Rv 34+0 tänään, kaksin odotetaan miehen kanssa, ja kai tuo esikoinenkin omalla tavallaan odottaa =) Äitiysloma olis alkanut 3.1., mutta eilen oli pakko saada loppuaika sairaslomaa, työ kävi sen verran raskaaksi ja sitä ei helpottanut viikonloppuna puhjennut virtsatietulehdus...
Mutta tähän asti raskaus on sujunut tosi hyvin, lapsi liikkuu hurjasti, tosin on perätilassa edelleen ja se vähän mietityttää. En haluais leikkaukseen, mutta alatiesynnytyksen riskit pelottaa, muuten en edes miettis asiaa. Kääntöyritykseen tulen kyllä menemään, mutta oon vähän lukenut että niistä iso osa ei johda mihinkään ja jos joskus lapsi saadaankin kääntymään niin kääntyykin takaisin pää ylöspäin. Joten en sen varaan kauheasti laske...
Meillä on kaikkea edelliseltä lapselta niin paljon ettei olla taidettu hankkia mitään. No itse himoitsemani mobilen ostin ja pinnasängynsuojuksen

Mutta muuten kaikkea taitaa olla. Turvakaukalo on tilattu Ifiltä...
Esikoinen on poika eikä tulokkaan sukupuolta ole haluttu edes tietää, mutta viime raskauden aikana mun ja miehen siskot raahasivat KAIKKI lastenvaatteensa meille, joten tyttöväriäkin on kaapin perukoilla odottamassa. Oon huomannut että aina kun esikolle jotain ostetaan, niin koitan ostaa jotain unisex-väriä että sopii sitten seuraavallekin, tuli kumpi vaan...
Tää asunto (rivarin pääty) ostettiin jo ennen ensimmäistä lasta, mutta toki sitä silmälläpitäen, että jos vaikka joskus lapsia saataisiin... On sen verran iso ettei ainakaan heti tokan lapsen jälkeen tarvitse isompaan vaihtaa