Plussakortti on ihan turha

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LowRider
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LowRider

Aktiivinen jäsen
14.08.2007
3 399
0
36
Oikeasti, mitä hyötyä on muka K-plussista? Ei mitään. Tilattiin kulmatakka ja sellaisesta kaupasta, missä käytössä K-plussa. Mutta koska ei ollut hyllyssä olevaa tavaraa eikä maksettu käteisellä, ei saada plussaa siitä, koska tilaustavaraa ja laskutetaan erikseen. |O |O S-bonukset on paljon paremmat! Ja enemmän hyötyä! |O

No voi olla mut miksei sit ois niit monia kortteja :p tai no kukin tietää mikä on kullekin hyvä mut ite otin plussakortin vain ja ainoastaa siks, et tiesin ostavani ruoat miltei aina K ryhmän kaupoista ja joskus plussatarjouksista ois ollu hyötyäkin. Ainoa pointti mul sitä hankkiessa oli se, et ainaski sais omansa takas ja hyvin oon saanu :)

Taitaa löytyä taas kumpaakin kuppikuntaa. K-plussat tulee mulla, vakuutukset, bensa, ruokaostokset keskitetty, Soneraltaki sai, mutta kun se on muuten niin kallis, niin vaihdoin liittymät.

Niin ja ainakin yhteen aikaan oli tiettyyn summaan asti ne plussa pisteet K-raudassa en tosin tiiä onko nykyään sama käytäntö. Ei ne kerry vaikka kuinka yrittää. S-bonukset on paremmat. Saan sentään joka kk. muutaman euron. Plussasetelin kerran vuodessa.

Mä olen ihan samaa mieltä |O Paljon menee Plussa pisteitä hukkaan kun ei niitä tule jos ostaa ns.tilille eli että laskutetaan sitten myöhemmin.Tämä mekin huomattiin kun vuosi sitten mies teki saunan tänne sisälle ja sitten ostettiin rautakaupasta siihen tarvikkeita.No pitkä penni meni rahaa mutta plussaa ei kummasti sitten kertynyt yhtään. :/

Ja mäkin jo ehdin miehelle hehkuttaa että onpa kiva kun tulee varmaan hyvin noita plussapisteitä, voi sitten käyttää niitä etuseteleitä kun menee ruokakauppaan, just joo.

Hyvin harvoin niitä viitosen lappusia meillekin tulee. On ymmärtääkseni eri kertoimet ruokakaupoissa ja esim Kodin Ykkösessä. Tarjousten takia minulla se K-plussa-kortti onkin.

Olisittehan voineet ostaa sen takan paikasta missä saa S-bonuksia.
S-bonus systeemi on taas ihan per¤%&stä koska nyt pitää olla tili ja rahatkin pitää käydä erikseen nostamassa. Hyvitystä ei saa suoraan kassalta.

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Hyvin harvoin niitä viitosen lappusia meillekin tulee. On ymmärtääkseni eri kertoimet ruokakaupoissa ja esim Kodin Ykkösessä. Tarjousten takia minulla se K-plussa-kortti onkin.

Meillä muuten tulee nykyään suoraan käyttötilille ne "seteli" rahat.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
S-bonus systeemi on taas ihan per¤%&stä koska nyt pitää olla tili ja rahatkin pitää käydä erikseen nostamassa. Hyvitystä ei saa suoraan kassalta.

Ei tullut siinä vaiheessa mieleen :headwall:

itse just tarjousten vuoks lähinnä mut jos ois perhe-elämä jo niin keskittäsin varmaan S- ryhmän kauppoihin.. tosin yleensä pidän K -ryhmän kaupoista enempi noin muuten ilmapiirin ja tarjonnan kans.

Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:

mulle samoin, ja ne lappuset onkin ihan turhia ku ne ei sit ain oo lompsas sillo ko kaupas on tai muute vaa unohtaa käyttää :p

Ei sitä plussakorttia kannata niiden "bonusten" takia hommata, mutta joskus on ihan hyviä tarjouksia. Itse ostin juuri Anttilasta ompelukoneen plussakortilla -50 euroa. Olen ne "bonukset" ohjannut Unicefille.

Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:

mulle samoin, ja ne lappuset onkin ihan turhia ku ne ei sit ain oo lompsas sillo ko kaupas on tai muute vaa unohtaa käyttää :p

Mä kanssa inhoon kuponkishoppailua...

onpas mielenkiintonen näkökanta. nykyään tarvii tosiaan ilmeisesti olla tili, mutta s-korttihan on pankkikortti eli ei sun tarvi niitä bonusrahoja erikseen käydä nostamassa. ei plussallakaan saa hyvitystä suoraan kassalta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

onpas mielenkiintonen näkökanta. nykyään tarvii tosiaan ilmeisesti olla tili, mutta s-korttihan on pankkikortti eli ei sun tarvi niitä bonusrahoja erikseen käydä nostamassa. ei plussallakaan saa hyvitystä suoraan kassalta.

En halua S-korttia kun on jo pankkikortti ja visa yhdessä ja samassa en kaipaa lisää kortteja. Ja plussat saan kyllä ihan kassalla hyvityksenä suoraan ostoksista.

Nykyisellä asuinpaikkakunnalla on niin "kämäinen" prisma, et suosimme nykyisin citymarkettia, ihan hyvin plussaa kertyy, tälläkin hetkellä 30 eukon edestä seteleitä tallessa:) Lähikauppana on kyllä s-market, mutta aika huonosti niistä ostoksista on bonuksia tullut!

Yhteistyössä