+++Plussarikas viikko 39+++

Heippa kaikille tähän pinoon tuleville!
Minä ilmoittaudun mukaan huomenna.
Rva Pikkumyy............._/32.............yk1..km 2/08, tm 8/08..1.yhteinen
Eli minulla todettiin rv 7+2 perjantaina tuulimunaraskaus ja eilen se varmistui, joten huomenna aloitan lääkkeelisen tyhjennyksen kotona ja ....Toivon parempaa Onnea raskautuessani kolmannen kerran, tai siis oikeasti jo kuudennen kerran, koska onhan minulla jo lapsia ennestäänkin 3 kpl ! :saint: :heart:

Paljon onnea kaikille pinoon tasapuolisesti!

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
Kivaa tai eihän se koskaan niin "kivaa" ole kun muista pinoista tulee porukkaa mukaan =)
pisitalle tsempit jos se plussa vielä tulis :hug: :D
RvaPikkumyylle toivon kyllä kaikkea hyvää ja että nyt olisi parempi onni matkassa :hug:
 
kiitoksia belladonna!

Minä kävin kävelemässä, tosin satoi vettä mutta ei se haitannut ollenkaan ja sain pienen koiran kaverikseni kävelemään, en tiedä kenen se on , mutta mukava kävelykaveri ainakin! :heart:

Tämä on siis omakotitaloaluetta jossa asumme, että uskon sen kyllä löytävän takaisin kotiinsa. :heart:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
Huomenta vaan RvaPikkumyy!
Nähtävästi me ollaan vielä toistaiseksi ihan kaksistaan tässä pinossa :D
Pidetään tämä tässä etusivulla,niin eiköhän joku eksy jossain vaiheessa meidän kanssa jännäämään,tervetuloa vaan uudet :wave:
 
Juu, etusivulla pidämme, luulisi, että jollain muullakin menkat alkavat, vaikka tietenkään sitä kenellekkään näissä pinoissa ei toivo.

Hyvä minun on sanoa, kun ei ole ensimmäisiäkään tullut, mutta onhan tämä tyhjennysvuotokin , uuden alku! :ashamed:

Reipasta pvää edelleen!
 
Perjantai 29.8.2008


Belladonna...............5/25-31........yk2.......pikku kakkonen
RvaPikkumyy............3/32.............yk1.......1.yht,km2/08,tm8/08



Taustalla mukana jännittämässä:
Talvis..................6/30..........yk1.......(yht yk5)ensimmäinen lapsi
 
Huomenta!
Täällä me näköjään vieläkin mennään etiäpäin kaksistaan :D
Eilen oli sen verran hommia ettei enää ehtinyt koneelle,mutta nyt on aikaa koko viikonloppu vaan turista =)
Tädin vierailukin on pikku hiljaa päättymässä,joten sitten voi laittaa yk2 todellakin käyntiin
 
Onnea yk2 käynnistymiseen, siis , että täti on alkanut pakata kamppeitaan luotasi Belladonna!


Itse en yhtään tiedä, kuinka kauan vuoto kestää, se on niin tapauskohtaista ja yksilöllistäkin, mutta varmaan kp 10 paikkeilla ei ainakaan enää ole vuotoa, näin uskoisin ja toivoisin! :heart:

Belladonna: Oletko ottanut selvää milloin otollisimmat ajat teillä oviksen suhteen. Meillä jos vanhoihin juttuihin vertaa olisi : 8-13.9.2008, tosin tässä tapauksessa saattaa olla myöhemminkin , minulla on jälkitarkastus tosiaan 16.9.2008, eli silloin ainakin saan kuulla miltä näyttää ultranäkymät myös munasolujen kannalta. :heart: Joko ovulaatio on ollut? Vai vasta tulossa mm:ssa;=)

Nämä alkupvt on aina tälläistä odottelua :saint: :heart:

PlussailuOnnea nyt kovasti pinoomme, vaikka vasta kaksin olemmekin!! :flower: :heart: :saint:

Rva Pikkumyy :wave:
 
Mulla ei ole kyllä oikein hajuakaan päivämääristä milloin ovis on :ashamed:
Ollaan lähdetty näin alussa liikenteeseen tjottailu-meiningillä,alan kyllä tikuttelemaan jos en tämän vuoden puolella tule raskaaksi,saa nähdä miten käy

Siihen asti vain "ankaraa" pupuilua
 
heips =)

liittyisin joukkoon haaveilevaan. minulla vähän samaa taustalla kuin Rouva Pikkumyyllä, vielä pahoittelut menetyksenne puolesta. meidän Nuppumme ei jaksanut kuin viikon olla äitinsä ilona, raskaus alkoi mennä kesken rv 4+4. :'( olen pitänyt tässä hiukan palstataukoa, ensi viikkoon asti kunnes seurantaultrassa varmistuu tilanne, että kohtu on tyhjä. tietenkin toivon siellä jotain muuta näkeväni, mutta tällä vuodon ja kipujen määrällä, taidan toivoa turhia. nyt yritän nostaa pääni ja jatkamme miehen kanssa uuteen yritykseen.

elikkäs, mites nuo tietoni olisivatkaan.. ainakin toistaiseksi kp 6/30, yk 1 (yht yk 5), ensimmäinen lapsi. eli siis 4 kiertoa yritimme kunnes tärppäsi, ja tämä olisi ensimmäinen kierto varhaisen km:n/kemiallisen raskauden jälkeen.

tuntuu kyllä niin oudolta ajatella vielä, että se olin minä, jolle sattui tämäkin suru. miksi minä?? ajatus hiipii vieläkin mieleeni, aina synkimpinä hetkinä. mutta yritän jotenkin ajatella, että luonto karsii huonot pois. ja mieheni sai kliseet "parempi nyt, kuin muutaman viikon päästä" ja "ainakin vauva on meille mahdollinen" kuulostamaan hyviltä.

olen hiukan hiljaisempi täällä vielä, mutta jännäyksessä mukana :wave: :heart:
 

Yhteistyössä