Pitäisköhän mun lakata käymästä täällä?

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:
Niin, eipä sitä paljon muuta voi kuyin helliä nuita omiaan.

Vaikka tuntee itsensä ja tietää että järkyttyy, silti sitä on niin tyhmä, että menee ja avaa... mulla meinas tulla itku ku mä lauloin noille unilaulua hetki sitten :( En oo koskaan lukenu mitään nuin järkyttävää, enkä mä pystynyt edes lukeen ku alun.
Mä en yleensä järkyty noista, siis silleen sen enempää ku yleensä ku lukee uutisista jotain karseeta. En mä tunteeton tai kylmä ihminen ole, mutta hyi.. ei. Voi luoja, Smiley.. se tuli mieleen eilen moneen otteeseen, ku katso tota junioria ku se on sellanen pieni päivänsäde aina. Kaikenlaista sitä pitääkin tapahtua.
Ei muakaan mikään näin järkytä kuin just nää pieniin lapsiin/vauvoihin kohdistuneet raakuudet. Tää juttu oli kyllä sieltä kärjestä kirkkaasti ja nyt ne vaan pyörii mielessä... kaikki raakuudet...ja niin kauan poika ressu kärsinyt :'( No nyt on viikonloppu alkamassa, josko sitä sais muuta ajateltavaa..

:hug: kaikille yhtä järkyttyneille
 
Pidetään hyvää huolta omista lapsistamme, ja parhaassa tapauksessa välittämistä riittää muidenkin lapsille. Rakkaus ei vähäne sitä jakamalla, toisen lapselle annettu rakkaus ei ole itseltä pois, eikä se edes maksa mitään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja Palstalta taukoa pitänyt:
Uskallankohan edes kysyä, mistä uutisesta on kysymys...?
Ei kannata. Ainakaan etsiä sitä ketjua, oikeasti.. karseeta. 17kk poika kidutettiin kuoliaaksi ja sitä rataa.. ja silti se aina hymyili, vaikka sitä vaan kidutettiin koko sen pienen elämän ajan :'(
Mä en tienny tätä :'( tätä meidän poikaa mummo ja pappa sanoo Hymypojaksi :'(

Nyt mä meen tästä ketjusta :'(

 
Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:
Ei muakaan mikään näin järkytä kuin just nää pieniin lapsiin/vauvoihin kohdistuneet raakuudet. Tää juttu oli kyllä sieltä kärjestä kirkkaasti ja nyt ne vaan pyörii mielessä... kaikki raakuudet...ja niin kauan poika ressu kärsinyt :'( No nyt on viikonloppu alkamassa, josko sitä sais muuta ajateltavaa..

:hug: kaikille yhtä järkyttyneille
Muu ajateltava on kyllä ihan tervetullutta, mä en tykkää ku jää tällaset asiat pyörimään päähän. Näin karseet varsinkin. Joten koitetaan löytää äkkiä jotain muuta tonne päähän pyörimään :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Ainakin tällaisten lukeminen saa arvostamaan omiansa entistä enemmän.
Saa. Mä yritin eilen katella tota junioria, enkä mä oikeasti osaa käsittää enkä ymmärtää yhtään miten tollasta naperoa voi joku haluta satuttaa. Pieni ja viaton, helvetti sentään. Noh, ei se auta.. pitää käydä tupakalla, ottaa kahvia ja koittaa karistaa sitä juttua mielestä. Ei se kuitenkaan ensimmäinen ole laatuaan, eikä varmasti viimeinenkään.
Vaikka mä olen yleensä hyvinkin kovanahkainen kaikkea kohtaan niin tämä uutinen todellakin kolahti.

Mä en ole tehnyt juurikaan kotitöitäkään sen lukemisen jälkeen. Oon vaan ollut ja halaillut lasten kanssa. Tärkeimmät ensin...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Vaikka mä olen yleensä hyvinkin kovanahkainen kaikkea kohtaan niin tämä uutinen todellakin kolahti.

Mä en ole tehnyt juurikaan kotitöitäkään sen lukemisen jälkeen. Oon vaan ollut ja halaillut lasten kanssa. Tärkeimmät ensin...
Jep, osu ja uppos.
 

Yhteistyössä