Boogyman
mr cool guyAlkuperäinen kirjoittaja Aksu81:ilmoitusluontoinen asia: Vaihdoin tuon profiilini kuvan.
mr cool guyAlkuperäinen kirjoittaja Aksu81:ilmoitusluontoinen asia: Vaihdoin tuon profiilini kuvan.
Rypäle on kans hyvän näköinen. Semmoinen ilkikurinen ja varmaan kova tyttö panemaanAlkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Ei vissiin, jos ei oo miehen kans samaa mieltä..Alkuperäinen kirjoittaja Kirspe:Eikös sitä saa kauniita naisia kehua??Alkuperäinen kirjoittaja Mies:Keskinäisen kehumisen kerho
Ainoastaan Kielletty on ollut söpö ja kaunis :heart:
Kielletty on tosi nätti nainen, ei siinä mitään, mutta on tääl monta muutakin kaunista.
Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:ps..munkin kuva on täällä B) kun sitä viimeks yritit ettiä
IhQ! :heart: Pirteän näköinen, ei tipumainen!Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:
pomAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka::heart: pim. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja TavisÄiti:Profiilistahan tuo löytyypi :xmas:
pumAlkuperäinen kirjoittaja TavisÄiti:pomAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka::heart: pim. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja TavisÄiti:Profiilistahan tuo löytyypi :xmas:
ja nyt on pakko kysyä,että mitäs sulle on kerrottuAlkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:ps..munkin kuva on täällä B) kun sitä viimeks yritit ettiä
näin sen jo
:xmas:
pakko vielä lisätä että ihan sen näkönen kun mulle kerrottiin B)
no se että miltä näytätAlkuperäinen kirjoittaja Bonaire:ja nyt on pakko kysyä,että mitäs sulle on kerrottuAlkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:ps..munkin kuva on täällä B) kun sitä viimeks yritit ettiä
näin sen jo
Heh , kiitosAlkuperäinen kirjoittaja Grace:TavisÄiti, ei yllätys meikkitaiteilijalta että sulla hieno meikki =)
:kieh: :kieh: no auttopas paljon..meni yöunet tän takia prkl.. |O |OAlkuperäinen kirjoittaja päätön:no se että miltä näytätAlkuperäinen kirjoittaja Bonaire:ja nyt on pakko kysyä,että mitäs sulle on kerrottuAlkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:ps..munkin kuva on täällä B) kun sitä viimeks yritit ettiä
näin sen jo
enempää en voi kommentoida B)
Ai vitsit, mie voin kuvitella ku sie tälläät ittes siihen ultimate-vampyyrimekkoon ja meet sinne RingConiinAlkuperäinen kirjoittaja Tipu Topakka:
Eli ootappa, sun nainen on... 262-vuotias? Saatto mennä pieleen mun vitosen matikalla. Sie oot hyvännäköinen mies! Ja tosi kauniita naisia täällä :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Aksu81:No niin on. Mullakin ollut 90 prosenttisesti itseä vanhempi nainen suhteissa.Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:tottakai voi olla...sehän on monesti todistettukkinAlkuperäinen kirjoittaja Aksu81:Mun mielestä moni vanhempikin nainen voi olla tosi kaunis :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:joo, no ei todellakaan....Alkuperäinen kirjoittaja sotku:Ei sua voi Tapolaan verrata.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Kumpaakohan nyt katsoit: koiraa vai mua? Itse miellän itseni lähinnä Mervi Tapola II:ksi B)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Keittiönoitahan on ihan älyttömän upea nainen :O
ei mitään syytä paniikkiin, nukkumaan vaan kun väsyttää.. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire::kieh: :kieh: no auttopas paljon..meni yöunet tän takia prkl.. |O |OAlkuperäinen kirjoittaja päätön:no se että miltä näytätAlkuperäinen kirjoittaja Bonaire:ja nyt on pakko kysyä,että mitäs sulle on kerrottuAlkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:ps..munkin kuva on täällä B) kun sitä viimeks yritit ettiä
näin sen jo
mä en hymyile.Alkuperäinen kirjoittaja voivoi:Kaikki te nättejä olette, mutta minun makuuni ovat eniten Grace ja Keittiönoita. Tosi kauniita naisia kummatkin!
Päättömältä oisin halunnut nähdä hymysuun...
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:ei mitään syytä paniikkiin, nukkumaan vaan kun väsyttää.. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire::kieh: :kieh: no auttopas paljon..meni yöunet tän takia prkl.. |O |OAlkuperäinen kirjoittaja päätön:no se että miltä näytätAlkuperäinen kirjoittaja Bonaire:ja nyt on pakko kysyä,että mitäs sulle on kerrottuAlkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:ps..munkin kuva on täällä B) kun sitä viimeks yritit ettiä
näin sen jo
Juu, no tuo kuvan suu näytti siltä, että joku ois just vieny siltä tikkarin pois... Mutta en mä kyllä usko, ettet koskaan hymyile. Täysin hymytön mies ei kyllä saisi näppikseltään aikaan sellaista tekstiä kuin sinä toisinaan saat. Tai sitten oot sellanen pokerinaama. =)Alkuperäinen kirjoittaja päätön:mä en hymyile.Alkuperäinen kirjoittaja voivoi:Kaikki te nättejä olette, mutta minun makuuni ovat eniten Grace ja Keittiönoita. Tosi kauniita naisia kummatkin!
Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire::kieh: :kieh: helppohan se sun on sanoa.. :snotty: :'( utelias ihminen kun olen :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja voivoi:Juu, no tuo kuvan suu näytti siltä, että joku ois just vieny siltä tikkarin pois... Mutta en mä kyllä usko, ettet koskaan hymyile. Täysin hymytön mies ei kyllä saisi näppikseltään aikaan sellaista tekstiä kuin sinä toisinaan saat. Tai sitten oot sellanen pokerinaama. =)Alkuperäinen kirjoittaja päätön:mä en hymyile.Alkuperäinen kirjoittaja voivoi:Kaikki te nättejä olette, mutta minun makuuni ovat eniten Grace ja Keittiönoita. Tosi kauniita naisia kummatkin!
Ja juu, mun listasta jäi Keittiksen ja Gracen jälkeen puuttumaan Tipu Topakka. Todella kaunis ilmestys hänkin!
no pukkaa sit yv:llä jos sattuu joku pvä toimimaan :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire::kieh: :kieh: helppohan se sun on sanoa.. :snotty: :'( utelias ihminen kun olen :xmas:
en mä tässä julkisesti mitään viitti sanoa...
eikun sä kysyt ja mä vastaan...Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:no pukkaa sit yv:llä jos sattuu joku pvä toimimaan :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire::kieh: :kieh: helppohan se sun on sanoa.. :snotty: :'( utelias ihminen kun olen :xmas:
en mä tässä julkisesti mitään viitti sanoa...
Vähänkö söpö! :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Starbucks:
Häneltä puuttuukin se toinen pääAlkuperäinen kirjoittaja Bonaire:varsin salaperäistä...mutta on sulla ainakin pää :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:vain paloina...