Orion- Aktiivinen jäsen 18.05.2007 21 085 4 38 30.11.2010 #1 Saa nähä millon on valmis syötäväksi, kun uunissa ei oo ku 120 astetta. Ei viitsiny yhen leivän takia lämmittää. Jospa se joskus sieltä... Harmi ku ei oo kokista kaveriksi. :'( :ashamed:
Saa nähä millon on valmis syötäväksi, kun uunissa ei oo ku 120 astetta. Ei viitsiny yhen leivän takia lämmittää. Jospa se joskus sieltä... Harmi ku ei oo kokista kaveriksi. :'( :ashamed:
P persvakoonasana Aktiivinen jäsen 19.06.2007 16 180 0 36 30.11.2010 #2 Mikä on pitsaleipä? Kuulostaa kuitenkin hyvältä.
Orion- Aktiivinen jäsen 18.05.2007 21 085 4 38 30.11.2010 #3 Leivän päälle tehty pikapizza. Hyvää oli.