Piti sit kertoo työkavereille..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HoitoonVaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

HoitoonVaan

Aktiivinen jäsen
01.12.2006
8 566
0
36
Kymenlaakso
Oli työkaveri tuonut ihania espanjalaisia mansikoita kahvipöytään ja oli sit pakko kertoo että miks en voi niitä syödä.. Toivottavasti tää raskaus nyt jatkuu kuitenkin ihan hyvin, kun ajattelin vata juhannuksena kertoa, kun ois 12 vkoa täynnä...

Voi helkkarin kyylätenttaajat. :kieh:
Kumminkin pistivät sinut nurkkaan kova-kovaa vastaan. :o

Noo, minunkin oli pakko kertoa ja mulla se nyt kuitenkin meni kesken. :snotty: Ymmärtäväisiä olivat kollegani.

Niin joo, mie olisin selittänyt kevään ristioireista, ettei kestä mukamas mansikkaa syödä nyt tähän aikaan vuodesta lainkaan. :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
miksei mansikoita voi syödä? :o mä tein äitienpäivänä mansikkakakun ja söin ihan `hirveesti` niitä :o raskaana kans...

Ulkomaisia on kielletty syömästä jos niis on jotain pöpöjä poimijoiden käsistä, voi saada jonkun mahapöpön.. Korjatkaa jos oon ymmärtänyt väärin?

Alkuperäinen kirjoittaja HoitoonVaan:
miksei mansikoita voi syödä? :o mä tein äitienpäivänä mansikkakakun ja söin ihan `hirveesti` niitä :o raskaana kans...

Ulkomaisia on kielletty syömästä jos niis on jotain pöpöjä poimijoiden käsistä, voi saada jonkun mahapöpön.. Korjatkaa jos oon ymmärtänyt väärin?

Jep jep! miten ne suomalaiset sitten poikkeavat muista? Ulkkomaalaisethan nekin poimii :)

No just joo.. Oon kyllä syöny kaikki kolme raskausaikaani mitä haluan. Kunhan oon pitänyt huolen että terveellisesti syön niin en oo mitään vältelly. Tietysti hyvin pessy kaikki kasvikset mut niin teen muutenkin. Älytöntä vouhottamista. Niin ja itselä yksi keskenmeno enkä usko että johtui jostai mansikasta.

mä olin miehen työkavereitten järjestämässä shamppanja illanistujaisissa... 8 henkee ja 6 pulloo shamppista (mä join sit pommakkia)... mä oon ihan oikeestikin allerginen useimmille käymistuotteille mut mä luulen et ne kyl hokas mun tunikan alla alkavan vatsankasvun... kukaan ei kyl sanonut mitään... mut söin kyl jälkkäriä mis oli maniskoita... kuolenkohan mä nyt ;D

No oho..! Enpä ole tuollaista kuullutkaan..!! Ei kai se nyt niin tarkkaa voi olla! Heh, ai että suomalaisten poimijoiden käsistäkö ei voi tulla pöpöjä..Kyllä mennään liian pitkälle raskaana olevien varoittelussa. Voinkohan saada pöpön myös ulkomaalaisen mieheni käsistä..?:D

ai ulkomaisia ei pidä syödä. :D :D Sitten esim. ne espanjalaiset eivät voi syödä suomalaisia mansikoita. Eihan ne heille ole kotimaisia.

Mutta jos joku haluaa olla hysteerinen syömiensä suhteen, niin siitä vaan. Mulla viides mahassa ja hyvin on mennyt. Raakaa lihaa tai raakaa kalaa olen vain välttänyt.

ainiin, asun myös ulkomailla. Pitäisi tulla varmaan aina suomeen syömään että saisin turvallista sapuskaa. Hupsut :D

Alkuperäinen kirjoittaja nami:
No just joo.. Oon kyllä syöny kaikki kolme raskausaikaani mitä haluan. Kunhan oon pitänyt huolen että terveellisesti syön niin en oo mitään vältelly. Tietysti hyvin pessy kaikki kasvikset mut niin teen muutenkin. Älytöntä vouhottamista. Niin ja itselä yksi keskenmeno enkä usko että johtui jostai mansikasta.

Ei se ole (edelleenkään) vouhottamista jos joku haluaa syödä suositusten mukaisesti. Neuvolastakin laput mukaan annetaan, missä neuvotaan välttelemään tiettyjä ruoka-aineita. =)

Jep jep! miten ne suomalaiset sitten poikkeavat muista? Ulkkomaalaisethan nekin poimii :)

peesi!

peesi!

ja mieheni on ulkomaalainen (tässä maassa kyllä kotimainen) ja lapsemme puoliksi ulkomaalaisia. Ovatkohan he pöpöisämpää porukkaa kuin minä ihana puhdas 100% suomalainen :D

Nosta pöpöisistä käsistä en itse kyllä niinkään välittäisi, mutta ne torjunta-aineet voivat olla eri juttunsa.

Uusimmat

Yhteistyössä