Ihan faktahan se toisaalta on, että esim. niistä puolalaisista paskaliemellä lannoitetuista vatuista alkoi se vatsatautiepidemia Lahdessa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja HoitoonVaan:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:miksei mansikoita voi syödä?mä tein äitienpäivänä mansikkakakun ja söin ihan `hirveesti` niitä
raskaana kans...
Ulkomaisia on kielletty syömästä jos niis on jotain pöpöjä poimijoiden käsistä, voi saada jonkun mahapöpön.. Korjatkaa jos oon ymmärtänyt väärin?
Alkuperäinen kirjoittaja hehe:Alkuperäinen kirjoittaja HoitoonVaan:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:miksei mansikoita voi syödä?mä tein äitienpäivänä mansikkakakun ja söin ihan `hirveesti` niitä
raskaana kans...
Ulkomaisia on kielletty syömästä jos niis on jotain pöpöjä poimijoiden käsistä, voi saada jonkun mahapöpön.. Korjatkaa jos oon ymmärtänyt väärin?
meinaatko ettei kotimaisissa voi olla pöpöjä
Alkuperäinen kirjoittaja Kiira-:Mie kans oon syöny, vadelmia kans :wave: Ja homejuustoa, ja fetaa ja ja ja ja....
Syön siis lähes kaikkea mitä mieli tekee B)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eipä noissa neuvolan lapuissa mainita muista kun PAKASTEmarjoista, jotka tulee ulkomailta.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Nää syömiset ja syömättä jättämiset on kyllä joskus niin huvittavia.. *haukotus*
Alkuperäinen kirjoittaja mami:ja mieheni on ulkomaalainen (tässä maassa kyllä kotimainen) ja lapsemme puoliksi ulkomaalaisia. Ovatkohan he pöpöisämpää porukkaa kuin minä ihana puhdas 100% suomalainen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja HoitoonVaan:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:miksei mansikoita voi syödä?mä tein äitienpäivänä mansikkakakun ja söin ihan `hirveesti` niitä
raskaana kans...
Alkuperäinen kirjoittaja no:luuleksä että ne ois siellä töissä heti into pinkeenä kysyny jotta miks miks et syö?
en mä ainakaan ala kyseleen jos joku ei jotain mansikoita syö. jos joku ei syö ei syö..eikä sitä tarvi mainostaa erikseen. jättää ottamatta ja jos joku kysyy niin sanoo että ei kiitos ei nyt maistu.
raskaana kans...