Pk-seudulla muita "ongelmaisia"? :)

Moikka!

Olisikos täällä muita Pk-seudulla asuvia äitejä, joilla olisi jonkinlaista masennusta, väsymystä, ahdistusta, mitä tahansa taustallaan?

Mulla on itsellä taustalla sosiaalisten tilanteiden pelkoa ja sen myötä masennusta. Nyt olen 2,5-kuukautisen pojan äiti ja edelleen nämä ongelmat mukana elämässä. Päivät ovat vähän tylsiä ja yksinäisiä kotona vauvan kanssa ja olisi kiva tavata muita samankaltaisessa tilanteessa olevia, jotka ymmärtävät sekä äitiyteen että erilaisiin ongelmiin liittyviä juttuja. Jotenkin mua ahdistaa mennä johonkin perhekahvilaan, tuntuu että siellä kaikki muut ovat "ongelmattomia" vaikka eihän se tietty niinkään ole.

Asun itse Länsi-Helsingissä eli aina parempi jos täältä päin löytyisi tapaamishalukkaita. :) Mutta kyllä koko pk-seutu käy.
 
Heis!

Täällä yksi 4kk pojan äippä jolla päivät tuntuvat välillä toooodella tylsiltä. Itse en myöskään ole uskaltautunut minnekkään aktiviteetteihin vauvan kanssa vaikka halu olisi kova. Joten luulen että itsellä myös hieman tuollaista sosiaalisten tilanteiden pelkoa ja ujo olen myöskin. Yhtään äippäkaveria ei ole ja oiskin kiva tavata sen takia samassa elämäntilanteessa olevia.
 
Moi Jamssi!

Kiva kun löytyi samanhenkinen ihminen. :) Mulla ei myöskään ole sellaisia äitikavereita, joilla olisi pieni lapsi. Päivät tuntuvat siis kyllä tosi tylsiltä. :/ Välillä käy kateeksi kun monilla tuntuu olevan hirveästi kaikkea kahvittelua ja kaupungilla käyntiä päivisin... Missä päin Vantaata asustelet? Mä asun itse asiassa aika lähellä Vantaata ja suht hyvinhän täällä joukkoliikennekin toimii. :)
 

Yhteistyössä