Tilasin raskaustestejä babyplus.fi:stä. Käyttöohjeita kun lueskelin, niin huomasin, että voivat näyttää plussaa jo 8 päivää hedelmöittymisen jälkeen. Testasin jo eilen, oli kp 23, ihan negalta vaikutti, kun vain yksi viiva ilmestyi. Onko muilla kokemusta näin aikaisin näyttävistä testeistä? Onko tulos luotettava jo niin aikaisin?
kiitos!
hanni
kiitos!
hanni