Plussa km:n jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamma-75
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mamma-75

Vieras
Siis..kuinka nopeasti olette raskautuneet km:n jälkeen. Entä, jos entinen raskaus on alkanut jollain hoidoilla?

Itse synnytin rv 18 pienen pojan. Tuntuu hassulta ehkä, mutta luulen, että toipuminen voi alkaa vvasta uudesta plussasta.

Pahoitteluni sinulle mamma-75. Onko tästä kuinka kauan?

Minulla itselläni km 12/2006. Alkoi ihan luomusti neljännestä kierrosta. Edelleenkään ei ole uutta plussaa tullut. Olen jo kuitenkin aika hyvin toipunut,mutta nyt ollut taas vaikeampaa kun la olisi ollut 17.7. Juuri sain Terolutit, jotka aloitan tämän kierron 15. päivä. Kiertoni ollut km:n jälkeen hyvin kummallinen ja siksi siis nuo Terolutit määrättiin. Ilmeisesti kohdun limakalvo alkaa rapistumaan liian pian ja sitten alkaa tuhru noin kp 23.

Olen todella pahoillani puolestasi Mamma-75! Meillä 6kk luomuyrityksen tuloksena saatu plussa päättyi keskeytyneeseen keskenmenoon viime syksynä rv 10, jonka jälkeen kaavinta ja uutta yritystä 7kk ennen uutta plussaa. Mutta on oikeasti monia, jotka raskautuvat nopeammin!!! Minulla myös ongelmana se, että km sekoitti kierrot. Ja totta puhut; eipä siihen lopulliseen toipumiseen taida auttaa muu kuin uusi plussa. Tietysti oma mieliala kohenee, mitä enemmän aikaa kuluu km:sta, mutta toisaalta mitä enemmän aikaa kuluu, sitä enemmän alkaa tuskastuttamaan se, miksei tärppää uudelleen. Toivottavasti sinun ei tarvitse kauaa odotella uutta plussaa! Kaikkea hyvää!

Hei teille!

Synnytin poikamme viikko sitten sunnuntaina, eli 1.7. Todennäköisin syy oli napanuoran kiertyminen kaulan ympäri. Olemme toivoneet todella kauan lasta, pian 9 vuotta. Nyt tuo raskaus alkoi Clomifenilla, josta oli 3. kierto menossa. Pelottaa tuon ikäni takiakin uuden plussan saaminen...

Voimia ja jaksamista teillekin...tätä ei kyllä tahtoisi kenellekään tapahtuvan :(

Voi että, mitkään sanat eivät kyllä riitä kertomaan, kuinka pahoillani olen kokemastasi. Minä sain km:ni aikaan korvaamatonta vertaistukea tällä palstalla saman kokeneilta. Täällä on sellainen ketju kuin KERMIT, jossa kirjoittavat km:n ja kohtukuolemat kokeneet. Siellä kirjoittavilla on takanaan hyvin monenlaisia eri raskausviikoilla todettuja keskenmenoja/kuolemia. Valitettavasti ketju ei ole enää yhtä aktiivinen kuin silloin viime syksynä, koska onneksi moni on pystynyt raskautumaan uudelleen. Voimia sinulle!

Yhteistyössä