Pitäsikö mennä telttaan lasten luo?

Sun äitis
Alkuperäinen kirjoittaja vieras myös:
apua, luin tän ketjun ja tuli taas tosi huono äiti fiilis.
Viime kesänä meijän 5v halusi nukkua YKSIN teltassa, mä laskin sen sinne ja parin tunnin päästä tuli kauheella kiireellä sisälle, mä olin varma et siihen loppu. HÖH, kävi hakemassa pehmolelun ja pissalla sit paineli takaisin telttaan.
No, meillä on kyllä tuolla pihalla sen verran vahtia että ei tänne ketään helposti tuu.

Tällä palstalla tulee ihan normaaleistakin asioista pahamieli ja syyllinen olo :D

Niinhän tuo meidänkin 5 vuotias uhosi, että ensi yönä hän menee vaikka yksin telttailemaan...

Ukkonen kiersi tämän paikan aika kaukaa. Nyt lämmintä 20 astetta ja aurinko paistaa. Ihanaa!
 
Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:
Teltassa oli kivaa nukkua.

Sen ilon aion suoda myös omille lapsilleni. Ei nyt ihan vielä, mutta kunhan järki alkaa vähän enemmän päätä pakottaa.

Ihme hysteriaa taas liikkeellä.
Niin, se oli minunkin lapsuuteni seikkailua kun sain nukkua kaverin kanssa teltassa, olkoon että se teltta oli omalla pihalla.

Mun lapset nukkuvat leikkimökissä osan öistään, saman tien kun rupesi lämpenemään he alkoivat siistimään mökin ja kantoivat sinne petivaatteet. En tiedä sitten menikö jutusta uutuudenviehätys, nyt ovat nukkuneet pari yötä sisällä.

 
vieras
Onhan täällä monesti ollut ketjuja lapsista jotka teltassa nukkuvat.

Ja ap:lla toinen lapsi on 8v joten osaisi varmasti mennä sisälle jos nuorempaa alkaisi pelottamaan.Jos vaikka nuorempi ei uskaltaisi itse.
 
vieras
Turha muistella miten ennenmuinoon oli... silloin ei paljon muitakaan nykyään tärkeäksi koettuja asioita ollut. Syötiin ja juotiin raskaana kaikkea (iiiiiik söin vahingossa palan fetaa!), ei ollut pyöräkypäriä, ei turvavöitä yms.
 

Yhteistyössä