Pitkäperjantain pärstäpino!

• Viestiketjun aloittaja kuvia!
  • Ensimmäinen viesti
aaa
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ei saa kiusata:
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Profiilissa :)
Tuli mieleen Mauno Ahonen. :)
No just :) Ei kyllä mun mielestä.
En mie kiusaa. Tuli vaan mieleen tuosta kuvasta Mauno.
Kuinka moni nainen haluaa että nimitellään Mauno Ahoseksi? :) ton takia en omia kuviani tänne varmasti laita.
Voi herranjestas. Sori sörhis, jos loukkaannuit. En pahalla, tuli vaan toi nyt mieleen, varmaan tukan ja lasien takia.
:O! Esität muka olevasi pahoillaan. Tarkoitettu tuo oli. En tiedä mikä vika Sörhiksessä muka on. Tahallaan hassu ilme proffassa mutta ei muuten hänessä ole MITÄÄN vikaa! On vain joutunut silmätikuksi.

Alkuperäinen kirjoittaja aaa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ei saa kiusata:
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Profiilissa :)
Tuli mieleen Mauno Ahonen. :)
No just :) Ei kyllä mun mielestä.
En mie kiusaa. Tuli vaan mieleen tuosta kuvasta Mauno.
Kuinka moni nainen haluaa että nimitellään Mauno Ahoseksi? :) ton takia en omia kuviani tänne varmasti laita.
Voi herranjestas. Sori sörhis, jos loukkaannuit. En pahalla, tuli vaan toi nyt mieleen, varmaan tukan ja lasien takia.
:O! Esität muka olevasi pahoillaan. Tarkoitettu tuo oli. En tiedä mikä vika Sörhiksessä muka on. Tahallaan hassu ilme proffassa mutta ei muuten hänessä ole MITÄÄN vikaa! On vain joutunut silmätikuksi.
Voi jumalauta. :D Ei toi ole edes sama kuva kuin mikä eilen oli sörhiksen profiilissa. Mutta joo, sörhis ei ole onneksi koskaan sanonut pahasti, tehdääs siitä nyt silmätikku ja marttyyri, eikö?

Boogyman
^noh...eihän sörhiksessä ole vikaa....mutta hei, on vispilä muokannut mun kuvista minut aivan kamalan näköiseksi ja tyttöni kuvista myös mutta minä vain laitoin kuvat muualle esille ja on hauskaa ollut.

haluaisin sen verta kommentoida tota Sörhisjuttua, että se on kummallista, että se on AINA Sörhis, jossa nähdään noita hupihahmoja. Ja tällä palstalla normisti käyvät tietänevät kaikki, kuinka arka paikka tuo ulkonäkö tuntuu Sörhikselle olevan. SIKSI mä en pysty käsittämään sitä, miksi siitä pitää aina vääntää jotain ihmeellistä. Ja sen tähden vaikuttaakin siltä, että tarkoituksellinen v..tuilu on puettu muka-hauskaan muotoon.

Kyllä Sörhiskin osaa sanan säilällä sivaltaa, se on ihan totta, mutten koskaan ole nähnyt sen kohdistuvan muiden ulkonäköön. Sen sijaan Sörhistä mollataan aina ulkonäöstä, oletettavasti siksi, koska sen tiedetään olevan hänen "heikko kohtansa" eli tiedetään, että hänellä on sen suhteen heikko itsetunto. Mä luulen (huom! en väitä tietäväni), että monet näistä jutuista ovatkin kostoa Sörhikselle jostain sellaisesta, mikä on jäänyt hampaankoloon Sörhiksen sanomisista.

Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
^noh...eihän sörhiksessä ole vikaa....mutta hei, on vispilä muokannut mun kuvista minut aivan kamalan näköiseksi ja tyttöni kuvista myös mutta minä vain laitoin kuvat muualle esille ja on hauskaa ollut.
Ei ole ollu hauskaa, vaan olet itkenyt yösi ja minä olen ilkeilläkseni niitä muokannu. :D No ei, hauskaa muokata. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Kirspe:
voitasko nyt jatkaa niiden kuvien laittoa??sehän oli ketjun tarkoitus :D
tässä yksi
http://www.city.fi/kuvagalleria/kuva/1186736/
:D melko veikee ilme sulla :LOL:
taitaa olla vispilän aikaansaannosta :D
Ja hei, miehän sanoin et voi ei, Michael Jackson tms. :D Et kuitenkaan tainnu suuttua? Vai onko se eri asia, kun muokattu kuva. :) Muokkaamattomanahan susta tuli mulle mieleen Geri Halliwell.

Boogyman
Alkuperäinen kirjoittaja Kirspe:
voitasko nyt jatkaa niiden kuvien laittoa??sehän oli ketjun tarkoitus :D
tässä yksi
http://www.city.fi/kuvagalleria/kuva/1186736/
:D melko veikee ilme sulla :LOL:
taitaa olla vispilän aikaansaannosta :D
Ja hei, miehän sanoin et voi ei, Michael Jackson tms. :D Et kuitenkaan tainnu suuttua? Vai onko se eri asia, kun muokattu kuva. :) Muokkaamattomanahan susta tuli mulle mieleen Geri Halliwell.
en ole suuttunut...vaikken Geriä pide kauniina ollenkaan :D nuo muokkaukset on kyl kaikkein parhaimpia:D

Yhteistyössä