pk seudun PIKKUJOULU TAPAAMINEN??

mie: Pidä huoli omista asioista JA SE ON MUN ASIA MISSÄ ASUN JA missä on tapaaminen.eikö isäs ole sua kurittanut että toisten asioihin ei puututa. muulla kuin remmillä vaan sillä nahkasella. hm. ai ai olet ollut tuhma
 
mie
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.10.2005 klo 11:09 heitukka kirjoitti:
mie: Pidä huoli omista asioista JA SE ON MUN ASIA MISSÄ ASUN JA missä on tapaaminen.eikö isäs ole sua kurittanut että toisten asioihin ei puututa. muulla kuin remmillä vaan sillä nahkasella. hm. ai ai olet ollut tuhma
vähänkö sinä oot oikeesti SAIRAS!! kyllä tuollaiselta pitäsi lapsetkin ottaa jo pois.. hyi helvetti! ei ihme että sua ihmiset pakenee
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.11.2005 klo 10:34 äitykkä83 harmaana kirjoitti:
mikä käsittelee pk seudun teidän mielestä?

itse voinsin lähteä jos se käsittelee minun paikkakuntani :whistle:
Espoo,Helsinki ja Vantaa varmaankin(Kirkkonummi?).Mutta Hesan tapaamisissa on ollut plussalaisia myös kauempaakin. =)
 
Eikös sitten kannattais unohtaa koko kekkerit, kun ketään ei kiinnosta eikä kukaan tee mitään...Miksi yleensä pitäisi ventovieraitten ihmisten viettää yhdessä pikkujouluja ja ei se äitiys tee kaikista äideistä kavereita :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.11.2005 klo 17:21 vieras kirjoitti:
Eikös sitten kannattais unohtaa koko kekkerit, kun ketään ei kiinnosta eikä kukaan tee mitään...Miksi yleensä pitäisi ventovieraitten ihmisten viettää yhdessä pikkujouluja ja ei se äitiys tee kaikista äideistä kavereita :whistle:
Ei tee äitiys, ei.Mutta joskus on kiva käydä ulkona.Menenkö sitten yksin iltaa viettämään vai?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.11.2005 klo 17:31 Liz00 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.11.2005 klo 17:21 vieras kirjoitti:
Eikös sitten kannattais unohtaa koko kekkerit, kun ketään ei kiinnosta eikä kukaan tee mitään...Miksi yleensä pitäisi ventovieraitten ihmisten viettää yhdessä pikkujouluja ja ei se äitiys tee kaikista äideistä kavereita :whistle:
Ei tee äitiys, ei.Mutta joskus on kiva käydä ulkona.Menenkö sitten yksin iltaa viettämään vai?
On kai sulla muitakin kavereita, kuin nämä virtuaaliset nettitutut, vai?
 

Yhteistyössä