Mulla on pitsaohje jossa vehnikset ja margarini nypitään, lisätään maito johon on liotettu hiiva ja sekoitetaan. Miten minä teen tuon pitsan jos minulla on kuivahiiva? Oonko minä nyt niin blondi etten tajua vai mikä mättää
Voiko joku jeesiä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:Hiiva sekoitetaaan jauhoihin =)
Alkuperäinen kirjoittaja Tättähäärä:Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:Hiiva sekoitetaaan jauhoihin =)
eli teen niin että nypin vehnikset joissa on se kuivahiiva ja margariinin ja lisään pelkän lämpimän maidon vai...sori nyt täytyy vääntää tällä muijalle rautalangasta tää asia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Alkuperäinen kirjoittaja Tättähäärä:Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:Hiiva sekoitetaaan jauhoihin =)
eli teen niin että nypin vehnikset joissa on se kuivahiiva ja margariinin ja lisään pelkän lämpimän maidon vai...sori nyt täytyy vääntää tällä muijalle rautalangasta tää asia![]()
Just noin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tättähäärä:Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:Hiiva sekoitetaaan jauhoihin =)
Alkuperäinen kirjoittaja Tättähäärä:Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Alkuperäinen kirjoittaja Tättähäärä:Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:Hiiva sekoitetaaan jauhoihin =)
Just noin![]()
Kiitti. Mitäs sulle muuten kuuluu? Ei olla törmäilty pitkään aikaa![]()