plussa ja vähäoireisuus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LUKEKAA_TÄÄ!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

LUKEKAA_TÄÄ!!

Vieras
Tein tänään plussan. Oireita ei ole nimeksikään, pahaa oloa, päivisin väsyttää mut sit iltasin eikä aamuisin uni ei tule, levottomat jalat (ihan oikeasti, tää on kauheeta!) ja paleltaa..
Edellisessä keskenmenneessä raskaudessa oireinani olivat tuo väsymys, paleleminen, VESSAHÄTÄ ja vatsan NIPPAILU ja rintojen arkuus.. noita kolmea jälkimmäistä oiretta minulla ei ainakaan vielä ole ilmennyt tässä raskaudessa, onkohan tämä ihan normaalia??
Pelkään että kyseessä on taas KU-raskaus ja että kohtu ei ole kasvanut normaalisti kun ei pissatakaan usein.... minulla on kerran ollut sellainen, mutta silloin menkat tulivat normaalisti, enkä tiennyt olevani raskaana, kun yhtäkkiä 2 viikon kuluttua menkoista vatsa tuli vaan hirveen kipeeksi ja sit mentiin kovaa kyytiä munanjohtimen poistoon.

Mulla ei ekassa raskaudessa ollut mitään oireita, muuta kuin menkat jäi. Se raskaus päättyi keskenmenoon rv 9+.
Toisessa raskaudessa ei taaskaan mitään oireita, paitsi menkat jäi. Poika syntyi rv 39+6.

Kaikilla ei ole lainkaan oireita...ei väsymystä, ei pahoinvointia, ei mielialan vaihteluita,...ei mitään! Mulla ei oo ollu mitään koko raskausaikana ja nyt siis olen 6 kk:lla ja kaikki näyttää olevan hyvin. Jo heti alkuun plussa oli vahva, eikä mikään haamu...Tää on niin yksilöllistä, joten sinuna en stressaisi. Kyllä mä iteki sitä ihmettelin ja ihmettelen yhä, mutta tää on oikeesti aika kivaa, kun olo on niin hyvä! Sitä on jaksanu hyvin tehdä vaaville kaikenlaisia hankintojakin...ja tehdä hintavertailua, jota tuttuni, jotka ovat olleet puoliväliin saakka huonovointisia ja sen jälkeen lopen uupuneita, eivät ole jaksaneet tehdä...

voiiih eiiihh. olen aivan paineessa, jomottaa tonne vasemmalle puolelle aika ikävästi.. pelkään niin, et tää on taas KU-raskaus. mut voi olla, et siel munasarja ja johdin on turvonnu, niinku raskauden alus kai kuuluuki..
huoh, kunpa olis laboratorio mihin saisi mennä vaikka heti, niin ei tarvis pelätä niin kovasti. =)
mut maanantaina menen verikokeisiin yksityiselle..jo

Hei, labrakokeethan eivät paljasta ku-raskautta? Jos tunnet voimakasta kipua eikä se hellitä, kannattaa mennä lääkäriin eikä odotella maanantaihin.

Sitä vielä, että itselläni menossa kolmas raskaus eikä yhdessäkään ole ollut muuta oireita kuin menkkojen poisjäänti ja vatsan kasvaminen! Ja kaksi tervettä lasta on tullut :) Tätä kolmatta odotan rv19.

Toivottavasti sulla on kaikki ok!

no periaatteessa KU-raskauteensaa viitteitä, jos seurataan verestä hcg-arvon nousemista. se arvo vähintään kaksinkertaistuu kahden päivän välein normaalissa raskaudessa.
KU-raskaudessa se ei puolitu samaa tahtia.

Yhteistyössä