Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jotta kortti ja vetoauto riittää, pitää sen vaunun kaikkine härpäkkeineen painaa muistaakseni max 1300 kg, 5 nukkumapaikkaa pitää olla, ei haluta suihkua, koirien häkki pitää mahtua, muutoin ei oikeastaan niin väliä.
Eli ei me paljoa vaadita. Ainakaan alkuun![]()
Ou jee- eli tämän kesän jälkeen mä olen sitten ihan niin kaikkien tilanteiden äitinä :xmas:...
![]()
Älä, älä, älä! On semmosia porukoita liikkeellä, joista tulee maanvaiva. Ne syö ja juo teidän eväät alta aikayksikön, mutta eivät itse tarjoa mitään. Lapset tulevat aikaisin aamulla koputtelemaan. Siinä sitten syötte aamiaistanne, kun vieraat lapset seuraavat vesi kielellä. Omat vanhempansa nukkuvat iltapäivään asti... Jos satutte seuraavana kesänä samalle paikalle, kaikki toistuu. Tästä syystä on, heti alkuun, parasta olla tuntosarvet tooosi pitkinä.
Itse emme vietä lomiamme pyörien päällä, vaan mökeillämme, mutta miehen veli, jo monta vuotta pitkin Eurooppaakin perheineen matkaillut, on asioista selvää tehnyt. Hän suosittelee lämpimästi ulkomaanmatkailua. Ovat saaneet hyviä ystäviä reissuiltaan, ja vierailevat säännöllisesti toisissaan.
Tosta saattaa tulla aikamoinen palapeli. 5 hlöä+häkki. tuttava päätyi poistamaan kerrossängystä alapedin ja tekemään sinne alle häkkipaikan. Onnistui kun yläsänkyyn meni se ainoa lapsi. se 1300kg raja on paha.
Tuossa Poksissa häkki voisi päivisin olla sängyllä ja yöllä lattialla. Ei ongelmaa siis
Tai jos ostetaan 6-paikkanen jossa on kerrossänky, voidaan poistaa se alasänky ja tehdä koirlle siihen häkkipaikka
Miksi se 1300 kg on paha? Onko nuo 5-6 paikkaset painavampia? Pitää sitten ajaa sed pikku-e, joten ei se suureksi ongelmaksi muodostu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;26499333: