Plussan laihdutusyhteisö

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yötär
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

yötär

Jäsen
02.04.2005
736
0
16
http://groups.msn.com/Plussanlaihduttajat

tuosta pääsee liittymään mukaan. ämä on siis entinen Kaksplussann laihdutus yhteisö, mutta jouduttiin "muuttamaan"

Kaikki uudet ja vanhat tervetuloa mukaan!!

Ja vielä säännöt kertauksen vuoksi tähän näytille =)

1. Uuden jäsenen tullee esittäytyä viestit-osiossa 7 vuorokauden sisällä jäsenyyden alkamisesta. Esittely saa olla vapaamuotoinen ja mitään tarkkoja yksityiskohtia ei tarvitse ilmoittaa, mutta jonkilainen kiva kertomus itsestä, laihdutustavoitteista jne.

2. Valvojien pitää pystyä lähettämään jokaiselle jäsenelle tarvittaessa sähköpostia eli sähköpostiosoite tulee olla näkyvissä perustiedoissa. Tämän ei pitäisi olla kenellekään ongelma, koska sähköpostiosoitteita on niin helppo avata.

3. Jäsenen ei ole pakko osallistua kilopinoihin eikä vastata mihinkään viestiin jos ei halua. Jokaisen jäsenen on silti oltava laihdutuksessa mukana aidosti ja ainakin välillä kerrottava jotain omasta laihdutuksen kulusta. Ns. "haamujäsenet" tulemme poistamaan valvojien toimesta. Tässä yhteisössä ei siis suvaita jäseniä, jotka esim. ajankuluksi tai uteliaisuuttaan haluavat seurata meidän laihdutusurakkaa. Eli mikäli joukkoon eksyy jäseniä väärin perustein niin valvojat tulevat poistamaan tällaiset jäsenet yhteisöstä.

4. Sivuilla käsitellään monille arkaluontoisia asioita, kerrotaan oikeita nimiä ja hyvinkin henkilökohtaisia asioita eli kaikki sivuilla olevat asiat tulee pitää vain tämän yhteisön jäsenten välisenä tietona.

5. Mikäli sinulla on ongelmia sivujemme käytössä tai muuta kysyttävää, kannattaa ottaa yhtettä meihin valvojiin.

6. Ilmoitathan reilusti jos lopetat ja et enää halua kuulua ryhmään. Näin meidän valvojien ei tarvitse tuhlata aikaa erilaisiin kyselyihin ja kaikki tietävät heti jos joku porukastamme lopettaa.

7. Mikäli jäsenestä ei kuulu mitään pitkään aikaan, laittavat valvojat joko henkilökohtaisen sähköpostiviestin tai ns. huhuilun viestit-osioon. (Toistaiseksi kaikille jäsenillä ei ole ilmoitettuna sähköpostiosoitetta eli kyselyt on ollut pakko kirjoittaa viestit-osian kautta.) Jos jäsenestä ei edelleenkään kuulu mitään 7 vuorokauteen niin jäsen poistetaan yhteisöstä. Valvojat kuitenkin huomioivat hyvin erilaisia elämäntilanteita eli esim. mahdollisen muuton, pitkäaikaisen sairauden tai lomamatkan vuoksi ei tarvitse olla huolissaan jäsenyyden säilymisestä. Mikäli jokin asia askarruttaa mieltäsi tai sinulla on ongelmia sivujen toimivuuden kanssa, ota yhteyttä valvojiin.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.04.2006 klo 08:30 laihistelija kirjoitti:
No, mä liityin siihenkin toissaviikolla. mut liian iso paikka, hukuin sinne, en kokenut omakseni.....
Täällä saa sentäs yhetyden ihmisiin....

Iso? meidän yhteisö :o Lähinnä sitä vois kuvata hiljaseks vielä toisinaan kun jäsenet hukkus tuon muuton aikana.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.04.2006 klo 12:02 laihistelija kirjoitti:
no, en mä sit tiedä mikä mussa mätti, mut en oikeen osannu päästä sisään hommaan. :hug:

Eihän siinä mitään, toiset tykkää toiset ei =) Mua vaan hämää toi liian iso juttu kun jäseniä on enimmillään meillä ollu n 50 ja nyt on 28 :whistle:

suosittelen oli oikein kiva yhteisö tuolla..huom oli...grrrrrrrrrrrr..mä vaan en enää pääse sinne kun siellä vaihdettiin osoitetta.. niin jippii mun enklanti tökkii.. ja en pääse eteenpäin.. hiukka harmittaa..
muutenkin kaikki menny täysin penkin alle jo pidemmän aikaa..ja ulkona sataa taas lunta..mä en kestä

\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.04.2006 klo 10:15 nirzu kirjoitti:
suosittelen oli oikein kiva yhteisö tuolla..huom oli...grrrrrrrrrrrr..mä vaan en enää pääse sinne kun siellä vaihdettiin osoitetta.. niin jippii mun enklanti tökkii.. ja en pääse eteenpäin.. hiukka harmittaa..
muutenkin kaikki menny täysin penkin alle jo pidemmän aikaa..ja ulkona sataa taas lunta..mä en kestä

Laita mulle yynä sun sähköpostiosote niin laitan kutsun :wave: Kyllä sä takasin pääset =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.04.2006 klo 16:14 Vieras kirjoitti:
Miksi teidän piti muuttaa täälät pois? :o

Tuo vanha yhteisö oli luokiteltu "aikuisyhteisöksi" vahingossa ja msn lakkas tukemasta semmosia. Luotiin siis ihan samoilla säännöillä ja samanlainen tilalle, mutta ilman aikuisyhteisö luokitusta.

Yhteistyössä