Kuinka haalea se haamuplussa todella voi olla?

Alkioidensiirrosta on vasta 8 päivää, joten aivan liian aikaisin olen testailussa liikkeellä, kuten aina. Yritystä jo hoitoja takana sen verran, että negatiisia testiruutuja olen jokusen kerran ehtinyt jo katsella.

Tänään testasin päivällä Early detection (herkkyys 10 mIU/kl) merkkisellä testillä, ja n. neljän minuutin kuluttua testiruutuun ilmestyi hyvässä valossa nähtävä viiva, jossa ei juurikaan ollut kyllä punaista väriä. Sellaista en ole koskaan ennen saanut.

Epäuskoisena juoksin apteekkiin ostamaan toisen samanlaisen, ja tein testin virtsan oltua rakossa 2½ tuntia. Viiden minuutin jälkeen näkyviin tuli samanlainen viiva, mutta se ei siis ensikatsomalta edes näy. Viiva siinä kuitenkin tarkasti katsoen on.

Tiedän, ettei kukaan voi kertoa, olenko raskaana, mutta olisiko jollakin teistä kokemuksia, kuinka haalea viiva saattaa olla oikea plussa?

Kiitos jo etukäteen, jos joku vastaa.
 
kyllä kuullostaisi että raskaana olisit... minulla on alkion siirtojen jälkeen näyttänyt haamun haamua jo pp7 lähtien, eli sellasta just ja just hyvässä valossa nähtävää, väriästä ei siinä vaiheessa voi juuri puhua, mutta plussa on siitäå sitten aina vahvistunu... en mie saanu ainakaan aconilla nega siirroissa minkään näköstä haamua testiin.

Plussa -onnea sinulle kovasti ja pysyköön masukas matkassa seuraavat 9kk!!
 
Kiitos kovasti vastauksestai, Kesä-74. Se antoi hieman mielenrauhaa lauantaita edeltävään yöhön, vaikka ei uni meinannut millään tulla. Ja oikeassa olit: lauantaiaamuna toinen viiva jo oli muutamassa minuutissa ihan selvästi nähtävä, ja illan testissä vieläkin selvempi.

On niin vaikea kaikkien näiden odotuksen ja pettymysten jälkeen uskoa, että nyt olen ihan oikeasti raskaana - toistaiseksi ainakin.
 
Mä kanssa tänään aamulla testasin haamun. Miehenkin mukaan viiva on ihan selvästi nähtävissä mutta todella hailea. Mulla menossa jo pp 13 ja huomenna olis aika veritestiin. Ihan kauhuissani olen, että kääntyykö se vielä negaksi.
 

Yhteistyössä