Pitsipöksyjen hankinta

  • Viestiketjun aloittaja Pitsi friikki
  • Ensimmäinen viesti
Pitsi friikki
Olisi kiinnostavaa tietää mistä kukin ostaa pitsipöksynsä ostaako vaimo vai ostatko itse ja mistä ja miltä tuuntuu naisesta ostaa omalle miehelle pitsipöksyjä, onko kivijalkaliike vaiko jokin tavaratalo tai nettimyynnistä
 
Pallit piiloon
Kivijalka kauppä on hyvä kun myyjä esittelee kaikki mahdolliset mahdottomat pitsit kun tietää että ostan omaan käyttöön huomio myös että stringeissä pallit jää piloon.
 
Korsetti
Eräässä alusasu liikkeessä sain luvan sovittaa korsettia empi kyllä vähän aikaa mutta kun oli kaksi sovitus koppia niin antoi luvan, antoi vielä tosipienet stringit lahjaksi ekakäynnistä, jälkeenpäin kyllä häneltä omaan käyttöön pitsi stringejä ymmärsi ilmeisesti asia
 
Sovitus palvelu
Tampereella oli joskus liike nimeltä elämän suola, jonkinverran tuli asioitua liikkeessä, palvelu oli hyvä eikä tarvinnut ajatella samoin kuin oman paikkakunnan liiviliikkeessä tuleeko samaan aikaan joku tuttu ostamaan rinsikoita tai pöksyjä, kerran muistan kun sovitin korsettia missä oli selkäpuolella nauhat, myyjä tuli sovitus koppin ja laittoi nauhat sopivalle kireydelle, tässä tilanteessä koin nyt minua henkilökohtaisesti palveltiin oli aivan seksy tunne, sieltä löytyi monenlaista erottista asua, valitettavasti liike on lopetettu.
 
Kuppikoko ?
Muistan olin ostamassa vaimolle ensimmäiset rintsikat ei ollut mitään käsitystä minkä kokoinen kuppi ja ympärysmitta, siinä aikamme tuumittuamme valikoin minulle mieleiset rintsikat, yllätys kotona kun vaimo sovitti rintsikoita olin osannut ostaa aivan sopivan kokoiset, seuraavalla kerrallla oli helpompi, kerran kun menin turussa liiviostoksille olin sopivasti sovitus kopin lähellä huomasin että asiakkaalta oli jäänyt verho auki keskiikäinen nainen seisoi rintsikat kädessä pääsin aivan aitiopaikalta näkemään isot kiinteät tissit ei ollut mitkään riippurinnat oli kiinteät ja täyteliäisen näköiset onneksi kyseinen henkilö ei huomannut minua poistuin kohteliaasti sivummalle mutta näin jotain minulle kuulumatonta, kyseinen henkilö oli peiliä vasten eikä havainnut minua mutta näin kaiken sivulta miten täyteliäiset ja kiinteät tissit hänellä oli.
 
Seuraava
Tavaratalojen naisten alusasu osastolla useasti joku henkilökuntaan kuuluvu kun näkee miehen alusasuja katselemassa kysyy tarvitsenko apua tai neuvoa, olen päättänyt että seuraavalla kerralla sanon reilusti ottavani apua vastaan kun haluan nyt ostaa ITSELLENI jotkut pitsipöksyt hipsterit tai stringit, odotan mielenkiinnolla seraavaa käyntiä pitsipöksy osatolla.
 
Pöksy ostos
Kävin noin viikko sitten Lindeksin liikkeessä löysin tarjoustangosta parit tosi ihanat pöksyt kun olin maksanut ostokseni kassa kysyi tarvinko kuitin sanoin että en tarvi kun nämä tulee itselleni siinä sain kassarouvalta tosi ihanan hymyn ymmärsi varmaan miltä minusta tuntui.
 
Pitsit
Kerran paikallisessa seppälän liikkeessä olin ostamassa itselleni pitsipöksyjä kassalla rouva kysyi ostanko itselleni sanoin että vaimolle, rouva oli entinen työkaveri tuskin hän uskoi mitä sanoin koska melkousein kävin tutkimassa pitsipöksy tarjouksia toinen rouva aina seurasi tarkkaan mitkä pitsit halusin milloinkin ostaa melko varmaan arvasi että ostan omaan käyttöön pitsejä.
 
vierailija
Kerran paikallisessa seppälän liikkeessä olin ostamassa itselleni pitsipöksyjä kassalla rouva kysyi ostanko itselleni sanoin että vaimolle, rouva oli entinen työkaveri tuskin hän uskoi mitä sanoin koska melkousein kävin tutkimassa pitsipöksy tarjouksia toinen rouva aina seurasi tarkkaan mitkä pitsit halusin milloinkin ostaa melko varmaan arvasi että ostan omaan käyttöön pitsejä.
Oisit tilannut netistä vai ehkä halusitkin, että salaisuutesi tulee julki? sick:
 
Pyykkipäivä
Tänään on ollut pitsipöksyjen pyykkipäivä aamulla laitoin koneeseen kaikki vaaleat pöksyt päivällä vaimo oli asetellut kuivumaan sen jälkeen laitoin värilliset itse laitoin ne kuivuman kone kävi äsken kun katsoin onko mustat ja tummat koneesta pois otettavissa ja laittaa kuivumaan nyt saunalla on minun koko pitsikokoelma puhtaana pidettäväksi on kaiken väristä valkosta puuterinväristä punasta vihreetä sinistä korallinpunasta kirjavaa mustaa kukallista eri malleja stringejä hipstereitä normaali pöksyä on kokopitsiä puolipitsiä kokonaan sileitä ihania ohuita yöpöksyjä niitä on useammat taitaa olla kuudet on luonnonnvalkoista puhtaan valkoista kaikki ihania pöksyjä niitä on aika pitkä rivi phtaana odottamassa käyttöä.
 
L/XL koko
Eräässä alusasu liikkeessä sain luvan sovittaa korsettia empi kyllä vähän aikaa mutta kun oli kaksi sovitus koppia niin antoi luvan, antoi vielä tosipienet stringit lahjaksi ekakäynnistä, jälkeenpäin kyllä häneltä omaan käyttöön pitsi stringejä ymmärsi ilmeisesti asia
Muistan hyvin tämän tapauksen kun tiedustelin voisinko sovittaa sitä ihanaa korsettia, kun olin saanut korsetin päälleni ja tiesin että liikkeesssä ei ole muita asiakkaita avasin sovituskopin verhon auki ja kysyin miltä näyttää, sanoi että aika hyvältä, ja olihan se tosi seksikäs, sitten sain ne aijemmin mainitut pikku stringit, olisin kyllä maksanut mutta hän halusi ne lahjoittaa rohkealle asiakkaalle .
 
vierailija
Tänään on ollut pitsipöksyjen pyykkipäivä aamulla laitoin koneeseen kaikki vaaleat pöksyt päivällä vaimo oli asetellut kuivumaan sen jälkeen laitoin värilliset itse laitoin ne kuivuman kone kävi äsken kun katsoin onko mustat ja tummat koneesta pois otettavissa ja laittaa kuivumaan nyt saunalla on minun koko pitsikokoelma puhtaana pidettäväksi on kaiken väristä valkosta puuterinväristä punasta vihreetä sinistä korallinpunasta kirjavaa mustaa kukallista eri malleja stringejä hipstereitä normaali pöksyä on kokopitsiä puolipitsiä kokonaan sileitä ihania ohuita yöpöksyjä niitä on useammat taitaa olla kuudet on luonnonnvalkoista puhtaan valkoista kaikki ihania pöksyjä niitä on aika pitkä rivi phtaana odottamassa käyttöä.
Meillä oli eilen hepeneitten pyykki päivä vaimo laittoi koneen käymään jossain vaiheessa kävin laittamassa saunaan kuivumaan tänään kävin katsomassa joko on kuivunut, sauna oli kuin joukuusi oli kaiken laista pitsipöksyä, oli muutamat ihanat tissiliivitkin.
 
vierailija
Käyn joskus tavaratolojen naisten alusasuosatolla tekemässä heräte ostoja, siellä saa yleensä rauhassa katsoa ja valikoida mikä näyttää hyvältä, onko naru stringit vai koko pitsiset pöksyt mikä sillä hetkellä miellyttää, väri vaihtoehtoja on runsaasti, nautin tosi paljon näistä ostosmatkoista.
 
Käyn joskus tavaratolojen naisten alusasuosatolla tekemässä heräte ostoja, siellä saa yleensä rauhassa katsoa ja valikoida mikä näyttää hyvältä, onko naru stringit vai koko pitsiset pöksyt mikä sillä hetkellä miellyttää, väri vaihtoehtoja on runsaasti, nautin tosi paljon näistä ostosmatkoista.
Upeeta kun useimmat naiset ymmärtävät kauniiden alusvaatteiden vaikutuksen meihin miehiin👍
 

Yhteistyössä