Pitäsikö mennä telttaan lasten luo?

vieras
Nyt alkoi täällä ukkostaa ja salamoida, Länsi-Suomessa asun. Hae nyt ne lapset sisälle, ap! Kun kerran tänään on ukonilmaa (ainakin sen mahdollisuus) kaikkialla Suomessa niin miksi ottaisit riskin lastesi hengen kustannuksella? Tod. näk. sielläkin vielä yön aikana ukkostaa.
 
on se vaikeet
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Nyt alkoi täällä ukkostaa ja salamoida, Länsi-Suomessa asun. Hae nyt ne lapset sisälle, ap! Kun kerran tänään on ukonilmaa (ainakin sen mahdollisuus) kaikkialla Suomessa niin miksi ottaisit riskin lastesi hengen kustannuksella? Tod. näk. sielläkin vielä yön aikana ukkostaa.
Just niin!!!!
 
pohjoisesta
Alkuperäinen kirjoittaja Sun äitis:
Alkuperäinen kirjoittaja Sun äitis:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja Sun äitis:
Lapset ovat 8 ja 5 v.
En edes uskaltais antaa ton ikäisten yksin teltassa nukkua!!!!
Voi vitsi. Miksi?
En mäkään!!!
Te asutte jossain vaarallisella seudulla Etelä-Suomessa.
Hulluja on kuule ihan jokapuolella....
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Nyt alkoi täällä ukkostaa ja salamoida, Länsi-Suomessa asun. Hae nyt ne lapset sisälle, ap! Kun kerran tänään on ukonilmaa (ainakin sen mahdollisuus) kaikkialla Suomessa niin miksi ottaisit riskin lastesi hengen kustannuksella? Tod. näk. sielläkin vielä yön aikana ukkostaa.

Emme asu Länsi-Suomessa.
 
juuuh
Alkuperäinen kirjoittaja Sun äitis:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Nyt alkoi täällä ukkostaa ja salamoida, Länsi-Suomessa asun. Hae nyt ne lapset sisälle, ap! Kun kerran tänään on ukonilmaa (ainakin sen mahdollisuus) kaikkialla Suomessa niin miksi ottaisit riskin lastesi hengen kustannuksella? Tod. näk. sielläkin vielä yön aikana ukkostaa.

Emme asu Länsi-Suomessa.
Ukkosta luvattu muuallekkin kuin länsi-suomeen.....
 
kyllä
Alkuperäinen kirjoittaja pohjoisesta:
Alkuperäinen kirjoittaja Sun äitis:
Alkuperäinen kirjoittaja Sun äitis:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja Sun äitis:
Lapset ovat 8 ja 5 v.
En edes uskaltais antaa ton ikäisten yksin teltassa nukkua!!!!
Voi vitsi. Miksi?
En mäkään!!!
Te asutte jossain vaarallisella seudulla Etelä-Suomessa.
Hulluja on kuule ihan jokapuolella....
Näin juuri!!!!
 
just näitä
Alkuperäinen kirjoittaja Sun äitis:
Väitättekö, että tää on ainoa paikka, jossa ei nyt jyrise, ei ole pilviä taivalla saati sitten salamoi.

Kun ekan viestin kirjoitin, ennakoin ehkä liian varhain, joten unohtakaa koko juttu :wave:
Omatpahan on mukulas...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei meillä ainakaan jyrise. Etelä- pohjanmaalta olen. Mutta en noin pieniä lapsia päästäisi kahdestaan telttaan yöksi.. Juu, olen hysteerinen.
Mutta todennäköisesti sielläkin vielä jyrisee tänä yönä. Ukkonen ei vaan ole vielä ehtinyt sinne.

Ap: pystytkö antamaan itsellesi anteeksi, jos käykin niin, että salama iskee telttaan?

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei meillä ainakaan jyrise. Etelä- pohjanmaalta olen. Mutta en noin pieniä lapsia päästäisi kahdestaan telttaan yöksi.. Juu, olen hysteerinen.
Mutta todennäköisesti sielläkin vielä jyrisee tänä yönä. Ukkonen ei vaan ole vielä ehtinyt sinne.

Ap: pystytkö antamaan itsellesi anteeksi, jos käykin niin, että salama iskee telttaan?
Joo, en osaa sanoa. Täytynee ottaa tietokoneen pistokkeet pois nukkumaan mennessä. Ja onneksi minun lapset eivät ole teltassa..:/
 
Olenko välinpitämätön, kun kuitenkin tätä asiaa mietin? Olen vielä valveilla, täällä ei ole mitään ukkosen merkkejä ilmassa. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, etten voisi käydä lapsia sisälle.

Kaksplussan inkvisitio on iskenyt :D
 
no
Alkuperäinen kirjoittaja Sun äitis:
Olenko välinpitämätön, kun kuitenkin tätä asiaa mietin? Olen vielä valveilla, täällä ei ole mitään ukkosen merkkejä ilmassa. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, etten voisi käydä lapsia sisälle.

Kaksplussan inkvisito on iskenyt :D
Eiks 5 vuotias oo aikas nuori vielä???
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Sun äitis:
Olenko välinpitämätön, kun kuitenkin tätä asiaa mietin? Olen vielä valveilla, täällä ei ole mitään ukkosen merkkejä ilmassa. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, etten voisi käydä lapsia sisälle.

Kaksplussan inkvisito on iskenyt :D
No on se muullakin tavoin turvallisuuskysymys. Mitä kun lapsi herää yöllä ja hänelle iskee paniikki. Onko teillä ovi auki. Ei hitsi, en kyllä pystyis lapsia jättään ulos yöksi ja meneen itse sisälle.
 
minä vain
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Sun äitis:
Olenko välinpitämätön, kun kuitenkin tätä asiaa mietin? Olen vielä valveilla, täällä ei ole mitään ukkosen merkkejä ilmassa. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, etten voisi käydä lapsia sisälle.

Kaksplussan inkvisito on iskenyt :D
No on se muullakin tavoin turvallisuuskysymys. Mitä kun lapsi herää yöllä ja hänelle iskee paniikki. Onko teillä ovi auki. Ei hitsi, en kyllä pystyis lapsia jättään ulos yöksi ja meneen itse sisälle.
Ainakaan ton ikäsiä!!!!!!
 

Yhteistyössä