Plussa jo 8 päivää hedelmöittymisen jälkeen?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hanni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

hanni

Jäsen
29.10.2007
84
0
6
Tilasin raskaustestejä babyplus.fi:stä. Käyttöohjeita kun lueskelin, niin huomasin, että voivat näyttää plussaa jo 8 päivää hedelmöittymisen jälkeen. Testasin jo eilen, oli kp 23, ihan negalta vaikutti, kun vain yksi viiva ilmestyi. Onko muilla kokemusta näin aikaisin näyttävistä testeistä? Onko tulos luotettava jo niin aikaisin?

kiitos!

hanni
 

Yhteistyössä