V
"vieras"
Vieras
Oletteko te pitkäaikaissairaat hankkineet lapsia, silläkin uhalla että raskaus voi pahentaa sairauttanne? Mitä mietteitä teillä on ollut raskauden aikana ja lapsen syntymän jälkeen? Kokemuksia ja neuvoja..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tuntuu pahalta kun joidenkin mielestä mulla ei ole oikeutta olla äiti. Minulla on yksi lapsi, ja hoidan häntä paremmin kuin hyvin ja olen ihana äiti. Mutta ottaako riskiä ja tehdä se toinen lapsi jota niin kovasti toivoo vai antaako vaan olla ja ehkä katkeroitua..
Miksi katkeroitua, kun sinulla on jo yksi lapsi jonka jaksat hoitaa hyvin?
Sairastan ms-tautia joka on onnekseni ollut täysin oireeton alun jälkeen. Lääkitys pitää lopettaa ehkäisyn kanssa. Se pelottaa.. Raskausaika voidaan yleensä hyvin mutta synnytyksen jälkeen voi tulla takapakkia, josta yleensä toipuu.. Vaikea ennustaa mitä käy, mutta ainakaan esikoisen syntymä ei saanut sairautta minussa puhkeamaan..
Alkuperäinen kirjoittaja suurenmoinenelämä;23749562:Jos lääkäri kerta antaa luvan ja itsekin haluat, niin mikä tässä mietityttää?
Alkuperäinen kirjoittaja tsemppiä;23749580:En osaa tuohon muuta sanoa kuin että sairaudet kuuluu elämään ja niin kuuluu lapsetkin. Rohkeasti eteenpäin, älä muiden puheista välitä.
Kiitos kannustuksesta. Kyllähän se olisi järjetöntä jättää lapsi tekemättä varsinkin kun olen kuin kuka tahansa ikäiseni. Ei yhtään ainoaa oiretta, vielä.. Mies aina sanoo että hän ei kuuntele sitten kun vanhana katkerana sanon että olisi pitänyt tehdä se lapsi silloin.. Ja kun se on mahdollista että vielä vanhanakin voin vielä hyvin. Kaikilla sairaus ei etene.. Sen näyttää vaan aika.. Ja jos etenee sitten toimitaan sen mukaan. Pelko on ainoa esteeni tällä hetkellä..
Tsemppiä teille ja toivon että kaikki menee hyvin, jos nyt päätätte että vauva ois tervetullut![]()
Ei tässä muu auta. Mies kyllä haluaa myös lapsen mutta ymmärtää myös mun pelon. Mutta hän on ihana ihminen, joka on luvannut pitää meistä kaikista huolta, tuli mitä tuli. Parhaillaan rakennetaan taloa, jossa on huomioitu sairauden mahdollinen eteneminen, että saan asua aina kotona. Ei mun auta muuta kuin uskaltaa..