pitäisköhän mut kivittää...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun kampaaja varotteli mua lähinnä siitä, että hormonaalisten muutosten takia värjäyksen lopputulos voi olla aikaisemmasta poikkeava esim. hänellä itsellään tuli joka sävystä punertava raskausaikana, vaikkei värissä ollut alunperinkään mitään punertavaa...

Uudessa Kunto Plussassa oli iso artikkeli hiusvärien myrkyllisyydestä yms. mikä oli oikeesti aika pelottavaa luettavaa, mutta satunnainen hiusten värjäys raskausaikana ei varmasti vaaraa sikiölle tee kun ajattelee, että kampaajillekin ihan terveitä vauvoja syntyy. He kun kuitenkin raskaana ollessaan päivät pitkät ovat noiden kemikaalien kanssa kosketuksissa, hengittävät niitä yms.

Mä ite olin myös ekan raskauden kokonaan värjäämättä hiuksia ja yritin samaa toisen odotuksen aikana, mutta jossain vaiheessa se järkyttävä juurikasvu pakotti mut kuitenkin kampaajan tuoliin istumaan =)

miten se allergiatestaus muuten tehdään sillä hiusvärillä? Kun eihän se säily sekoitettuna :o Pitääko ostaa pari pakettia ja testata toisella ja heittää loppupakkaus hukkaan?

eikä se allerginen reaktiokaan välttämättä tul ensimmäisellä käyttökerralla, ainakaan jos se testaus on vasta se alitustus josta se allerginen oireilu puhkeaa :snotty:

Yhteistyössä