Oli työkaveri tuonut ihania espanjalaisia mansikoita kahvipöytään ja oli sit pakko kertoo että miks en voi niitä syödä.. Toivottavasti tää raskaus nyt jatkuu kuitenkin ihan hyvin, kun ajattelin vata juhannuksena kertoa, kun ois 12 vkoa täynnä...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:miksei mansikoita voi syödä?mä tein äitienpäivänä mansikkakakun ja söin ihan `hirveesti` niitä
raskaana kans...
Alkuperäinen kirjoittaja HoitoonVaan:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:miksei mansikoita voi syödä?mä tein äitienpäivänä mansikkakakun ja söin ihan `hirveesti` niitä
raskaana kans...
Ulkomaisia on kielletty syömästä jos niis on jotain pöpöjä poimijoiden käsistä, voi saada jonkun mahapöpön.. Korjatkaa jos oon ymmärtänyt väärin?
Alkuperäinen kirjoittaja nami:No just joo.. Oon kyllä syöny kaikki kolme raskausaikaani mitä haluan. Kunhan oon pitänyt huolen että terveellisesti syön niin en oo mitään vältelly. Tietysti hyvin pessy kaikki kasvikset mut niin teen muutenkin. Älytöntä vouhottamista. Niin ja itselä yksi keskenmeno enkä usko että johtui jostai mansikasta.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja HoitoonVaan:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:miksei mansikoita voi syödä?mä tein äitienpäivänä mansikkakakun ja söin ihan `hirveesti` niitä
raskaana kans...
Ulkomaisia on kielletty syömästä jos niis on jotain pöpöjä poimijoiden käsistä, voi saada jonkun mahapöpön.. Korjatkaa jos oon ymmärtänyt väärin?
Jep jep! miten ne suomalaiset sitten poikkeavat muista? Ulkkomaalaisethan nekin poimii![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja HoitoonVaan:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:miksei mansikoita voi syödä?mä tein äitienpäivänä mansikkakakun ja söin ihan `hirveesti` niitä
raskaana kans...
Jep jep! miten ne suomalaiset sitten poikkeavat muista? Ulkkomaalaisethan nekin poimii![]()
Alkuperäinen kirjoittaja feger:Nosta pöpöisistä käsistä en itse kyllä niinkään välittäisi, mutta ne torjunta-aineet voivat olla eri juttunsa.