pix

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ystävä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

ystävä

Vieras
kysyisin sinulta miksi sinun pitää joka kerta kun joku ei tykkää uudesta palstasta olla ajamassa pois? jos joku vaikka ekaa kertaa tulee uudistetulle niin sinä olet pätemässä ja huutelemassa miksi olet täällä jne... anna muiden olla ja ole hiljaa jos ei ole muuta sanomista. ja ihan huomaamatta olen huomannut että aina kun päivän mittaan käyn täällä pikaiseen kukas se täällä onkaan...

Voih, häiritseekö sinua =)
Mun mielestä aika ytksinkertaista, jos ei palstasta tykkää, niin voi olla muulla palstalla eikä huudella sitä noin miljoonassa aloituksessa.
Ja joo, tämä sivu on mulla melkein koko päivän taustalla auki, kun olen aika jumissa töiden takia koneella. Työaika kun on pidemmän aikaa ollut 24h/vrk.
Mutta voit toki ihan omalla nimimerkilläsi sanoa saman, vaikka yksityosviestillä jos et muuten viitsi.

Alkuperäinen kirjoittaja Pix:
Voih, häiritseekö sinua =)
Mun mielestä aika ytksinkertaista, jos ei palstasta tykkää, niin voi olla muulla palstalla eikä huudella sitä noin miljoonassa aloituksessa.
Ja joo, tämä sivu on mulla melkein koko päivän taustalla auki, kun olen aika jumissa töiden takia koneella. Työaika kun on pidemmän aikaa ollut 24h/vrk.
Mutta voit toki ihan omalla nimimerkilläsi sanoa saman, vaikka yksityosviestillä jos et muuten viitsi.

mutta kun tuo aloittaja ei ole aina sama, eikö täällä saa tehdä kuin yhden aloituksen aiheesta/ 300 palstailijaa? kovin olisi hiljaista täällä jos noin sitten asia on

^ei tietenkään kannata lukea ensimmäisen sivun aloituksia nopsaan läpi, että jos vaikka joku olis jo samasta aiheesta aloittanut. Mutta ei voi kauhalla vaatia jos on lusikalla annettu :whistle:

^ei tietenkään kannata lukea ensimmäisen sivun aloituksia nopsaan läpi, että jos vaikka joku olis jo samasta aiheesta aloittanut. Mutta ei voi kauhalla vaatia jos on lusikalla annettu :whistle:

ja tuoko on sitten sitä viisasta palautetta ja vastailua toiselle palstailijalle? eipä tuossa äskenkään ollut muuta aloitusta aiheesta kuin tuo yksi johon vastasit

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

ja tuoko on sitten sitä viisasta palautetta ja vastailua toiselle palstailijalle? eipä tuossa äskenkään ollut muuta aloitusta aiheesta kuin tuo yksi johon vastasit

*haukotus*

Näytäpä mulle yksikin viesti, jossa mä olisin esim. henkilökohtaisesti haukkunut jotakuta :)
Tässä viestiketjussa ylempänä olevaa ei lasketa, koska joku ihanm uu aloitti tämän puskista huutelun.

*haukotus*

Näytäpä mulle yksikin viesti, jossa mä olisin esim. henkilökohtaisesti haukkunut jotakuta :)
Tässä viestiketjussa ylempänä olevaa ei lasketa, koska joku ihanm uu aloitti tämän puskista huutelun.

no mun mielestä ei vaan oo ihan normaalia huutaa heti miksi sitten roikut täällä tms jos joku jotain kyselee

no mun mielestä ei vaan oo ihan normaalia huutaa heti miksi sitten roikut täällä tms jos joku jotain kyselee

1. En huuda.
2. Onko normaalia valittaa keskeneräisestä uudistuksesta?
3. Uudistusta on haluttu niin kauan kuin saatan muistaa. Nyt se ei olekaan hyvä.
4. Olen mitä ilmeisimmin epänormaali ja ylpeä siitä B)
5. Ihmisten sarkasmin taju on suorastaan olematonta. Sääli.

Yhteistyössä