Pitäisköhän mun lakata käymästä täällä?

Mä piipahdin eilen ja avasin vahingossa sen Baby P-ketjun. Oma poika on kutakuinkin samanikäinen, ja koko eilisen päivän mie vaan hemmottelin sitä.. kunnes tuli yö ja mie näin vaan painajaisia siitä miten joku satuttais mun pikkusta :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Kaikki kun linkittää kaikenmaailman hirveitä uutisia,voisi otsikkoon laittaa vähän osviittaa, et ei herkille tai jotain :(
Men oo herkkä, mutta kyllä tollanen on vähän liikaa tässä maailmassa.
Jotenkin tää maailma on nykyään niin julmaa ja tollasia en voi ymmärtää kuten en monia muitakaan julmuuksia :snotty:
 
ent.palstalainen
Mä lopetin muutama viikko sitten aktiivisen palstailun. Ihan toisesta syystä.
Tää palsta vaan on mennyt niin ala-arvoiseks superyliäiti-ihmisten sädekehien ketjuhinkkauspaikaksi, että meni maku pikkuhiljaa.

Siirryin eräälle toiselle hiukan vastaavalle foorumille, ja siellä on meno paljon mukavampaa.
Välillä käyn näitä yli-ihmisiä täällä naureskelemassa ja hakemassa jutunjuurta "uuteen kotiin" ;)

terkuin yli 6000 viestin vanha vakkari.
 
Mä mietin ihan samaa aamulla :eek: Mulle tuli niin paha olo siitä jutusta... aina ku katson tuota omaa 2v pikkupoikaa, tulee ne kamaluudet mieleen... miten kukaan ikinä voi olla niin julma ja paha :'( Minä näin myös painajaisia siitä toissa yönä ja edelleen se on mielessä vähän väliä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Jotenkin tää maailma on nykyään niin julmaa ja tollasia en voi ymmärtää kuten en monia muitakaan julmuuksia :snotty:
Lapsiin kohdistuvat julmuudet on aina niitä pahimpia. Mie äljäkkeellekin luin ääneen sieltä niitä juttuja, mutta lopetin kun se sanoi oksentavansa jos luen enempää. Karseeta, tuo äljäke kun ei ainakaan oo mitenkään herkkä. Maailma ei oo julma, mutta jotkut ihmiset tässä maailmassa on vähän turhan sairaita |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:
Mä mietin ihan samaa aamulla :eek: Mulle tuli niin paha olo siitä jutusta... aina ku katson tuota omaa 2v pikkupoikaa, tulee ne kamaluudet mieleen... miten kukaan ikinä voi olla niin julma ja paha :'( Minä näin myös painajaisia siitä toissa yönä ja edelleen se on mielessä vähän väliä..
Näinpä.. taitaa tulla pojalle toinen hemmottelupäivä putkeen :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:
Mä mietin ihan samaa aamulla :eek: Mulle tuli niin paha olo siitä jutusta... aina ku katson tuota omaa 2v pikkupoikaa, tulee ne kamaluudet mieleen... miten kukaan ikinä voi olla niin julma ja paha :'( Minä näin myös painajaisia siitä toissa yönä ja edelleen se on mielessä vähän väliä..
Näinpä.. taitaa tulla pojalle toinen hemmottelupäivä putkeen :snotty:
Mä luin ton jutun kans :( Sen jälkeen oon vaan halaillut omieni kanssa ja ollut oikein "kiltti" äiti...
 
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:
Mä mietin ihan samaa aamulla :eek: Mulle tuli niin paha olo siitä jutusta... aina ku katson tuota omaa 2v pikkupoikaa, tulee ne kamaluudet mieleen... miten kukaan ikinä voi olla niin julma ja paha :'( Minä näin myös painajaisia siitä toissa yönä ja edelleen se on mielessä vähän väliä..
Näinpä.. taitaa tulla pojalle toinen hemmottelupäivä putkeen :snotty:

Niin, eipä sitä paljon muuta voi kuyin helliä nuita omiaan.

Vaikka tuntee itsensä ja tietää että järkyttyy, silti sitä on niin tyhmä, että menee ja avaa... mulla meinas tulla itku ku mä lauloin noille unilaulua hetki sitten :( En oo koskaan lukenu mitään nuin järkyttävää, enkä mä pystynyt edes lukeen ku alun.
 
Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:
Niin, eipä sitä paljon muuta voi kuyin helliä nuita omiaan.

Vaikka tuntee itsensä ja tietää että järkyttyy, silti sitä on niin tyhmä, että menee ja avaa... mulla meinas tulla itku ku mä lauloin noille unilaulua hetki sitten :( En oo koskaan lukenu mitään nuin järkyttävää, enkä mä pystynyt edes lukeen ku alun.
Mä en yleensä järkyty noista, siis silleen sen enempää ku yleensä ku lukee uutisista jotain karseeta. En mä tunteeton tai kylmä ihminen ole, mutta hyi.. ei. Voi luoja, Smiley.. se tuli mieleen eilen moneen otteeseen, ku katso tota junioria ku se on sellanen pieni päivänsäde aina. Kaikenlaista sitä pitääkin tapahtua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Ainakin tällaisten lukeminen saa arvostamaan omiansa entistä enemmän.
Saa. Mä yritin eilen katella tota junioria, enkä mä oikeasti osaa käsittää enkä ymmärtää yhtään miten tollasta naperoa voi joku haluta satuttaa. Pieni ja viaton, helvetti sentään. Noh, ei se auta.. pitää käydä tupakalla, ottaa kahvia ja koittaa karistaa sitä juttua mielestä. Ei se kuitenkaan ensimmäinen ole laatuaan, eikä varmasti viimeinenkään.
 
IhanaValo
Mie avasin jotain aiheen ketjua sen verran,että ehdin lukea pari ekaa riviä..tuntui mahanpohjassa inhottava olo ja suljin ketjun..hyi että mikä olo oli jo siitäkin :'(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Palstalta taukoa pitänyt:
Uskallankohan edes kysyä, mistä uutisesta on kysymys...?
Ei kannata. Ainakaan etsiä sitä ketjua, oikeasti.. karseeta. 17kk poika kidutettiin kuoliaaksi ja sitä rataa.. ja silti se aina hymyili, vaikka sitä vaan kidutettiin koko sen pienen elämän ajan :'(
 

Yhteistyössä