Pitkäperjantain pärstäpino!

• Viestiketjun aloittaja kuvia!
  • Ensimmäinen viesti
IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Miun kuvaa ei kukaan enää jaksa kommentoida, ei kai siinä mitään kommentoitavaa olekaan.
Mää kattoin, että oot pistäny tuhman kuvan, mutta siin olikin mustan paidan olkaimet, joita luulin hiuksiksi. :D
todellakin tuma kuva....senkin pervo :D
:eek: :eek: Mie mittään tuhmia kuvia! Itte ootte pervoja |O :xmas:

Rukoilijasirkka
Miun kuvaa ei kukaan enää jaksa kommentoida, ei kai siinä mitään kommentoitavaa olekaan.
Mää kattoin, että oot pistäny tuhman kuvan, mutta siin olikin mustan paidan olkaimet, joita luulin hiuksiksi. :D
No, on se kuitenkin hyvä kuva, vaikka onkin paita. :D

Boogyman
No, on se kuitenkin hyvä kuva, vaikka onkin paita. :D
valo ihanainen :D sä oot niin lutuinen ja halittava immeinen :D

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Mä nyt osallistun tähän kun en saa kuvaani vaihdettua eli profiilissa on!
No sä oot joku tosi nuori, oletko? ja nätti!
26 ja puol :D
:eek: Mutta et ole ryppyinen, mikä on hyvä. :attn:
en mäkään oo ryppynen....
Et ookkaa. :D mutta mulla on ryppyjä, otsassa ja sit ku olin tosi kipee ja oksensin, niin vatsassa oli kanssa. :LOL:

papukaijan ruokottomat puheet
Alkuperäinen kirjoittaja jotain rajaa?:
että kukaan ei enä jaksa kommentoida sun kuvia? Tuot niitä "ehkä" vähän liikaa ja liian usein palstalle? En kyllä ymmärrä muitakaan jodien täytyy kuviaan täällä esitellä ja vielä odottaa kommennteja täysin vierailta ihmisiltä?
Oletko harmailija "jotain rajaa" ajatellut, että kuulostat tuollaista kirjoittaessasi paitsi rumalta ja tyhmältä myös äärimmäisen ilkeältä ja katkeralta?

Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
että kukaan ei enä jaksa kommentoida sun kuvia? Tuot niitä "ehkä" vähän liikaa ja liian usein palstalle? En kyllä ymmärrä muitakaan jodien täytyy kuviaan täällä esitellä ja vielä odottaa kommennteja täysin vierailta ihmisiltä?
Oletko harmailija "jotain rajaa" ajatellut, että kuulostat tuollaista kirjoittaessasi paitsi rumalta ja tyhmältä myös äärimmäisen ilkeältä ja katkeralta?
:flower: :D

jotain rajaa?
siitä, miksi luulen ettei Sirkan kuvia enää jakseta kommentoida. Ja olen aina ihmetellyt ihmisten mielenkiintoa esitellä kuviaan netissä, siis missä tahansa foorumissa.

Sen sijaan mitä tulee käsitykseesi minusta, että olisin tyhmä, ilkeä ja katkera ihmettelen kovasti mistä noin päättelet? Ruma voinkin olla monenkin mielestä, itseni ja läheisteni mielestä en ja se riittää minulle.

Rukoilijasirkka
siitä, miksi luulen ettei Sirkan kuvia enää jakseta kommentoida. Ja olen aina ihmetellyt ihmisten mielenkiintoa esitellä kuviaan netissä, siis missä tahansa foorumissa.

Sen sijaan mitä tulee käsitykseesi minusta, että olisin tyhmä, ilkeä ja katkera ihmettelen kovasti mistä noin päättelet? Ruma voinkin olla monenkin mielestä, itseni ja läheisteni mielestä en ja se riittää minulle.
No voihan se noin ollakin, kyllä mä oon tullut ajatelleeksi. Ei se nyt niin vakavaa oo kuitenkaan, vai mitä? :)

jotain rajaa
vastasin tuohon Papukaijan ruokottamat puheet nimimerkin viestiin. Minusta sinä olet ihan asialinjalla aina. Minä yritin esittää asiani asiallisesti mutta ilmeisesti se nyt ainakin muutamaa ärsytti niin paljon, että täytyi heittäytyä asiattomaksi, se on aina valitettavaa.

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja jotain rajaa:
vastasin tuohon Papukaijan ruokottamat puheet nimimerkin viestiin. Minusta sinä olet ihan asialinjalla aina. Minä yritin esittää asiani asiallisesti mutta ilmeisesti se nyt ainakin muutamaa ärsytti niin paljon, että täytyi heittäytyä asiattomaksi, se on aina valitettavaa.
Kyllähän se muakin vähän ärsytti, koska mun kuvia ei ole esillä sen enempää, kuin muidenkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja jotain rajaa:
*tyrsk*

Harva oikeastaan ymmärtää, että on itse vastuussa sanoistaan. Vaikka toinen olisi kuinka provosoiva tahansa :D

jotain rajaa
en tiedä, mutta minulla on subjektiivinen kokemus, että sinusta on palstalla todella usein kuvia ja ihmiset voivat jo sen takia kokea "sirkka-ähkyä". En seuraile palstaa kovin tiuhaan.
Minusta kuitenkin täällä saa esittää mielipiteitään varsinkin kun ne asiallisesti tuo esiin. Rumaksi, tyhmäksi, ilkeäksi ja katkeraksi haukkuminen on aika ala-arvoista käytöstä ja soisin, ettei sellaista täällä harrastettaisi, mutta saahan sitä aina toivoa.. Omalla käytöksellä kyllä voi vaikuttaa myös palstan ilmapiiriinkin..

Yhteistyössä