Pitäiskö tehdä ilmoitus poliisille? Johonkin? 8v pojalleni sattui ikävä juttu uimahallissa!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ahdistaa ja oksettaa!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ahdistaa ja oksettaa!!!

Vieras
Olin eilen lasteni (8v poika, 6v tyttö, 4v poika) kanssa uimassa uimahallissa ja vanhin poika meni miesten puolelle ja minä pienempien kanssa naisten puolelle pukkariin+pesutiloihin. Sovittiin missä nähdään pesujen jälkeen. Poika odottikin jo meitä kun tultiin. En muista oliko ihan tavallinen, mutta en ainakaan kiinnittänyt huomiota, joten varmaan ei mitenkään erityisen hätääntyneen oloinen kuitenkaan. Uitiin siinä yli tunti ja sen jälkeen poika meni miesten puolen kautta pois ja taas jo odotti meitä siinä uimahallin eteisessä kun tultiin pienempien kanssa.

Illalla vasta nukkumaan mennessä poika kertoi, että uimaan mentäessä oli saunassa ollut hänen kanssa kahdestaan joku vanhempi outo lihava mies. Se mies oli jutellut pojalleni tosi outoja. Olivat olleet siellä saunassa kahden. Oli alkanut kommentoida että pojallani on vielä niin pieni pippeli mutta kyllä siitäkin kasvaa sellainen iso kuin hänellä on. Poikani oli ollut tosi kiusaantunut ja sitten se mies oli kysynyt että voisiko hän pestä poikani suihkussa!?!? Lisäksi oli kysellyt miten usein poikani pesee itsensä ja miten pesee!!! Poikani ei hirveästi ollut vastaillut ja lähtenyt suihkuun siitä sitten ja se mies oli seurannut heti perästä. Poikani oli kipin kapin vetänyt vaan uikkarit nopsaan jalkaan ja mennyt meitä odottelemaan sovitulle altaalle. Sinne se mies ei ollut seurannut.

Se äijä ei ollut poikaani koskenut, mutta noi puheet!!! Hyi hemmetti! Joku pedofiili varmaan! :( Ei tonne vissiin enää uskalla poikaa miesten puolelle itsekseen päästää!

Pitäiskö rikosilmoitus tehdä?

Kiitos! Oliko niin, että sen ilmoituksen voi tehdä jotenkin netin kautta? Uimahalliin pystyy näköjään ainakin laittamaan viestillä tiedoksi....

Jotenkin ei tässä lasten ollessa hereillä tee hirveästi mieli asiasta puhua ääneen...

siis miten sä voit edes miettiä mitä pitäis tehdä???????? Ärsyttävää lukea näitä uusavuttomien viestejä, sinä aikana kun sä olet kirjoitellut tänne siitä pervosta ja miettinyt mitä pitäis tehdä vai pitäiskö tehdä mitään (??????????) se kuvotus on saattanut ihailla jonkun toisen pikkupojan pippeliä!!!!! Nyt ihan oikeesti nainen, etti itsestäsi se emo joka sun kuuluis kaiken järjen mukaan olla ja lakkaa olemasta tollanen vätys joka mussuttaa nettipalstoilla missä kulkee raja ennenkuin puutut tollaseen tilanteeseen!!!!!!!!!

Onneksi poikasi on osannut toimia juuri kuten pitääkin, lähtenyt nopeasti pois tilanteesta. Voi toista :(
Kotipaikkakuntani uimahallissa kävi joskus vuosia sitten säännöllisesti vanhempi mies kyttäämässä pikkupoikia. Poikien kertoman ja kuvausten mukaan äijä sitten tunnistettiin ja joutui poliisin kanssa tekemisiin.

[QUOTE="viivii";27776081]Ono näin avuttomia ihmisiä olemassa kuin ap? Olisin heti marssinut uimavalvojan puheille ja kertonut kaiken, ehkä olisivat saanet ton tyypin kiinni!!![/QUOTE]

lue aloitus, äläkä keuhkoa!

[QUOTE="viivii";27776081]Ono näin avuttomia ihmisiä olemassa kuin ap? Olisin heti marssinut uimavalvojan puheille ja kertonut kaiken, ehkä olisivat saanet ton tyypin kiinni!!![/QUOTE]

Mä sain siis kuulla pojaltani tuosta vasta eilen illalla nukkumaan mennessä!!! Tosi inhottavaa, mutta mietin että voikohan poliisi tehdä mitään kun "mitään ei tapahtunut" kuin "vain" noi ehdotukset? =( Siis tottakai pitäis tehdä munkin mielestä ja oon hyvä jos yölllä nukkunut pari silmäystä ahdistukseltani!!!

Eiköhän se halli ollut kiinni jo... Opettele lukemaan.

Illalla vasta nukkumaan mennessä poika kertoi, että uimaan mentäessä oli saunassa ollut hänen kanssa kahdestaan joku vanhempi outo lihava mies.

Mä sain siis kuulla pojaltani tuosta vasta eilen illalla nukkumaan mennessä!!! Tosi inhottavaa, mutta mietin että voikohan poliisi tehdä mitään kun "mitään ei tapahtunut" kuin "vain" noi ehdotukset? =( Siis tottakai pitäis tehdä munkin mielestä ja oon hyvä jos yölllä nukkunut pari silmäystä ahdistukseltani!!!

Lapsen seksuaalisen ahdistelun ja hyväksikäytön kriteerit täyttyvät tuossa. Sanallinenkin ahdistelu on rangaistavaa ja mieshän on pyrkinyt myös fyysiseen kontaktiin.

• Tykkää
Reactions: Wolt
[QUOTE="...";27776094]Eiköhän se halli ollut kiinni jo... Opettele lukemaan.[/QUOTE]

Oli kiinni tosiaan kun poika vasta 20.30 alkoi asiasta puhumaan ja tänään se ei oo näköjään auki ollenkaan. Pistän viestiä kuitenkin jo nyt asiasta!!!

Lapsen seksuaalisen ahdistelun ja hyväksikäytön kriteerit täyttyvät tuossa. Sanallinenkin ahdistelu on rangaistavaa ja mieshän on pyrkinyt myös fyysiseen kontaktiin.

Ok, kiitos teille kun autatte kun oon taas tämmönen perhanan uusavuton!!! :(((
Menin jotenkin ihan hämilleen itsekin ja sekaisin ahdistuksesta enkä oikein enää tiennyt mitä pitäis tehdä. Mutta ilmoitukset pistän nyt heti!!! Uimahalliin ja poliisille!

No onpa hienoa että oikein mietit poliiseja tässä asiassa, hei haloo??? Soita sinne uimahalliin ja kerro mitä tapahtui (mutta älä hyvä ihminen soita sinne tällä samalla anteekspyytävällä asenteella, sillon ne ei tee mitään!!!).
Pyydä pojalta tuntomerkit jotka annat uimahallin työntekijöille ja soita myös poliiseille. Poliisit tuskin tekevät mitään, MUTTA tietävät ainakin jos sama peelo tekee vastaavaa uudestaan ja luultavasti tekee sen uudestaan.

Lapsihan kertoi asiasta vasta nukkumaan mennessä. Ihan normaalia pohtia asiaa ennen kuin alkaa ilmoituksia tekemään,mutta varmaan olisi aihetta,vaikkei mitään fyysistä tapahtunutkaan. Hyvä että poika lähtä nopsaan sen ällötyksen luolta.

Suomi on pedofiilien paratiisi, ettekö te jo etukäteen ohjeista lapsia, että tällaisista pitää kertoa HETI! Varsinkin uimahallissa käydessä, siellähän niitä pervoja eniten on! Minä olen sanonut pojilleni, jotka käyvät useasti uimassa, nyt jo kaksinkin, että jos joku pervo käy juttelee tms., lähtevät heti siitä pois ja sanovat valvojalle tarkalleen, mitä tapahtui.

Ok, kiitos teille kun autatte kun oon taas tämmönen perhanan uusavuton!!! :(((
Menin jotenkin ihan hämilleen itsekin ja sekaisin ahdistuksesta enkä oikein enää tiennyt mitä pitäis tehdä. Mutta ilmoitukset pistän nyt heti!!! Uimahalliin ja poliisille!
Et sinä uusavuton ole, toimit ihan kuten pitääkin ja hämmennys on täysin ymmärrettävää :hug: Tärkeintä on nyt tehdä nuo ilmoitukset ja jutella pojan kanssa asia läpi, ettei hälle jää ahdistusta tai pelkotiloja.

Suomi on pedofiilien paratiisi, ettekö te jo etukäteen ohjeista lapsia, että tällaisista pitää kertoa HETI! Varsinkin uimahallissa käydessä, siellähän niitä pervoja eniten on! Minä olen sanonut pojilleni, jotka käyvät useasti uimassa, nyt jo kaksinkin, että jos joku pervo käy juttelee tms., lähtevät heti siitä pois ja sanovat valvojalle tarkalleen, mitä tapahtui.

samoin. tai jos joku houkuttelee autoon tai yrittää käydä käsiksi niin kurkku suorana huutamaan apua ja saa potkia, raapia ja purra jos käy kiinni!!
Muutoin olen sanonut että pitää yrittää pinkaista pakoon ja huutaa apua ja heti pitää kertoa kotona mitä on sattunut.

Et sinä uusavuton ole, toimit ihan kuten pitääkin ja hämmennys on täysin ymmärrettävää :hug: Tärkeintä on nyt tehdä nuo ilmoitukset ja jutella pojan kanssa asia läpi, ettei hälle jää ahdistusta tai pelkotiloja.

'toimit ihan kuten pitääkin'?
Eli sun mielestä kaikkien äitien pitäisi toimia näin? ei tehdä ilmoitusta minnekään vaan a) miettiä pitäisikö edes ilmoittaa minnekään ja b) tulla kirjoittamaan tapahtuneesta kaksplussan keskustelupalstoille ensin ennenkuin tekee mitään...jos siis tekee mitään.

Onkohan sulla pientä addiktiota tälle sivulle jos tämä sivu vie voiton tärkeysjärjestyksestä tollasessakin tilanteessa?

Yhteistyössä