Pitkittynyt yskä, raskaus ja pissavaivat :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nolostunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nolostunut

Vieras
Minulla on ollut nyt jo kolme viikkoa kova yskä, flunssan perään alkoi yskiminen joka vaan jatkuu. Olen rv 28 raskaana ja vaikka kuinka olen lantionpohjanlihaksia treenaillut niin nyt tuntuu että lirahtelee :(

Olenkohan yksin vaivani kanssa, nolottaa. Mitä voisi tehdä, ei kai ole mitään yskänlääkettäkään mitä voisi käyttää.

Täällä kohtalotoveri ;// odotan vk 25 kaksosia ja yskä oli reilun 4vk vaivana ja lirauttelu myös.. yskän takia kävinkin lääkärissä ja silloin todettiin molempien korvien korvatulehdukset.. ja poskiontelotulehduskin oli yhdessä vaiheessa vaivana. Nuo vaivat ovat lääkkeillä saatu kuriin, mutta lirahtelut on valitettavasti edelleen vaivana ;/ ikävää mutta todellista.

Täällä kans yksi! :D yskää ei ole kuin viikon ajan, mutta kyllä tosiaan saa välillä pistää kintut ristiin ennen kuin uskaltaa yskäistä. Yhtenä aamuna oli kurkussa niin paljon sitkeätä räkää, jota yskin, kaoin ja yökin pois, että se oli ennemmin lorahdus kuin pikku lirahdus mikä meni housuihin :D

Rv 37+3 menossa ja olo aika tukala. Onneksi tämä yskä alkaa jo helpottaa vähitellen.. Yöllä nielua kipeyttää sekin, että ole nyt 15 viikkoa kuorsannut öisin. Normaalisti en kuorsaa ollenkaan.. Ainoastaan olen nyt näissä kahdessa raskaudessa kuorsannut.

Yhteistyössä