Plussa!!!

Hei!

Tein tänään raskaustestin Halpatestinettisivun raskaustestillä ja se näytti positiivistä :D . Testiin tuli haalea viiva, et oikein en osaa iloita vielä, enkä ole sataprosenttisen varma, mutta eikö se ole niin, että plussa se on haaleakin?!

Enkä yhtään tiedä monesko viikko on meneillään, koska kuukautiseni eivät ole alkaneet. Alussa kyllä, koska testasin pari viikkoa sitten ja se näytti negaa tai olin sillon niin alussa, että se ei näkynyt testissä.

Sen takia näin sekavissa tunnelmissa, koska tämä ois jo kolmas lapsi =) ja pikkukakkonenkin on vasta vauva, vähän yli 5kk, et vähän liian nopeasti tulisi tämä kolmas. Mutta jos on niin, että raskaana ollaan, ni tämäkin vauva on rakastettu ja toivottu, koska olemme mieheni kanssa leikkineet tulella ja aikuisiahan tässä ollaan, joten olemme kyllä tienneet mitä voi seurata, kun emme ole huolehtineet ehkäisystä. Ja olemme puhuneet, että kolmas voisi tulla putkeen ni sitten oisi lapset tehty, mutta silti oon aika sekasin.

Onko muilla kokemuksia testeistä, aattelin ensi viikolla testata uudestaan, että aluksi näkyy haaleana ja sitten selvänä plussa?!
 
Onnea Pyyter-2!! :hug: Minäkin plussasin eilen ja meille on siis tulossa pikku-2, jos vain kaikki menee hyvin. =) Itse tein Predictorilla ja sain haalean plussan, mutta selvästi se oli luettavissa kyllä. Kiertopäivissä olen menossa 30/28.
 

Yhteistyössä