.
Jackie_d ------------ 26----------- 3/30 --------- 3 -------1.
Iippa88 ------------- 23 ---------- 2/28 -------- 4 ------ 1.
Ronja76-------------35----------1/25-27 --------10------1.
Eris ----------------- 25 --------- 1/27-32 ------ 3 ------ 1.



Santtu81 ----------- 30 ----------13/?? ---------tjot-------4.
Santsu_82 ---------- ?? --------- ??/?? --------- 3 ------ 2.



haamuilijat


:heart::heart::heart:



Tauolla

pikkuviikinki, ansku83

taustailijat
tirtsa, katie 85, moonbride, tsintsin, matte07, satuh83, nasu81


:heart::heart::heart:




ennen joulua plussanneet 2011:

Lokakuu: :heart:
Kyyneltenhymy yk5
charleene ......... yk2
Tirlittan87 ........ yk3
Barbamama35 . yk14

Syyskuu: :heart:
Lepikonheta



ennen syksyä plussanneet 2011:

Elokuu:
Chamon
shootingstar*

heinäkuu:
Lilli88 5.7.
Vattunen 5.7.
Loretta 5.7.
Sipsunen 10.7.
Nippe78 15.7.
Maisa77 30.7.
Josefia 31.7.

Kesäkuu:
Ninnan
-olivia-


ennen kesää plussanneet:
Maaliskuu 2011: Katjuliini 28.3
huhtikuu 2011: Marsujasiskit 4.4., anpellina 19.4., sokruli 22.4.
Toukokuu2011: Platina 23.5.

:heart::heart::heart:

Listaa saa päivittää kuka vaan ehtii

linkit edellisiin pinoihin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen...nen-kesaa-3-a/
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen...-a/sivu27.html

:heart::heart::heart:

Lyhenteet:

*yk/yv=yrityskerta/-kierto/yritysvuosi
*kp=kiertopäivä
*dpo=päivät ovulaation jälkeen (piinapäivät)
*tjot=tulee jos on tullakseen
*rktt=raskaana kunnes toisin todistetaan

vauvaonnea kaikille!!!
 
Viimeksi muokattu:
Barbamama35 Onnea! :flower:

Eris Pahoittelut :hug: Mut tsemppiä uuteen kiertoon!

Santtu81 Kiitos päivityksestä :)

Sunflower11 Hyvä juttu ettei oo luovuttaminen mielessä :) (Huonosti muotoilin tuon mun kommentin sulle, tarkoitus tsempata ;) )

Jos kaikki vaan menee hyvin niin mä täällä vielä vähän aikaa teidän kiusana ( ;) ) olen, sitten lopetan palstailut ja suuremmat netinselailut kokonaan odotusajaksi. Ihan sen takia etten stressaa itteeni liiallisella informaatiolla ja ihmettelyillä, vaikka nää palstat onkin pientä verrattuna googleihin ja lääkärisivuihin (mä oon aika säikky ja mielikuvituksellinen ihminen, jos mulla ois lääkärikirja niin mulla ois kaikki sairaudet väliltä a-ö)
Eli mulla on ollut suuri kunnia palstailla teidän kanssanne, mutta toivon etten tänne palaa ainakaan ennenkuin mahdollinen number 3 toiveissa. Mut älkää luulkokkaan etten kävis tääl silloin tällöin salaa :LOL:
 
tirlittan saahan täällä käydä meitä kurkkimassa ja ihan kirjoittamassakin :) Kyllä mäkin koko odotusajan täällä pyörin ja pyörin varmaan seuraavassakin raskaudessa ^_^

Eilen sain "huijattua" miehen puuhiin, sillä ei ole kierron vaiheista mitään hajua, mutta tälleen kp 13 oli ihan hyvässä kohtaa :D Alkaiskohan se epäillä jotain jos yrittäisin huomennakin ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Little precious
Huomenta!
Siirryn tänne tuolta kesäkuun pinosta, meidän pikkuinen ei pysynytkään kyydissä kuin pienen hetken...Nyt vaan yritys jatkuu kunnes se palkitaan, eli liittyisin seuraanne mikäli se sallitaan :)

Eli siis Jackie_d, ikää 26vuotta, 3yk, kp 3/30 ja meidän ensimmäinen haaveissa.

Santulle halit!!

:heart: Jackie_d kp3/30
 
Ellamae
Huomenia:wave:
Harvinainen aamu, kun pienetkin ovat saanet heräillä rauhassa kotona...Perjantaina nimittäin hain nuo vintiöt hoidosta ja hoitotadit toivotteli hyvää lomaa. Minä ihmettelin, että eihän me olla mihinkään menossa?!? Kunnes muistin SYYSLOMAN!!Ja pväkodit kiinni:ashamed: Noh, onneksi on ihanaiset appivanhemmat ja kaverit, jotka helppaa meitä tän vko:n:heart: Iltavuoroon pitäis muutaman tunnin päästä rynnätä ja 2. nuorimman naperon kummitädillä tuli täyteen vko:t 41, joten jännäksi menee tää vko:D
Mun jännäilyt taitaa tosin lopahtaa nyt jo, kun eilisiltana rinnan päät kipeytyi...se on mulla aina merkki menkoista: /
Onnittelut vielä kaikille plussanneille:heart:
 
Onnittelut kaikille plussanneille! Teitä oli jo sellanen joukko et putosin kärryiltä jo nimistä:)
ON: ovistestit jälleen mietityttää. Dippasin lauantai ja sunnuntai aamusta, ja ainakin tuo su aamu oli positiivinen. Tein myös lauantaina alkuillasta testin ja se oli selvä nega:eek: En nyt sitten tiedä menikö ovis jo vai näyttikö testit mitä sattuu. Kuiva kausi ei kyllä ainakaan ole vielä koittanut, et toivoa vois olla et ovis vasta tuloillaan. Mies taas viikonlopun poissa, että ke-to yön sessioiden jälkeen päästään vasta tänään (jos jaksaa|O) tositoimiin. O-testitkin loppu, niin en pääse vasta kun kauppareissun jälkeen dippaileen.
Simothan kyllä vois elää sen 4 päivää, et pienen pieni mahku ois vaikka ovis ois viikonlopulle osunutkin. Kyllä tää on! Osaiskin vaan olla TJOT-meiningillä:headwall:
Plussarikasta viikkoa kaikille!
 
Liittyisin vielä mukaan tähän pinoon, koska onhan tuohon jouluun vielä aikaa... :rolleyes:

Yritysmeininkiä enemmän tai vähemmän vakavissaan ollut meneillään lähes koko tämä vuosi. Pikku hiljaa on homma kääntynyt enemmän tuohon vakavamman suuntaan, kun raskautuminen ei sitten käynyt sukkelasti ja ikään kuin "puolivahingossa" ..

Ronja76-------1/25-27 (kp)--------10(yk)------1. (toiveissa eka)
 
Viimeksi muokattu:
Sydämelliset onnittelut plussanneille! Vihdoin saatiin hyviä uutisia ihan rytinällä ;)
Toivomme että mahdollisimman moni kurvais mukaan aaltoon..
Loppukiertolaisia onkin liuta, miten menee? Oireita suuntaan tai toiseen?

Mamman murulle veikkaisin ovistsäännsejä mahdollisesti vielä huomisellekin, jos ei ole vielä kroppa vinkannut sen menneen. Yleisestihän testiplussan jälkeen ovulaatio on odotettavissa 12-48 tunnin sisällä. Yksilöllistähän se on.
Tsemppiä ja helliä hetkiä hyödyntämiseen.

Itse olen reissun päällä matkalaukku tursuen siteitä ja tamponeja, pessimisti ei pety :/
Mitään tuntemuksia ei ole, ainoastaan imettäessä jälkisupistuksiin verrattavaa kipuilua. Pissa haisee kolmatta päivää kummalliselle, voimakkaalle. Kylässä ei tule juotua niin hyvin kuin kotona, niin uskon että oisko pienoinen nestevaje. Kahvia kun on tarjolla koko ajan :D
Mulla on joskus aikaisimpina vuosina ollut kiertoon liittyneitä aftoja ja nyt on megakipeä haava suussa, imusolmukkeetkin turvoksissa ja puhuminen hankalaa.
Olen täällä jumalan selän takana ja apteekki kaukana, eli ei viitsi hake lääkettä vaivaan

Tervetulotoivotukset uusille, kiva saada uutta höpisijää tilalle kun populaa siirtyy tuonne odottajien puolelle.

Plussatuulia, puskis :)
 

Yhteistyössä