Pizzaleipä tulossa uunissa. :)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Orion-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Orion-

Aktiivinen jäsen
18.05.2007
21 085
4
38
Saa nähä millon on valmis syötäväksi, kun uunissa ei oo ku 120 astetta. Ei viitsiny yhen leivän takia lämmittää. Jospa se joskus sieltä... Harmi ku ei oo kokista kaveriksi. :'( :p :ashamed:
 

Yhteistyössä