T
tiituska
Vieras
Hei!
Kysyn täältä teidän odottajien puolelta asiaa, koska toivoisin, että täältä löytyisi kohtalotovereita ja samassa tilanteessa jossain vaiheessa olleita nyt jo äitinä olevia
Eli mitähän täytyisi tehdä sen kanssa, että kuukautiskiertoni on ollut pillereiden jättämisen jälkeen 38-45 pv, pillerit lopetin 8 kk sitten. Olen käynyt yksityisellä gynekologillakin juttelemassa ja mainitsin kyllä tämän pitkän kiertoni ja mahdollisen ovuloimattomuuteni. Gynekologi sanoi vain, että vuoden jälkeen sitten jos ei ala kuulua ryhdytään tutkimaan asiaa. Olen kyllä kuullut, että jos riesana on aina ollut (ennen pillereiden syömistäkin) tämä pitkä kierto, niin tutkimuksiin pitäisi päästä jo aikaisemminkin kuin vuoden yrittämisen jälkeen? Turhauttaa vuosi yrittää, jos ei ole edes mitenkään mahdollista raskautuminen ovuloimattomuuden vuoksi... Täytyisikö mennä toiselle lääkärille, joka mahdollisesti alkaisi tutkia hormonitilannettani jo nyt tarkemmin? Vai onko täällä ketään, joka voisi lohduttaa minua asiassa ja olisi raskautunut näinkin pitkästä kierrosta huolimatta kuin mitä minulla on? Kertokaahan mielipiteitänne asiasta, kiitos jo näin etukäteen!
Kysyn täältä teidän odottajien puolelta asiaa, koska toivoisin, että täältä löytyisi kohtalotovereita ja samassa tilanteessa jossain vaiheessa olleita nyt jo äitinä olevia