Olette upea pari tosiaan..niin paljon en kyllä ensin katsonutAlkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:Uuh, kiitos Eikä tuo ole edes imarteleva kuva siitä...Alkuperäinen kirjoittaja sissi:Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:Aina vaan profiilissa sama kuva :ashamed:
Herranpieksut mikä mies sulla!
*Onnitteluni*
KiitosAlkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:
Voi ku toisella on tullu uni :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Nimra:
Kiitos samoin =)Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:kaunisAlkuperäinen kirjoittaja Coon:Profiilista löytyy
Okei, kiitosAlkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Okei, kiitosAlkuperäinen kirjoittaja Mykkä kissa on mauton:EyeniltäAlkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Saako udella mistä olet hommannut?
Näissä on sellaset paksut mustat sangat ja niissä sellanen läpinäkyvä koukero. Onks samat? Pistä rillikuva itsestäs niin näkee millaset ne on toisen päässäAlkuperäinen kirjoittaja Coon:Mulla taitaa olla samanlaiset lasit Sopii kyllä paljon paremmin vaaleahiuksiselle!
ihana kissa sulla meil on ihan samannäkönenAlkuperäinen kirjoittaja Coon:Profiilista löytyy
Hyvinhän noi sulle sopii. Ei o samat pokat kuitenkaanAlkuperäinen kirjoittaja Coon:
On vaaleammat hiukset mitä nykyisin.. ja lyhyemmät.
Oi vautsivau! Tulee jotenkin John Leguizamo mieleen, me gustaAlkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:Uuh, kiitos Eikä tuo ole edes imarteleva kuva siitä...Alkuperäinen kirjoittaja sissi:Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:Aina vaan profiilissa sama kuva :ashamed:
*Onnitteluni*
Mulla tuli mieleen tää:Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:Oi vautsivau! Tulee jotenkin John Leguizamo mieleen, me gustaAlkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:Uuh, kiitos Eikä tuo ole edes imarteleva kuva siitä...Alkuperäinen kirjoittaja sissi:Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:Aina vaan profiilissa sama kuva :ashamed:
*Onnitteluni*
Mun kuvaa ei taas kukaan kommentoi ollenkaan sulle sentään nauretaan!Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:kun oon laittanu kuvani niin kaikki vaan nauranu :|Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Kauniita naisia vielä lisää
Ei munkaa, mut ei se haittaa meitä, ku me ollaan niin parhait, eix jeah? B)Alkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLE:Mun kuvaa ei taas kukaan kommentoi ollenkaan sulle sentään nauretaan!Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:kun oon laittanu kuvani niin kaikki vaan nauranu :|Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Kauniita naisia vielä lisää