Pitkäperjantain pärstäpino!

• Viestiketjun aloittaja kuvia!
  • Ensimmäinen viesti
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:
Kyllähän siitä kivasti sai opiskelurahoja.
Mun mielestä näistä kuvansa näyttäneistä monikin vois esiintyä Anttilan katalogissa tai missä vaan. Toisin kuin sun mielipiteesi, mun mielestä täällä on paljonkin nättejä ja kauniita naisia.

Boogyman
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Eipä ole Suomessa kovin kauniita mimmejä. Mulla on sentäs semmonen meriitti, että minut on teidän ikäisenänne kelpuutettu Anttilan kuvastoon.
No sehän onkin kunnon meriitti :D
kunnon sellainen.... =)
Joo, jos et oo ollu Anttilan kuvastossa niin et voi olla kaunis :whistle: :LOL:
pitää muistaa sellainen juttu, et kauneudella ei ole merkitystä mallimaailmassa...vaan sillä onko kuvauksellinen....kylläpä aloin nyt höpisemään, laitan suun suppuun nyt....

???
Eipä ole Suomessa kovin kauniita mimmejä. Mulla on sentäs semmonen meriitti, että minut on teidän ikäisenänne kelpuutettu Anttilan kuvastoon.
Anttilan kuvasto on ihan sama kuin nämä tarjoustalon tai robinhoodin kuvastot. Jopa meikäläinenkin vois niissä poseerata:) Se on aikamoinen meriitti. Ei kuitenkaan voguen kanteen sua huolinu?

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Älyttömän kivoja kuvia taas. Nyt on pakko kehaista Phoebsiä. Mä jotenkin kuvittelin sut paljon kovemman ja laitetumman oloiseksi. Mutta sähän oletkin vallan luonnollisen kaunis ja kuvat lapsesi kanssa on kauniita ja herkkiä :flower:

=) Kiitos.

Kuka vaan voi esimerkiksi suhteilla päästä "malleiksi" mainoksiin. Ei siinä tarvi olla sen ihmeemmän näköinen. Itekin ollut lapsena parin lehden kannessa, enkä mä mikään prinsessa ollut. Sen jälkeen muutamissa muissa kuvissa joita itseasiassa häpeän. Kauneus on ihan jotain muuta kuin se mitä painotuotteet sisältävät =)

Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Kuka vaan voi esimerkiksi suhteilla päästä "malleiksi" mainoksiin. Ei siinä tarvi olla sen ihmeemmän näköinen. Itekin ollut lapsena parin lehden kannessa, enkä mä mikään prinsessa ollut. Sen jälkeen muutamissa muissa kuvissa joita itseasiassa häpeän. Kauneus on ihan jotain muuta kuin se mitä painotuotteet sisältävät =)
Oisko täällä kellään niitä suhteita mullekin, maailmani romahtaa jos en saa moista meriittiä :'(

Marilii
70-luvun alussa tää systeemi oli ihan eri juttu, kuin nykyään. Siitä te ette tiedä mitään. Silloin piti olla kaunis, että kelpuutettiin. Nykyään tosiaan näkee ihan taviksia mainoksissakin.

Rukoilijasirkka
70-luvun alussa tää systeemi oli ihan eri juttu, kuin nykyään. Siitä te ette tiedä mitään. Silloin piti olla kaunis, että kelpuutettiin. Nykyään tosiaan näkee ihan taviksia mainoksissakin.
Hei mikä sua vaivaa? jos oikeesti oot niin ihanan näköinen ku sanot olevas, niin luulis, ettei sulla oo tarvetta tulla muita lyttäämään. Ellet sitten kuitenkin ole epävarma.

Kyllähän nää tuksut ja puksut todistaa sen ettei tarvitse kummosempi kottarainen olla, jotta naaman saa juorulehtien sivuille viikko toisensa jälkeen. Voisin minäkin näyttää persettä iltalehden takakannessa, mutta en näytä, tiedän muutenkin että se on pirun hyvä :D

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
Kyllähän nää tuksut ja puksut todistaa sen ettei tarvitse kummosempi kottarainen olla, jotta naaman saa juorulehtien sivuille viikko toisensa jälkeen. Voisin minäkin näyttää persettä iltalehden takakannessa, mutta en näytä, tiedän muutenkin että se on pirun hyvä :D
Oikein! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Hei mikä sua vaivaa? jos oikeesti oot niin ihanan näköinen ku sanot olevas, niin luulis, ettei sulla oo tarvetta tulla muita lyttäämään. Ellet sitten kuitenkin ole epävarma.
Se on se mennyt maine ja kunnia :D
Jos 70-luvulla on kelvannu Anttilan mainokseen niin onhan sillä 2009 hyvä vielä pätee :whistle: Sehän oli ihan just äsken...

minä vain

hmmm takakannes musta tuntuu et tarvis keskiaukeaman jos meinaat koko persees saada kuvaan vai oli tarkoitus vain toinen pakara näyttää =D=D heheh

Alkuperäinen kirjoittaja minä vain:

hmmm takakannes musta tuntuu et tarvis keskiaukeaman jos meinaat koko persees saada kuvaan vai oli tarkoitus vain toinen pakara näyttää =D=D heheh
aika törkeästi sanottu :attn: mut pakko tunnustaa et nauroin vaikka ei olisi saanut :ashamed:

Yhteistyössä