**Plussataan yhdessä ennen joulua <3**

Harmin paikka Miinä :(

Itse olin kans tässä kierrossa niiin varma, että nyt on tärpänny, kun mitään menkkaoireita ei ollu ennen eilistä... ja sitten ne yllättäen alkoikin tohinalla... Plaah. Aikamoinen pettymys.. Mieskin oli myös kovin pettynyt, kun heti töistä tullessaan tiedusteli, että vieläkö me jännätään....?

Noh, eipä se auta kuin tarttua täysillä tähän uuteen kiertoon... Itsellä tosin alkaa pian usko loppumaan, kun 10. yrityskierto jo meneillään...

Kovasti syksyisiä plussatuulia kaikille!!

Ps. Huomasin listasta, että mun kohdalta puuttui ikä eli sehän on jo(!!!) muutamaa viikkoa vaille 35.
 
pikaisesti vain omaa napaa : kp 15 tänään ja tulihan se tiputteluvuoto taas kehiin:kieh: terot pitäs aloittaa tänään,mahtaakohan noi terot auttaa tähän vaivaan?? ovista ei oo ollu vielä..jos menee saman kaavan mukaan kuin viime kierto niin ovis tuli vasta kp 28! tiputteli silloin kp 13 lähtien vajaan 2 viikkoa.. ja kierron pituudeksi tuli 46 päivää ainakin..

hieman meinaa epätoivo iskeä minuun jo..:(
 
Syystuulet saapuivat ja toivottavasti puhaltavat runsaasti plussia pinoomme <3



kuumeilijat

Tiistai 18.10.2011

nimimerkki -------- ikä -------- kp --------- yk ----- toiveissa

kanttinen ------------ ?? ------- 86/?? -------- ? ---------4.
Mihu ---------------- ?? ------- 57/27 --------- 3 -------- 2.
Piuke1 -------------- ?? ------- 48/26 --------- 3 -------- 1.
Lily_ ---------------- 19 ------- 47/?? --------- 5 ---------1.

Annubella ----------- 26 ------- 43/28 --------- 1 -------- 2.
Funny87 ------------ ?? -------- 42/35-48 ----- 2 -------- ?
Tyttö91 ------------- 20 -------- 38/37 --------- 2 -------1.
Sutulii -------------- 31 ---------- 30/28 -------- 1 ------ 4.

äiskä-73 ------------ 38 ----------1/27-33 -----8 ------ 4.
Nöhveli ------------- 26 ---------- 28/32-37 ----- 3 ------1.
Ellamae ------------- 33 -----------28/34 -------- 1 ------6.
Puskajussi --------- 39 -----------27/26-33 ----- 3 ------ 5.
Sunflower11 ------- 23 ----------- 24/26-35 ---- 10 ----- 3.
Uusivauva82 ------- 29 ---------- 23/31-33 ----- 2 ------ 2.
Inskun -------------- 21 ---------- 22/26 ---------- 4 ------ 2.
Mamman muru ------ 31 ---------22/30-48 ----- 7 -------- 2.
hipsu86 ------------ 25 ---------- 20/28- -------- 1 ------ 2.
-daniella ------------ 25 ---------- 20/27-30 ----- 5 -------- 3.
Neitipippuri --------- 30 ---------- 20/31-46 ------ 4 ------ 1.

Kaisakaisanen------- 23 -----------19/29-31 ---- ? -------?
Misupai --------------30----------19/28 ----------4 tai 5 --- 2.
Keskeneränen ------ 38 ----------19/22-24 ------- 4 ------ 3.
Puspus ------------- 28 --------- 18/28 ---------- 5 -------1.
Lenkkari ------------ 27 --------- 18/28-36 ------- 3 ------1.
Marica30 ------------ 30 --------- 15/33 --------- 4 ------- 4.
_tiny_ -------------- 24 --------- 11/25-28 ----- 12 ------ 2.

Kati82 -------------- 29 ----------8/28-37 ------ 7 ------ 3.
Whisky peat -------- 35 --------- 7/30-50 ------ 3 ------ 3.
Jackie_d ------------ 26----------- 4/30 --------- 3 -------1.
Iippa88 ------------- 23 ---------- 3/28 -------- 4 ------ 1.
Ronja76-------------35----------2/25-27 --------10------1.
Eris ----------------- 25 --------- 2/27-32 ------ 3 ------ 1.
Miinä --------------- 30 ---------- 1/25 --------- 8 ------ 2.
äiskä-73 ------------ 38 ----------1/27-33 -----8 ------ 4.



Santtu81 ----------- 30 ----------14/?? ---------tjot-------4.
Santsu_82 ---------- ?? --------- ??/?? --------- 3 ------ 2.



haamuilijat


:heart::heart::heart:



Tauolla

pikkuviikinki, ansku83

taustailijat
tirtsa, katie 85, moonbride, tsintsin, matte07, satuh83, nasu81


:heart::heart::heart:




ennen joulua plussanneet 2011:

Lokakuu: :heart:
Kyyneltenhymy yk5
charleene ......... yk2
Tirlittan87 ........ yk3
Barbamama35 . yk14

Syyskuu: :heart:
Lepikonheta



ennen syksyä plussanneet 2011:

Elokuu:
Chamon
shootingstar*

heinäkuu:
Lilli88 5.7.
Vattunen 5.7.
Loretta 5.7.
Sipsunen 10.7.
Nippe78 15.7.
Maisa77 30.7.
Josefia 31.7.

Kesäkuu:
Ninnan
-olivia-


ennen kesää plussanneet:
Maaliskuu 2011: Katjuliini 28.3
huhtikuu 2011: Marsujasiskit 4.4., anpellina 19.4., sokruli 22.4.
Toukokuu2011: Platina 23.5.

:heart::heart::heart:

Listaa saa päivittää kuka vaan ehtii

linkit edellisiin pinoihin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen...nen-kesaa-3-a/
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen...-a/sivu27.html

:heart::heart::heart:

Lyhenteet:

*yk/yv=yrityskerta/-kierto/yritysvuosi
*kp=kiertopäivä
*dpo=päivät ovulaation jälkeen (piinapäivät)
*tjot=tulee jos on tullakseen
*rktt=raskaana kunnes toisin todistetaan

vauvaonnea kaikille!!!
 
Viimeksi muokattu:
Ellamae
Pikaiset onnittelut plussanneille:heart:
Täytyy ruveta pakertamaan koulutehtäviä...:x
Täällä odotellaan tätiä, että vois saapua etuajassakin, jotta päästäis uudestaan aloittamaan harjoitukset:LOL:
 
Onnea ja tarrasukkia plussanneille! Toivottavasti kaikki saavat viimeistään joulupaketin itselleen ;) Kummasti ne miehetkin jännittävät ja odottavat, myös meillä. Ja huomaa pettymyksen, kun ei onnistunut vaikka oireita aiemmissa kierroissa olikin. Olenkin miettinyt, että olikohan se ekassa raskaudessa niin, että niitä menkkaoireita ei tullutkaan... Oireita ei nytkään ole, testaamaan tai pettymään pääsee ensi viikon lopulla. Onneksi on loma, niin ehtii taas koota itsensä ennen töitä. Greippimehuakin join ja jotenkin etoi koko homma, kun tiesin siinä olevan keinomakeutusta. Miksi ei voi olla sokerilla makeutettua!!!! Yksi greippi olisi vielä syötävänä ja sitten voisi vielä hiukan harjoitella. Pelattu varman päälle tämä kierto - hiukan ennen ovista aloitettiin ja jatkettu koko ajan joka toinen päivä. Turnauskuntoa koetellaan... Sellaista ei venyvää lorahtelua tulee, ja jokin tulppakin sieltä tupsahti. MItä lie tapahtuu?? Jaksamista kaikille pimeyden keskellä.
 
Heissan iihanaiset kuumeilijat!
Vähän tulin päivittämään tietojani, joten täti tuli tänään ja nyt sit mennään kp1/27-33 yk8 eteenpäin, minulla näyttää vaan nuo kierto päivät vähenevän kokoajan höh: / mistähän moinen?
Täällä pistetään kanssa greippi mehut ja vehnänalkio öljyt kehiin tässäkierrossa :p entiiä kuvittelenko vain vai miten mut yk6 kun säännöllisesti join greippimehua ja otin vehnänalkioöljyä ni oviskin oli jotenki paremmin havaittavissa ku viimekierrossa, no mene ja tiedä sit tota :LOL:
Mukavaa illanjatkoa kaikille :wave:
 
Huomenta! :)

Mä oon kanssa miettiny tota greippimehua, joskus aikoinaan ku oli viimeks yritys päällä sitä join ja kaikista kikoista raskautumiseen tuli ku uskonto mulle... Jotenki en tahtois että palaan siihen taas että raskautuminen on ainoo ajatus mun päässä. Kuitenkin se eka ultralekuri morkkas mun kohdun seinämiä liian ohuiks, jottai jotain pitäs kyl ehkä tehdä. Aloin syömään multivita "raskaus"-vitamiineja, ja ehkä kohta se valiokin ilmestyy kaappiin... ;)

Mitäs kikkoja te käytätte? :)

:heart: Jackie_d kp5/30
 
Kikkoja ei täällä kummempia käytössä ole. Mitä vähemmän yritystä ajattelee, sen parempi. Multivita raskaus ja imetys -vitamiinia 1 päivässä, Magnesiumia 350mg ja Probiootti Plus -maitohappobakteereja 3 päivässä oon syönyt reilu vuoden. Viime syyskuussa alkoi kolmosen yritys ja silloin aloin noita syömään ja söin koko odotusajan ja oon ajatellut syödä vastakin. Tossa raskausvitamiinissa on paremmin kaikkia aineita kun tavallisessa monivitamiinissa.

Meillä muuten kolmonen tärppäsi siitä kierrosta jolloin oli aivan mieli maassa alkaneista menkoista ja olin valmis lopettamaan koko yrityksen. Mies sitä yritystä jatko ja muahan se siihen tartti ;) Mä en siis yrittänyt vaan olin mukana hommissa... Mutta miten ihmeessä voisi olla ajattelematta!?!?!?


S, kp 15/?
 
Syystuulet saapuivat ja toivottavasti puhaltavat runsaasti plussia pinoomme <3



kuumeilijat

Keskiviikko 19.10.2011

nimimerkki -------- ikä -------- kp --------- yk ----- toiveissa

kanttinen ------------ ?? ------- 87/?? -------- ? ---------4.
Mihu ---------------- ?? ------- 58/27 --------- 3 -------- 2.
Piuke1 -------------- ?? ------- 49/26 --------- 3 -------- 1.
Lily_ ---------------- 19 ------- 48/?? --------- 5 ---------1.

Annubella ----------- 26 ------- 44/28 --------- 1 -------- 2.
Funny87 ------------ ?? -------- 43/35-48 ----- 2 -------- ?
Tyttö91 ------------- 20 -------- 39/37 --------- 2 -------1.
Sutulii -------------- 31 ---------- 31/28 -------- 1 ------ 4.

Nöhveli ------------- 26 ---------- 29/32-37 ----- 3 ------1.
Ellamae ------------- 33 -----------29/34 -------- 1 ------6.
Puskajussi --------- 39 -----------28/26-33 ----- 3 ------ 5.
Uusivauva82 ------- 29 ---------- 24/31-33 ----- 2 ------ 2.
Inskun -------------- 21 ---------- 23/26 ---------- 4 ------ 2.
Mamman muru ------ 31 ---------23/30-48 ----- 7 -------- 2.
hipsu86 ------------ 25 ---------- 21/28- -------- 1 ------ 2.
-daniella ------------ 25 ---------- 21/27-30 ----- 5 -------- 3.
Neitipippuri --------- 30 ---------- 21/31-46 ------ 4 ------ 1.
Kaisakaisanen------- 23 -----------20/29-31 ---- ? -------?
Misupai --------------30----------20/28 ----------4 tai 5 --- 2.
Keskeneränen ------ 38 ----------20/22-24 ------- 4 ------ 3.

Puspus ------------- 28 --------- 19/28 ---------- 5 -------1.
Lenkkari ------------ 27 --------- 19/28-36 ------- 3 ------1.
Marica30 ------------ 30 --------- 16/33 --------- 4 ------- 4.
_tiny_ -------------- 24 --------- 12/25-28 ----- 12 ------ 2.

Kati82 -------------- 29 ----------9/28-37 ------ 7 ------ 3.
Whisky peat -------- 35 --------- 8/30-32 ------ 3 ------ 3.
Jackie_d ------------ 26----------- 5/30 --------- 3 -------1.
Iippa88 ------------- 23 ---------- 4/28 -------- 4 ------ 1.
Ronja76-------------35----------3/25-27 --------10------1.
Eris ----------------- 25 --------- 3/27-32 ------ 3 ------ 1.
Miinä --------------- 30 ---------- 2/25 --------- 8 ------ 2.
äiskä-73 ------------ 38 ----------2/27-33 -----8 ------ 4.
Sunflower11 ------- 23 ----------- 1/24-35 ---- 11 ----- 3.



Santtu81 ----------- 30 ----------15/?? ---------tjot-------4.
Santsu_82 ---------- ?? --------- ??/?? --------- 3 ------ 2.



haamuilijat


:heart::heart::heart:



Tauolla

pikkuviikinki, ansku83

taustailijat
tirtsa, katie 85, moonbride, tsintsin, matte07, satuh83, nasu81


:heart::heart::heart:




ennen joulua plussanneet 2011:

Lokakuu: :heart:
Kyyneltenhymy yk5
charleene ......... yk2
Tirlittan87 ........ yk3
Barbamama35 . yk14

Syyskuu: :heart:
Lepikonheta



ennen syksyä plussanneet 2011:

Elokuu:
Chamon
shootingstar*

heinäkuu:
Lilli88 5.7.
Vattunen 5.7.
Loretta 5.7.
Sipsunen 10.7.
Nippe78 15.7.
Maisa77 30.7.
Josefia 31.7.

Kesäkuu:
Ninnan
-olivia-


ennen kesää plussanneet:
Maaliskuu 2011: Katjuliini 28.3
huhtikuu 2011: Marsujasiskit 4.4., anpellina 19.4., sokruli 22.4.
Toukokuu2011: Platina 23.5.

:heart::heart::heart:

Listaa saa päivittää kuka vaan ehtii

linkit edellisiin pinoihin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen...nen-kesaa-3-a/
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen...-a/sivu27.html

:heart::heart::heart:

Lyhenteet:

*yk/yv=yrityskerta/-kierto/yritysvuosi
*kp=kiertopäivä
*dpo=päivät ovulaation jälkeen (piinapäivät)
*tjot=tulee jos on tullakseen
*rktt=raskaana kunnes toisin todistetaan

vauvaonnea kaikille!!!
 
Viimeksi muokattu:
Ellamae
Heh heh hee...:headwall: mulla on taas niiiiin hauskaa oman itteni kanssa:ashamed:
Lueskelin eilisiltana ajankuluksi vauvakuumepalstaa kahden nuorimman lapsen ajoilta.
Hyvä juttu, että on tuollainen virtuaalipväkirja, kun ei noita asioita muistakaan!
Eli, olen kummassakin aiemmassa raskaudessa tikuttanut vahvan ovisplussan kp 19-21.
Ja raskaustestiin on tullut haamu sitten kp 28-30.
Luteaalivaihe on kestänyt näköjään 15 pvä:ää.
Ja raskausoireina vilunväristyksiä ja kipeät rinnanpäät.
Ihan kuten nyt...:eek:
Nythän mulla on kp29
Eilen testasin apteekin testillä, kun isäntä on jo hermoriekaleina ja - sieltä tuli.
Mietin vaan, että lopetin tällä kierrolla oviksen tikuttamisen liian aikaisin, kp 18.
Eli onkohan mulla ollut ovis sitten vko:nloppuna, kp 19-20, kun oli niitä hervottomia menkkakipujakin?
Oudon vähäiset limat ovn kyllä olleet:attn:
Jos ovis oli tuolloin vko:nloppuna, heiluteltiin peittoja kp 20 ja sen jälkeen enää ei, kun mulla alkoi aamuvuorovko:t ja isännällä iltavuoro, eipä siis pahemmin treffattu:LOL:
Jos asia on noin, periaatteessa vois vielä olla mahikset olla raskaana?
Hämää vain se haamuplussa kp 24, kun siinä oli vaaleanpunaista väriäkin häivähdys ja moni tuttu näki sen saman.
Että eihän ovis ole sitten ollut noin myöhään ja rask.testi näyttänyt sen...ei kai...?:headwall:
Mitäs mieltä olette?
 
Huomenta tänne. :) Eilen testattu CB digi näytti selvästi RASKAANA 3+. Jäin vaan miettii tota 3+:saa koska silloin hedelmöittyminen on tapahtunut yli viikkoa ennen laskennallista ovista, joka on musta ehkä jotenkin outoa..? Tai sitten se on vaan mennyt niin.. :rolleyes:

Hei noista raskautumiskikoista oon miettiny sitä "jalat ylös" taktiikkaa.. Mä enemmän kuvitteleisin et parempi ois vaan pötkötellä ainakin 15min seksin jälkeen, kun ainakin itsellä (pahoitelen jos on liikaa infoa) tavarat (=spermat) valuu ulos jos nostan kinttuja :D

Sunflower11 :hug: Harmi et kierrot temppuilee tolleen :(
 
  • Tykkää
Reactions: Santtu81
Sunflower11
Ellamae, sen verran osaan sanoa et mulla oviksen aikaan raskaustesti näyttänyt haamua.. ja muillakin.
Mut muutoin en ossoo sanoa mittään..
Tsempit ja plussatuulia!

Kiitos teille :)
 
mulla ei sittenkään alkanut tiputtelemaan, eilen aamulla siis tuli tippa verta ja loppu sitten,mahaa nipisteli kyllä loppupäivän siihen malliin että oiskohan ovis ollu kuitenkin!? no hyödynnetty kuitenkin on jos tosiaan ovis oli eilen:) ja terot aloitin eilen..

Sunflower11:hug:
 
Tsempitykset ja :hug:kaikille, joille epätoivottu täti on juri tullut kylästelemään. Täällä siis sama tilanne. Maanantaina vielä kovasti harmitti, mutta nyt jo onneksi parempi mieli...

Tässä kierrossa greippimehu ja omenaviinietikka ilmestyivät kaappiin - jospa niistä saisi potkua yritykseen. Lisäksi varailin ajan yksityiselle gynelle - tarkoituksena keskustella lapsettomuustutkimuksista, jollei kohta alan tärppäämään. Samalla varmaan pyydään tekemään rutiinitutkimuksia perusteellisemman tutkimuksen. Omasta mielestä lapsettomuustutkimukset alkavat olla kohta ajankohtaiset, koska on tuo ikärasite ja yrityskuukausiakin kohta kiitettävästi takana.. Mies ei niin innostunut asiasta, tosin myös pelkäävänsä tulosta erityisesti omalta kohdaltaan...
 
Heips vaan täältäkin :)

Kikkakolmosina on ollu verigreipit ja levollinen asenne. Nyt en muistanu nostella jalkoja, eli laittaa ttynyä peffan alle. En usko et pelkillä jalkojen nostamisella mitään apua oliskaan, eihän se muuta lantion asentoa mihinkään.
Entinen duunikaveri sai aikoinaan gyneltään neuvon tuohon kun oli ongelmia raskautumisessa ja hällä oli hyvin voimakkaasti kohtu taaksepäin.

Mulla pikkupaniikki, kun foolihapot jäivät kotiin ja jos tärppi ois käynyt ja tärkeet hetket kehityksessä käynnistymässä. Pitänee hakea paikallisesta apteekista jotain perusfoolihappoa tilalle..

Mäkin oon lueskellu entisiä kuumeilupinoja ja viimeksi poika sai alkunsa aamupäiväseksistä ja sen perään tehdystä pitkästä hiihtolenkistä, greippiä meni silloinkin urakalla ja ovis oli tikutettu edelliselle päivälle. Se oli vielä mun synttäripäivä, et voi kai sanoa vauvan olleen synttärilahja ;)

Nyt ei ole oireita edelleenkään suuntaan eikä toiseen.

Eli odotellaan mitä huominen tuo tullessaan..

Plussaonnea, Puskajussi ++++++:whistle:
 
Pahoittelut tädin kohdanneille :hug:

Noista poppakonsteista..itsellä ollu tähän asti raskausmonivitamiinit ja viimekierrossa myös greippimehu. Muutaman päivän takainen pettymys sai kuitenkin heittämään nuo vitamiinit roskiin :ashamed: Jotenkin tuli semmonen olo, että ei sitte p*rkele syödä ku ei mitään auta! Ajattelin tän kierron olla tekemättä mitään kikka kolmosia ja myöskin olla testaamatta ennen kun menkat myöhästyy, jos myöhästyy. Voi kunpa niin olis ja pysyis poissa piiiitkään! :)
 
Eksyin tännekin lukemaan :)

Tärppi vinkkejä sanoisin, toiminu nyt tärpissä ja pojanki tärpissä
- älä ajattele ovista
- harrasta seksiä vaan kun kiinostaa
- Elä ressaa ja kehitä muuta suunitelmaa

Täällä tosiaan oltiin 2-3kertaa vaan vällyjen välissä, ties mihin aikaan kiertoa ja plussa tuli :) Pojan aikaan puuhasteltiin kierron aikana 1-2kertaa ja plussa tuli, liikaa ku yritin ei tuottanu tulosta!
 
  • Tykkää
Reactions: Santtu81

Yhteistyössä