pitsaonkelma

Tättähäärä

Aktiivinen jäsen
25.02.2005
1 018
0
36
Mulla on pitsaohje jossa vehnikset ja margarini nypitään, lisätään maito johon on liotettu hiiva ja sekoitetaan. Miten minä teen tuon pitsan jos minulla on kuivahiiva? Oonko minä nyt niin blondi etten tajua vai mikä mättää :D Voiko joku jeesiä?

Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Alkuperäinen kirjoittaja Tättähäärä:
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
Hiiva sekoitetaaan jauhoihin =)

eli teen niin että nypin vehnikset joissa on se kuivahiiva ja margariinin ja lisään pelkän lämpimän maidon vai...sori nyt täytyy vääntää tällä muijalle rautalangasta tää asia :D

Just noin :)

Kiitti. Mitäs sulle muuten kuuluu? Ei olla törmäilty pitkään aikaa ;)

eli teen niin että nypin vehnikset joissa on se kuivahiiva ja margariinin ja lisään pelkän lämpimän maidon vai...sori nyt täytyy vääntää tällä muijalle rautalangasta tää asia :D

jep,juuri noin. ja maito saa olla reilusti kädenlämpöistä

Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:

Just noin :)

Kiitti. Mitäs sulle muuten kuuluu? Ei olla törmäilty pitkään aikaa ;)

Kiitos hyvää kuuluu, lomaa tässä aloittelen :) Kuopus lähtee kouluun, niin opastan häntä vähän alkuun. En muista milloin ollaan viimeksi mun töistä puhuttu, mutta edelleen olen samassa paikassa, nyt kuitenkin asiakirjahallinnon töissä. Mitä teille kuuluu, ootko sä edelleen samassa työpaikassa jne? Juu, eipä olla nähty aikoihin, mutta toivottavasti taas joskus törmätään =)

Yhteistyössä