Voi vitsi. Miksi?Alkuperäinen kirjoittaja mie:En edes uskaltais antaa ton ikäisten yksin teltassa nukkua!!!!Alkuperäinen kirjoittaja Sun äitis:Lapset ovat 8 ja 5 v.
Voi vitsi. Miksi?Alkuperäinen kirjoittaja mie:En edes uskaltais antaa ton ikäisten yksin teltassa nukkua!!!!Alkuperäinen kirjoittaja Sun äitis:Lapset ovat 8 ja 5 v.
En mäkään!!!Alkuperäinen kirjoittaja Sun äitis:Voi vitsi. Miksi?Alkuperäinen kirjoittaja mie:En edes uskaltais antaa ton ikäisten yksin teltassa nukkua!!!!Alkuperäinen kirjoittaja Sun äitis:Lapset ovat 8 ja 5 v.
Just niin!!!!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Nyt alkoi täällä ukkostaa ja salamoida, Länsi-Suomessa asun. Hae nyt ne lapset sisälle, ap! Kun kerran tänään on ukonilmaa (ainakin sen mahdollisuus) kaikkialla Suomessa niin miksi ottaisit riskin lastesi hengen kustannuksella? Tod. näk. sielläkin vielä yön aikana ukkostaa.
No niinpä.Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:Hakisin lapset sisään nukkumaan
Te asutte jossain vaarallisella seudulla Etelä-Suomessa.En mäkään!!!Alkuperäinen kirjoittaja Sun äitis:Voi vitsi. Miksi?Alkuperäinen kirjoittaja mie:En edes uskaltais antaa ton ikäisten yksin teltassa nukkua!!!!Alkuperäinen kirjoittaja Sun äitis:Lapset ovat 8 ja 5 v.
Hulluja on kuule ihan jokapuolella....Alkuperäinen kirjoittaja Sun äitis:Te asutte jossain vaarallisella seudulla Etelä-Suomessa.En mäkään!!!Alkuperäinen kirjoittaja Sun äitis:Voi vitsi. Miksi?Alkuperäinen kirjoittaja mie:En edes uskaltais antaa ton ikäisten yksin teltassa nukkua!!!!Alkuperäinen kirjoittaja Sun äitis:Lapset ovat 8 ja 5 v.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Nyt alkoi täällä ukkostaa ja salamoida, Länsi-Suomessa asun. Hae nyt ne lapset sisälle, ap! Kun kerran tänään on ukonilmaa (ainakin sen mahdollisuus) kaikkialla Suomessa niin miksi ottaisit riskin lastesi hengen kustannuksella? Tod. näk. sielläkin vielä yön aikana ukkostaa.
Ukkosta luvattu muuallekkin kuin länsi-suomeen.....Alkuperäinen kirjoittaja Sun äitis:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Nyt alkoi täällä ukkostaa ja salamoida, Länsi-Suomessa asun. Hae nyt ne lapset sisälle, ap! Kun kerran tänään on ukonilmaa (ainakin sen mahdollisuus) kaikkialla Suomessa niin miksi ottaisit riskin lastesi hengen kustannuksella? Tod. näk. sielläkin vielä yön aikana ukkostaa.
Emme asu Länsi-Suomessa.
Näin juuri!!!!Alkuperäinen kirjoittaja pohjoisesta:Hulluja on kuule ihan jokapuolella....Alkuperäinen kirjoittaja Sun äitis:Te asutte jossain vaarallisella seudulla Etelä-Suomessa.En mäkään!!!Alkuperäinen kirjoittaja Sun äitis:Voi vitsi. Miksi?Alkuperäinen kirjoittaja mie:En edes uskaltais antaa ton ikäisten yksin teltassa nukkua!!!!Alkuperäinen kirjoittaja Sun äitis:Lapset ovat 8 ja 5 v.
Omatpahan on mukulas...Alkuperäinen kirjoittaja Sun äitis:Väitättekö, että tää on ainoa paikka, jossa ei nyt jyrise, ei ole pilviä taivalla saati sitten salamoi.
Kun ekan viestin kirjoitin, ennakoin ehkä liian varhain, joten unohtakaa koko juttu :wave:
Et oo, vaan normaali. En mäkään päästäis.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei meillä ainakaan jyrise. Etelä- pohjanmaalta olen. Mutta en noin pieniä lapsia päästäisi kahdestaan telttaan yöksi.. Juu, olen hysteerinen.
Mutta todennäköisesti sielläkin vielä jyrisee tänä yönä. Ukkonen ei vaan ole vielä ehtinyt sinne.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei meillä ainakaan jyrise. Etelä- pohjanmaalta olen. Mutta en noin pieniä lapsia päästäisi kahdestaan telttaan yöksi.. Juu, olen hysteerinen.
Sitä mäkin ihmettelen. Aikas kamalaaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en ainakaan voisi nukkua, jos lapset ois ulkona teltassa. Voiks noin välinpitämätöntä äitiä olla?
Joo, en osaa sanoa. Täytynee ottaa tietokoneen pistokkeet pois nukkumaan mennessä. Ja onneksi minun lapset eivät ole teltassa..:/Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mutta todennäköisesti sielläkin vielä jyrisee tänä yönä. Ukkonen ei vaan ole vielä ehtinyt sinne.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei meillä ainakaan jyrise. Etelä- pohjanmaalta olen. Mutta en noin pieniä lapsia päästäisi kahdestaan telttaan yöksi.. Juu, olen hysteerinen.
Ap: pystytkö antamaan itsellesi anteeksi, jos käykin niin, että salama iskee telttaan?
Eiks 5 vuotias oo aikas nuori vielä???Alkuperäinen kirjoittaja Sun äitis:Olenko välinpitämätön, kun kuitenkin tätä asiaa mietin? Olen vielä valveilla, täällä ei ole mitään ukkosen merkkejä ilmassa. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, etten voisi käydä lapsia sisälle.
Kaksplussan inkvisito on iskenyt
No on se muullakin tavoin turvallisuuskysymys. Mitä kun lapsi herää yöllä ja hänelle iskee paniikki. Onko teillä ovi auki. Ei hitsi, en kyllä pystyis lapsia jättään ulos yöksi ja meneen itse sisälle.Alkuperäinen kirjoittaja Sun äitis:Olenko välinpitämätön, kun kuitenkin tätä asiaa mietin? Olen vielä valveilla, täällä ei ole mitään ukkosen merkkejä ilmassa. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, etten voisi käydä lapsia sisälle.
Ainakaan ton ikäsiä!!!!!!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No on se muullakin tavoin turvallisuuskysymys. Mitä kun lapsi herää yöllä ja hänelle iskee paniikki. Onko teillä ovi auki. Ei hitsi, en kyllä pystyis lapsia jättään ulos yöksi ja meneen itse sisälle.Alkuperäinen kirjoittaja Sun äitis:Olenko välinpitämätön, kun kuitenkin tätä asiaa mietin? Olen vielä valveilla, täällä ei ole mitään ukkosen merkkejä ilmassa. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, etten voisi käydä lapsia sisälle.